Zorbanın neden dong sicheng'in sana zorbalık yapmak için bu kadar ileri gittiğini anlamıyorsun. hep seninle dalga geçer, seni çimdikler, saçını çeker, seni gezdirir ya da saçına bir çeşit sıvı dökerdi.
senin incindiğini görmek hoşuna gidiyor gibiydi, gözleri yaşlandığını her gördüğünde gözleri parıldıyordu.
Daha önce sicheng ile ilgili sorununuzu müdürlere ve danışmanlara söylemeyi denediniz ama size inanamadılar. "tatlı dong sicheng zorbalık mı? emin misin?" her zaman bu satırlara benzer bir şey söyleyecekler.
kimse senin zorbalığa uğradığını bilmiyordu, arkadaşlarının hiçbir fikri yoktu ve konuşacak kimsen yoktu, annen baban nadiren evdeydi ve onlar uyurken onlar uyuyordu. sadece yalnızdın.
ve sen burada, onun evinde, odasının zemininde, kendini ondan koruyordun. Siz ikiniz bir proje için ortaklar olarak gruplandınız, ancak bir kez isteyerek ortağınız olmak istediğinde bunun kötü olacağını biliyordunuz.
diğer öğrenciler ve öğretmenin onun sessiz kızla ortak olmak istemesinin iyi olduğunu düşündü ama ikiniz de yalnız kaldığınızda cehennem olacağını biliyordunuz.
"Ayağa kalk dedim!" diye bağırdı sesini yükselterek. çenesini sıktı ve dediğini yapmazsan seni daha çok dövecekmiş gibi yumruğunu sıktı.
Yavaşça ayağa kalkıp duvara çarparak geri çekildin. üniforman berbattı, bluzundan birkaç düğme yırtıktı neredeyse sutyenini gösteriyordu, ayakkabıların onun evinde bir yerde kaybolmuştu ve saçları dağılmıştı.
sessizce ağladın, "p-lütfen sicheng dur!" Lütfen onu durduracağını umarak çığlık attın. Onu tanımak, onu daha çok sadist yaptı.
"Niye? Böylece okulda şişman bir sürtük olmaya geri dönebilecek misin?" sana yaklaştı ve saçlarını çekti, dudaklarından yüksek bir çığlık çıktı. "Benden başka kim seni senin yerine koyacak?!"
"lütfen dur! ne istersen yaparım! lütfen..." kafa deriniz yanmaya devam ederken yüzüne ağladınız. "herhangi bir şey?" diye sordu, sesi genellikle olduğundan daha derine iniyordu.
"Evet!" saçındaki tutuşu düştü, acı daha az cimri hale geldi. bu olduğunu düşündün. 'Artık zorbalık yok..' galip geldiğini sanıyordun.
"gömleğini çıkart." talep etti. "ne?" bir şeyler duyuyor olmanız gerektiğini düşündünüz. "Senin için yapacağım, çok asisin."
zaten sana yakın olsa bile, daha da yaklaştı. gömleğinin düğmelerini açmak için elleri bluzuna gidiyor. "s-sicheng ne yapıyorsun.." diye sordun elini gömleğinden çekerken.
Bunu yapmak iyi bir fikir değildi, çünkü elini kaldırdığını ve yüzünün yanına kocaman bir acı saplandığını gördüğünden sana tokat atmıştı. Daha önce yapmamış gibi değil ama her yaptığında sizi her zaman şoke ederdi.
"Seni dövmeye geri dönmemi ister misin?!" senin yüzüne bağırdı. Başını iki yana salladın, gözünden birkaç damla yaş akmaya başladı.
"o zaman kapa çeneni!" bağırdı. eli gömleğinize geri gitti, ellerini belinizde dolaştırdı ve tekrar yukarı çıktı. Uyluklarınızın arasından küçük bir karıncalanma geldi, gerçekten de kabadayınız tarafından tahrik edilmemenizi diledi.
"Ayrıca, ne istersem yapacağını söyledin." Dudaklarını seninkilere yapıştırmadan önce mırıldandı, sana düşünmen için bir saniye bile vermeden.
Orada durup öpüp öpmemeyi düşündün, sicheng karnını çimdiklediğinde aniden ayağa kalktın ve inledi ve sana onu geri öpmen için işaret verdi.