Üyeler sexte nasıldır
JENO.
Dominant . Yaptığı her şeyde sert, çoğunlukla ne kadar güçlü olduğunu unuttuğu için. dizlerinin üzerinde yalvarmanı izlemek en sevdiği pozisyon çünkü kabul etmeyi reddettiği hafif bir üstünlük kompleksi var. Ona ihtiyacın olan tek erkek olduğunu hissettir, çünkü efendi bunun doğru olduğunu biliyor. boğaz kahrolası !!! sizi içine çekerken sizi tutmayı sever - boyutuna uyum sağlamanız için nadiren zaman verir. nefesiniz kesilene kadar sizi boğar. Seni zevkten ağlarken görmek istiyor ama asla kabul etmiyor.
JAEMİN.
yumuşak dom. Tıpkı erkek arkadaşı tipi gibi, özünde romantik ve bu yatak odasında büyük bir rol oynuyor. yaptığı her şeyin sizin için uygun olduğundan emin olmak istiyor, bu nedenle sözlü rıza, yavaşlama ve elini tutma ile birlikte anahtardır. sınırlarını zorladığınız günlerde sert olabilir, ancak genel olarak o sadece bir zevktir. göğsünüzde aşk ısırıkları ve uyluklarınızın iç kısmında hıçkırıklar bırakır. Yıldönümünüzde odanın etrafında mumlar yaktı, yatağa gül yaprakları koydu ve tam bir saat boyunca üzerinize yağdı.
RENJUN.
eşit. O mutlaka vanilyalı değildir, ancak eşini ve kendisini yatak odasında eşit görür. Çoğu zaman soğukkanlılığını korusa da, işler ümitsizleşebilir - dişlerin dişlere çarpması, parmakların gömleklerin önünde bükülmesi, eller ensenin arkasını kavraması. seni öpmeyi seviyor ve çoğu zaman zevkinde saatlerce kayboluyor. elleri gömleğinizde gezinmeyi ve meme uçlarınızla oynamayı sever. en sevdiği şey, sevimli pastel iç çamaşırları giyip onun için modellik yaptığın zamandır. o zaman kendini gerçekten kontrol edemez.
HAECHAN.
güç alt. Kontrol ondaymış gibi davranmak konusunda gerçekten iyi, ama sizin açınızdan cesur bir hareketle iniltiler saçıyor. Yine de bu onu durdurmuyor çünkü susmayacak. Akıllı kıç cevaplarıyla sürekli olarak sana meydan okuyor, onu susturmak için gerçekten sadece parmaklarını ağzına sokman gerekiyor. Yapabileceği tek şey parmaklarının arasından akıp tekrar tekrar 'güzel kızım' diye mırıldanmak olana kadar ona bin. ortalık dağınık olduğunda sever, bu yüzden yakınlarda bir yerde çarşaf değişimi olduğundan emin olun.
Mark, Chenle Jisung için yazılmamış