haechan

3.2K 18 0
                                    

.

"sarılmak?"

donghyuck kollarını açtı ve onunla arabaya bindiğiniz anda size somurttu. ikiniz de tüm çantalarının yanında arka kısımda oturuyordunuz ama ikiniz de rahat olduğunuz sürece daha az umursayamazdınız.

diğerlerinin arabayı doldurmasını izlerken kollarını ona doladın ama o hızla başını salladı, "kucağıma otur lütfen."

"Tamam."

Erkek arkadaşının kucağına oturup, göğsüne yaslanıp onun sıcaklığında banyo yaparken mutlu bir şekilde şikayet etmedin.

"Seni özledim."

"hey, bütün gün seninleydim."

"ama o kadar meşguldük ki seninle en az on dakika bile yalnız geçirmedim," diye fısıldadı kulağına sessizce. gece yarısını çoktan geçmişti ve herkesin eve gidip o günü bir gün olarak adlandırmayı ne kadar çok istediği belliydi.

yorgun donghyuck her zaman fazla yapışkandı ve onu huzursuz görmekten ne kadar nefret etsen de erkek arkadaşından gördüğün ilgiyi seviyordun.

trafikte yirmi dakika, erkek arkadaşınızın kucağında en rahat pozisyonu bulmaya çalışırken kıvrandığınızı hissedersiniz. Hyuck'ın nefesinin kesilmesinin farkında olmadan kendi hareketlerine fazla odaklanmıştın.

başı hala boynunuzun kıvrımındayken, homurdandı. "bu kadar hareket etmeyi kes."

Bunu bir sıkıntı sesi olarak anladın, bu yüzden çabucak ona baktın ve hafifçe fısıldadın. "üzgünüm."

yanakları kızarmıştı, bu yüzden sadece başını salladı, gözleri yorgunluktan ve arasında sadece bir kumaş tabakasıyla horozunun üstüne oturan ısınızın hissinden kapalıydı.

bugün etek giyiyordun ve bu gece eve geldiğinde seni nasıl mahvedebileceğini ancak hayal edebiliyor. ama yine de akılsızca onun üst kısımlarını ezdiğinizde düşünceleri kesintiye uğradı.

"Bebeğim," diye uyardı, ellerini gevşetmek için gevşetmeden önce belini sıkıca kavradı.

"Üzgünüm Hyuck. Sadece rahat olmaya çalışıyorum. Benim için telefonunu çıkarır mısın?"

"ne?"

Hâlâ ona dönük değildin ama elin boynuna ulaştı ve kulağına fısıldarken onu daha da yakına getirdi.

"ceplerini boşalt bebeğim. Kalçalarımı dürttü."

Hyuck'ın sözleri gerçekten kafası karışmıştı çünkü telefonu hemen yanında araba koltuğundaydı. ama tekrar ona karşı döndüğünüzde, ağzı bunu fark edince sinsi bir sırıtışa dönüştü. "hadi ama hyuck "

"aptal bebeğim, o benim telefonum değildi."

"Ha?"

"ceplerim boş," diye tekrarladı. artık ona yaslanmaman için seni göğsünden uzaklaştırdı. Amacını vurgulamak için telefonunu yüzünün önünde sallayarak sana gösterdi.

"o zaman ne-"

Donghyuck aniden kalçalarını senin örtülü sıcaklığına bastırdığında durdun.

"kahretsin. sert misin?" olduğu belli olsa da soruyorsun.

Donghyuck yine de başını sallar, beline sardığı tutuşunu sıkılaştırır ve seni muhtaç bir öpücüğe çeker. Diliniz alt dudağını yalarken yumuşak iç çekişler dudaklarından kaçtı.

bugün oldukça yoğun bir program vardı ve dream üyelerinin geri kalanının yorgunluktan bayıldıkları ve çaresiz hareketlerinden gelen sesleri fark etmedikleri için minnettardın.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin