A szél zúgott, vad lökéseket mért rájuk, a hajuk egészen összegabalyodott, eggyé vált, akár ők maguk. A fiú szorosan magához ölelte a lányt, ajkuk végre összeért. Nem törődtek a borzongató, jeges hideggel, a viharos, süvítő széllel, vagy a zavaros múlttal, ami mögöttük állt. Egy újságpapírt zörögve taszajtott tovább a vihar, a trafik boltívénél most lehúzva állt a redőny, amit dübörögve cibált a szél. Egy üres flakon koppanva haladt végig az üres macskaköves utcán. Nem járt most arra senki, kiürült a város, csak ők voltak ketten, és a bérházak, meg a rombusz alakú ódon utcai lámpák, illetve még a régi zöld telefonfülkék. A szürke ég rájuk borult, ők mégsem tudtak volna elképzelni ennél szebb napot, mert ma végre tényleg egymásra találtak. A lány a fiú félhosszú, szőke hajába túrt, a szél újra, és újra az ujjára csavarta az arany tincseket. Ma, ezen a kopott pesti utcán végre megtalálták azt...
– Lilla az istenért már! – süvít a levegőbe Szilvi hangja
– Itt vagyok! Na! De ez nem mindig olyan egyszerű, mint ahogy te elképzeled! Vannak olyan munkák, amik lehet, hogy nem tűnnek fel, de meg kell csinálni!
Tudom, elég szánalmas, és pökhendi hazugság, de azt mégsem mondhatom, hogy már megint elábrándoztam. Szilvi úgy tűnik, fontolóra veszi, amit mondtam, egy pillanatra zavarba jön, majd mégis támadó marad:
– Akkor csak csipkedd magad egy kicsit jobban, oké? Már mióta át kellett volna állítanod a kamerát, ide látom, hogy privátban vagyunk.
Ránézek a képre, igaza van. Kisebb monitorok kellenének, hogy Szilvi ne lásson rá. Vagy dehogy is!Utálom, hogy ez a munka folyton előhozza a rossz oldalamat. Én nem akarok sunyin viselkedni, csak egyszerűen sokkal jobban foglalkoztat az, amiket Kukucs írt, mint az, hogy most Szilviéket látja-e a jobb oldali kamera, vagy sem.Tudom, hogy szörnyű ember vagyok, de ez az igazság! Mikor Szilvi meggyőződik arról, hogy minden rendben van, Miki elé pucsít, aki először partnere fenekébe köp, majd rövid ideig veri magának a farkát, aztán hirtelen behatol Szilvi farába.Hatalmas eres farka van, a hideg is kiráz tőle, borzasztóan undorító. Vajon én is leszbikus lennék, mint Luca? Vagy csak Miki farkát találom annyira gusztustalannak? Elég hülye dolog, hogy webcam operátorként dolgozom, miközben még sosem voltam férfival. Lehet, hogy ezek után már nem is akarok. Mármint tudom, hogy a valódi szex nem ilyen. Az lassabb, érzéki, egy olyan férfival,aki jól néz ki, és nem olyan, mint Miki, akinek minden porcikája annyira hidegrázósan taszító. Nem is bírom nézni, inkább visszafordulok a monitorokhoz,de ott nincs semmi érdekes. A mobilomra pillantok. Kukucs még nem írt. Vajon hogy nézhet ki élőben? Behunyom a szemem, és lepereg előttem az összes csókjelenet a novelláimból. Elképzelem,ahogy én állok, ott az esőben, vagy a szélben, vagy csak egy kopott macskaköves utcasarkon, és ő fölém hajol, félhosszú szőke haja előre omlik. Magas, vékony alakja, mégis széles válla, akár egy bástya, megvédene bármitől. Alig bírom már kivárni azt a szombat délutánt, és most még annyira keservesen hétfő van. Bárcsak már itt lenne mellettem!
YOU ARE READING
Big city live! (befejezett)
General FictionEgy budapesti albérlet hat lakójának mindennapjait kísérhetjük végig: A mindig álmodozó Lilla egy webcam stúdióban dolgozik, mint operátor. Lucának van egy titka, amivel ő maga sem hajlandó szembenézni. Anima pultosként dolgozik, az élete másból s...