– Úgy tűnik, Zoli haverodat elüldöztem – mondja Ági egy elégedett mosollyal az arcán. Inkább nem is válaszolok. Egyelőre igyekszem helyretenni magamban ezt az új felállást. Amikor megláttam őt azon a kiállításon, hirtelen megrohantak az emlékek, és azokkal együtt az érzelmek. A csalódottság, a harag, és talán a szerelemé is. Először azt hittem, a szerelemnek csak az emléke, de ahogy megcsókolt, valahogy minden a helyére került. Hiszen ez egy jó kapcsolat volt, ami működött! És talán most, hogy változott minden, közte mi is, most talán működhetne újra. Most mégis inkább úgy érzem magam, mint régen, amikor ez a kapcsolat már a végét járta. Mintha elfelejtettem volna dolgokat, amik most eszembe jutnak újra. Nem is emlékeztem rá, hogy elmarta mellőlem annak idején Zolit. Annyi rémlett, hogy nem jöttek ki jól, de most mintha derengene, hogy azért nem, mert Ági valahogy mindenkinek meg tudta találni a gyengepontját. Egyszerűen mérgező volt mellette lenni.
De ezek talán csak a régi emlékek. Most most van. Ő is megváltozott, én is, mindenki.
– Szóval Ági? – szólal meg a srác az asztal túlvégén.
– Igen! – mosolyog rá Ági, majd a kezét nyújtja.
– Adrián.
Ezek után bemutatkozom neki én is, majd bemutatom egymásnak a lányokat.
– Na és? – húzza össze Ági a szemét. – Hol ismerkedtetek meg?
Lilla és Adrián egymásra néznek. Nekem ebből egyből leesik, hogy ez az a srác, akit a webcam chaten ismert meg.
– A neten – vonja meg a vállát Lilla.
Ági szemöldöke erre a magasba szalad. – Wow! És máris elhívtad bulizni?
Lilla lélegzete elakad, Adriánra pillant, majd vissza.
– Igazából csak megemlítette, hogy itt lesz ma este, én meg bekukkantottam.
Ági erre hümment egyet. – Szóval lett egy zaklatód! Az már valami!
Lillából, és Adriánból egyszerre tör ki a meghökkent nevetés, és ami azt illeti, én is inkább meghúzom a sörömet.
– Micsoda? Dehogy! – Lilla hangja a magasba csuklik.
– Hát nem egészen ez volt a célom – jegyzi meg Adrián.
– Ugyan már! Megismer a neten, találkoztok, azután nem hív, te mégis csak úgy megjelensz. Mi ez, ha nem zaklatás?
– Hát elismerem, így tényleg szarul hangzik – nevetgél Adrián.
– Köszi, de szerintem én is észre tudom venni, ha valaki kellemetlenül nyomul!
– Ezen feleslegesen húzod fel magad, a ténylek attól még tények, még ha neked eddig nem is tűnt fel. – Ági csak úgy mellékesen jegyzi meg, közben a körmét piszkálja.
– Fogd már be! – csattan fel Lilla. – Senki nem kérdezett, és kurvára rosszul látsz mindent!
Még a szám is eltátom. Lilla nagyjából soha nem használ ilyen durva szavakat. Ezek után felpattan, és javasolja Adriánnak, hogy inkább keressék meg Zoliékat.
– Most mi van? – tárja szét a karját Ági.
Finoman az ő kezére csúsztatom a sajátomat. – Figyelj, ez lehet, hogy tényleg az ő dolguk. Talán nem kellene mindenkit ismeretlenül lezaklatóznod.
– Ez nevetséges!
Még hallom, ahogy Adrián felveti, hogy ő inkább megy, de Lilla hevesen tiltakozik. Szavai elvesznek az emberek morajában, és a zenében.
أنت تقرأ
Big city live! (befejezett)
قصص عامةEgy budapesti albérlet hat lakójának mindennapjait kísérhetjük végig: A mindig álmodozó Lilla egy webcam stúdióban dolgozik, mint operátor. Lucának van egy titka, amivel ő maga sem hajlandó szembenézni. Anima pultosként dolgozik, az élete másból s...