Jeno

973 11 0
                                    


Günahkar düşüncelerinizi kendinize saklamaya çalışıyordunuz, gerçekten öyleydiniz, ama şimdi, içerideydiniz ve ikiniz onun yeni yeri için ikea mobilyalarını inşa etmeyi yeni bitirmiştiniz- ve kolları büküldükten sonra ekstra sıcak ve damarlı görünüyordu. bir buçuk saat.

Tıpkı daha önce olduğu gibi, Jeno gözlerinin içinde yandığını hissedebiliyordu - sanki onun tarafından düzülmeye çalışıldığın gerçeğini belli etmeye çalışıyormuşsun gibi. Bitirdikten sonra dimdik ayakta durmadan önce çekmece kulpunun son vidasıyla oynarken gözlerini aşağıda tuttu.

"Pekala, ben duşa gireceğim." İçini çekti, neşelenme şeklin onun tarafından fark edilmeden gitmedi. Yavaşça banyonun kapısına doğru ilerledi, durduğunda omzunun üzerinden hafifçe baktı. "Katılmak istersen, kafamı şampuanlamana izin veririm." Sesi tam olarak ne istediğinizi ima ediyordu.

Yüzüne bir sıcaklık çarptı ama kendini kontrol ediyormuşsun gibi devam ettin. "Belki daha sonra," bu sabah okuduğun sayfada yazan kelimelerden gözlerini ayırmadın. Kapıyı arkasından kapatmadan önce bir cevap mırıldandı.

Neredeyse iki dakika sonra, yataktan kalkmış, eliniz banyo kapısının tokmaklarında tahta döşemeye hafifçe vurarak duruyordunuz.

"İçeri gel." Kabul etti, yürürken sana bir bakış bile bırakmadan, onunla makyaj masasının önünde karşılaştı.

Jeno tamamen soyunmuştu ve sonunda yüzüne okunamaz bir ifade yerleşerek sana döndü. Üstünüzün altına uzanıp başınızın üzerine çekerken parmak uçlarının teninize sürtündüğünü hissettiniz.

Sizi önce suyun altına hafifçe ittiği buharlı duşa götürmeden önce sizi tamamen soyunmasına izin verdiniz.

Jeno arkandan uzanıp beyaz luffa'yı aldı ve üstüne birkaç pompa vücut şampuanı sürdü. Bileğini alarak kolunu ovmaya başladı, bu da omuzlarına ve sonra diğer her yere yol açtı.

Çocuğun nefesini tuttuğunu anlaması için sana bakmasına bile gerek yoktu, ne istediğini biliyordu ama seni kızdırmak istediği için habersiz davrandı ve şampuan şişesini sana uzattı. Bankta otururken sana baktı, sana gülümserken gözlerinin yuvarlak şeklini hilaller değiştirdi.

Hafifçe surat asarak şişenin kapağını açtın ve tembelce ıslak saçlarının üstüne biraz sıktın. Titreyen omuzları, senin küçüklüğünle eğlendiğini söyledi, ama sessiz kıkırdama, kafa derisine "yanlışlıkla" çok sert masaj yaptığında, acılı iniltilerle karışık yüksek sesli kahkahalara dönüştü.

"Biraz açık değil misin?" diye sordun, başını geri çekerek, dosdoğru onun koyu renk gözlerine bakabilmen için.

"Vücudunun içinde terli bir çük mü istiyorsun?" Jeno, dudaklarında inanılmaz bir gülümsemeyle geri alkışladı. "Ben de öyle düşündüm- ne sikim?" diye bağırdı, üzerine yağan ani soğuk suya sırtını yaslayarak. Sana bir bakış attı ama yine de saçını duruladı, vücudunu yıkamaya başlamak için şampuanın saçından çıkmasını bekledi.

Şimdi sıraya oturup onun işini bitirmesini bekleme sırası sendeydi.

"Bunu yapmamı istemediğine emin misin?" siyah luffa'sının v-çizgisine ulaştığı anı sordunuz.

"Ah eminim." diye mırıldandı, birlikte olduğunuz son üç yılda onu milyonlarca kez çıplak görmüş olmanıza rağmen, sikini yıkamasını izlerken aniden garip hissetmişti.

Söylenmemiş "mola"nıza birkaç dakika kalmıştı ve gözleriniz dolarken Jeno saç kremini durulamayı bitiriyordu.

"Hey Jen, senin-" erkek arkadaşın karşına çıktığında kendini kestin, eller başını daha önce ona yaptığın gibi yukarı kaldırdı ve dudaklarını derinden öptü. Öncekinden farklıydı, bu öpücük yumuşak ve nemliydi, sıcak ve nefes kesiciydi, bir savaşı kazanmaya değil, sana yakın olmak istiyor gibiydi. Dilin Jeno'nun diline değdiğinde yanaklarında sıcaklık yükseldi, hızlı, elektrikli ve lezzetliydi, sonra sen çekip elini yanağına götürmeden önce daha da sertleşti.

Kalkan bir göğüsle, "Sikinin sertleştiğini söylemek üzereydim" dedin. Ona gülümserken alt dudağını ısırdın. Gözlerini devirerek, şimdi onun kucağında oturmanız için pozisyonlarını yumuşak bir şekilde değiştirdi.

"Hazır mısın?" diye sordu alçak sesle, kirpiklerinin arasından sana bakarak, yumuşak iniltini evet olarak algıladı. Yavaşça, Jeno seni sikinin üzerine indirdi. Seni ne kadar çabuk doldurduğuna nefes aldın, bahşişi tatlı noktandan santimetre uzakta. Size alışmanız için bir saniye verdi ve kendinizi rahat hissettiğinizde hareket etmeye başlamanıza izin verdi.

Usulca sızlanarak, kalçalarını sallarken ellerini erkek arkadaşının omuzlarında tuttun. Jeno'nun sizi daha hızlı gitmeniz için teşvik ederken kollarının gövdenizi sardığını ve hareketlerinizi kontrol altına aldığını hissettiniz.

Sen onun horozunda zıplarken, Jeno göğsüne sıcak öpücükler yerleştirdi, bazı yerlerde tenini ısırdı. Ağzının sıcaklığını ve ıslaklığını meme ucunuzda hissettiğinizde, dili tomurcukta dolaşırken dudaklarınızdan bir inilti kaçtı.

"Durma." mırıldanarak parmaklarını ıslak saçlarının arasından geçirdin.

Eli göğsünüzün altında durdu ve başparmağını meme ucunuzun üzerine getirdi. Jeno, üzerine bastığında çıkardığın sesin tadını çıkardı, seni onun horozunu sıkma zevki.

Dili diğer meme ucunun etrafında dönüyordu, yumuşaklığı nefesinizin kesilmesine neden oluyordu. Jeno tomurcuğu dişlerinin arasına aldı ve en ufak bir şekilde geri çekerek tüm zevkinize en ufak bir acı kattı.

İnleyen çocuk, siz daha hızlı hareket ettikçe başını geriye attı ve gözleri kapandı. İkiniz de fark etmediniz ama Jeno'nun elleri kıçınıza ulaştı, teninizi tırmaladı ve hızınızı kontrol etti.

Siz daha hızlı hareket ettikçe, çocuk yüzünü göğüslerinizin vadisine gömdü, deriyi yaladı ve emdi, küçük izler bıraktı. Ve neredeyse tüm göğsünüzü kaplayacak kadar yaptı.

Jeno'nun sikine çarparken, kırık iniltilerin duşun cam duvarlarından sekti, uç sonunda tatlı noktanı vurdu. Sizden küçük bir çığlık geldi ve gözleriniz sımsıkı kapandı, tepenize çarpmanız neredeyse beyninizi kızartıyordu. Kısa süre sonra Jeno geldi, onun etrafında çırpınan duvarların hissi çok fazla olmaya başladı.

Kalçalar dairesel bir hareketle yavaşça hareket ediyor, uzunluğunun içinizde yumuşadığını hissetmeden önce, onun horozundan mümkün olduğunca cum sağdınız.

"Temiz sikinden memnun musun?"

"Çok~" diye mırıldandın, dudaklarını bir kez daha birleştirdin.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin