Winwin

589 9 0
                                    


"Sen benimsin, değil mi?" Sicheng senden sessiz bir gece istiyor. En son kontrol ettiğinizde uyuyordu ve siz yatakta oturup televizyon seyrederken onun saçlarıyla oynuyordunuz.

"Uyanık olduğunu bilmiyordum." Parmaklarını yanağına sürtüyorsun ve ona baktığında zaten sana baktığını görüyorsun. "Peki sen neden bahsediyorsun? Senin olup olmadığımı mı soruyorsun? Başka kim olurdum? Sen benim erkek arkadaşımsın."

Sicheng mutlu bir şekilde mırıldanır. "Sadece rüya görüyordum."

"Ne tür bir rüya?" Parmaklarını hafifçe saçlarının arasında tarıyorsun. "İyiydi?"

Sicheng doğrulup oturuyor, elini başının yanına dayamak için uzanıyor. Başını yana çevirip dudaklarını bileğime sürtüyor. "Beni terk ediyordun" diye açıklıyor.

"Şey, ben buradayım ve hiçbir yere gitmeyi düşünmüyorum." Önkolunuzu öpmeye devam ederken nazikçe iç çekersiniz. "Sizi bu kadar sevecen yapmak için kötü bir rüya olmalı."

Ağzı omzuna kayıyor, hassas. "Seni kaybetme düşüncesi hoşuma gitmiyor."

"Sicheng," elini saçına doğru hafifçe çevirip ağzını seninkine doğru çekiyorsun. "Neden bahsediyorsun?"

Hiçbir yere gitmiyorsun. Bunu tam olarak anlamasa bile, ondan ayrılacağınızı nasıl düşünebildiğini anlamıyorsunuz. Sen buradasın. onun yatağındasın. Onunla yıllardır birliktesin, ona aşıksın. Ona olan bağlılığınız konusunda bu endişeyi anlamlı kılan tek şey kıskançlıktır.

Ve şimdi, o üzerinizde hareket ederken, siz ikiniz de sırtüstü yatıp yataktan aşağı doğru kayarken, ona gülümsüyorsunuz. "O kötü rüyada seni başka biri için mi terk ediyordum?"

Sicheng kaşlarını çattı.

"Bunu evet olarak kabul ediyorum." Sen gülersin. "Kimdi? Adamlardan biri mi?"

Gözlerinde büyüyen kıskançlığın yeşil ışığını izliyorsun. Onu biraz daha dürtüyorsun, sadece onu nereye itebileceğini görmek istiyorsun.

"Ah," yine gülüyorsun, "onlardan biriydi, değil mi? Hangisi, merak ediyorum? Demek istediğim, Kun'la yakınım, bu yüzden belki de yapabilecek olan o-"

Sicheng, morarmış bir öpücükle dudaklarını seninkilere bastırıyor. "Sen benimsin," diye homurdandı. "Ve bunu unutmadığından emin olacağım."

Sicheng'in sizi işaretlemek için bir şeyi var - cildinizi lekeleyen canlı hıçkırıklar, çok sıkı tutmaktan kalçalarınızda morarmış parmak izleri, bileklerinizde ve ayak bileklerinizde cildiniz için biraz fazla sert olan iplerden ham kırmızı izler ve güzel sürtünme sırtınızda veya uyluklarınızda veya omuzlarınızda çiviler. Sizde izini görmekten hoşlanıyor ve siz de onların orada olmasını seviyorsunuz, aynaya her baktığınızda, küçük bir hassasiyet sancı hissettiğinizde küçük hatırlatmalar. Senin olduğuna dair küçük hatırlatmalar.

Bu yüzden kıskançlığının pipisi onu seni en iyi şekilde mahvetmeye itiyor. Dudakları köprücük kemikleriniz, göğsünüz, omuzlarınız, göğüsleriniz, kaburgalarınız ve karnınız boyunca yanıyor.

"Sen benimsin" diyor, bir öpücük için geri geldiğinde ve sen saçlarına yapışıyorsun, onu orada tutarak kıskançlığının tadına varıyor, dilinde zengin. "Herkesin benim olduğunu bilmesini istiyorum."

"Onlara söyleyecek misin?" Ona sor. "Yoksa beni duymalarına izin mi vereceksin? Beni ne kadar iyi hissettirdiğini duydun mu? Kun'a kulak misafiri oldum, o zaman eve erken geldiğimizde bebeğim ve o-"

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin