Hendery pantolonu yanından geçerken tren kapılarının kapanmadan hemen önce olduğunu düşündü. Bir sonrakini beklemek zorunda olsaydı kesinlikle işe geç kalacaktı. Cesetler arasında kıvranırken sonunda duracak bir yer bulur, toplu taşıma bu saatte neden bu kadar kalabalık?
Nefesi stabilize olduktan sonra, kolunun etrafında bir şeyin ezildiğini hissediyor. Yandan baktığında gözleri genişliyor çünkü kolu aslında çok derin bir dekolteden yükselen bir dizi meme arasında sıkışıp kalıyor. Kenara çekilmeye çalışıyor ama tren onun bir santim hareket edemeyecek kadar dolu.
Taşıyıcının hareketleri ile meme kolunda yukarı ve aşağı zıplar ve doğrudan horozunda hisseder. Kahretsin, burada sertleşemez, ya biri fark ederse?
Sonunda tren ilk durağa gelir. İnsanlar dışarı çıkmak için zorluyor ve o bunun ona bu kızdan uzaklaşması için daha fazla alan bırakması için dua ediyor ama kahretsin ki daha da kötüleşiyor. Daha fazla insan içeri girip onu göğsüne doğru itti. Onunla yüzleşmekten utanan tarafa bakıyor ama göğüsleri vücuduna bastırılıyor ve yakında her an önünde büyüyen şişkinliği hissedeceğini biliyor. Ne kadar utanç verici, ona sapık diyecek ve etrafındaki herkes onu yargılayacak. Aman Tanrım, ne sabah!
Her saniye daha da yaklaşıyor gibi görünüyor ve göğsüne karşı hareket eden göğüslerini tutmakta zorlanıyor. Ama sonunda bir durak daha. Hareketini hisseder ve uzağa bakar. Belki bu onun durağıdır.
Kapı tekrar kapanırken tekrar önüne baktı. Kahretsin, gitmedi. Ama şimdi arkası ona dönük. Belki bu daha iyi olur.
Hendery, kıçı pantolonunun içindeki yarı sert aletini fırçaladığında alçak bir inilti bırakıyor. Kahretsin! Panik içinde şansını yaver gidiyor ama herkes kendi işine bakıyor gibi görünüyor. Sadece iki durak daha, kendi kendine gözlerini kapatırken düşündü. Ama kıçını aslında kasıklarına karşı taşlamayı hissetmeye başladığında aniden tekrar açılırlar. Bunu bilerek mi yapıyor?
Pantolonunun içindeki nabız atan parçayı kontrol etmeye çalışmak için burnundan derin bir nefes alarak dudağını ısırdı. İşe başlamadan hemen önce burada, tüm bu insanların önünde boşalamaz.
Başka bir durak. Erkekler ve kadınlar girip çıkıyor ama o aynı yerde kalıyor. Bu aslında bir yalan. Mümkünse daha da yakınlaşıyor.
Tren tekrar hareket etmeye başladığında, kadının elinin arkasından dışarı çıktığını ve kabaca şişkinliğini okşadığını hissetti. Bok. Kadın vücudunu kumaşın üzerinde okşamaya başladığında eliyle ağzını kapatıyor.
Gittikçe daha da yaklaştığını hissediyor ve bu sadece durağına kadar değil. O çelişkili. Bir yandan gerçekten treninden inip derin bir nefes almak istiyor. Ama bütün gün bu anı düşünerek mavi topların üzerinde dolaşmak istiyor mu?
Siktir et, gitmesine izin verecek. Eli daha hızlı hareket ediyor ve aniden iç çamaşırının ıslandığını hissediyor. Siki zonklarken Hendey başını arkaya yasladı, zihni boşaldı. Ama sonra nerede olduğunu hatırlıyor. Tren durduğunda ve kapılar açıldığında tekrar yukarı bakıyor. Kız sonunda çıkmak için harekete geçti ve evrak çantasını çabucak harap olan pantolonunun üzerine yerleştirdi. Ona bakar ve gözleri büyür. E/H?
Hadi Hendery, işe geç kalamazsın. Elini dışarı çıkması için işaret ediyor.
Bu patronu onu kalabalık bir trenin ortasında mı boşaldı? Demek istediğim, daha önce birkaç kez dalga geçtiler ama bu tamamen farklı bir seviye ve dürüst olmak gerekirse, bu çok sıcaktı. Yaptığı karışıklık nedeniyle tereddütle arabadan iniyor.
"Merak etme, ofisimde yedek kıyafet var, bir uğramalısın." Göz kırpıyor. "Ve Günaydın."