"park jisung! Sonunda çamaşır makinesi ile sıra sizde! Jeno oturma odasından bağırdı, Jisung'un gözlerini devirmesine neden oldu. bütün gün çamaşır yıkamaya çalışıyordu ama Jeno bir çamaşır makinesi domuzuydu ve kendi çamaşırını kendisi yıkıyordu.
yorgun bir iç çekişle, jisung sepetini aldı ve koridorda ve çamaşır odasına gitti. Jeno yerdeki yerinden başını kaldırıp kurutucudan kıyafetlerini çıkardı.
"Seni yeterince uzun sürdü, serseri," diye şaka yaptı jisung, Jeno alay ederken kafasına bir şaplak indirerek.
"Uyuduğun benim suçum değil. dilenciler seçici olamaz, jisung."
"Evet, evet, bırak lanet çamaşırlarımı yıkayayım," diye haykırdı jisung, büyük arkadaşını neredeyse odadan dışarı iterken. Jeno çamaşırları gereksiz yere nasıl yıkadığını kendi kendine mırıldanırken, çamaşır sepetinden çamaşır makinesine çamaşır aktarmaya başladı. ilk başta tanımadığı bir şeyle karşılaşana kadar yolun yarısındaydı. Tişörtlerinden birinin altından küçük, pembe bir kumaş çıktı ve Jisung şaşkınlıkla kaşlarını çattı. pembe bir şeye sahip değilim . . ben mi Jisung meraklı ellerle sweatshirtünü kaldırdı ve kirli çamaşırlarının içindeki parçaya adeta çığlık attı.
orada, bir çift pembe, dantelli külot oturdu. ama sadece herhangi bir külot değil, senin külotun. çiftin senin olduğunu biliyor, çünkü sadece o külotun içinde, yatağında yatarken senin görüntünü nasıl unutabilir? Yakınlarda başka rüya görenlerden biri olup olmadığını görmek için çabucak kapıdan dışarı baktı ve sahil açıldıktan sonra pembe kumaşı aldı ve beklenmedik öğeye boğazına bir yumru yuttu.
eşofmanının cebinden çabucak telefonunu çıkardı, aceleyle numaranızı tuşladı ve sizi aramaya başladı. üçüncü yüzüğü aldın, neşeli bir "hey, şarkı söyledi!" kulaklarına ulaşıyor. masum ve tatlı sesin sadece yanaklarını kızardı, seni neden aradığı aklından çıktı.
"ahhh. . . um, y/n? Sanırım burada bir şey bıraktın. çamaşırlarımda," dedi, seni düşününce salyaları akarken pembe iç çamaşırı hâlâ parmaklarından sarkıyordu. Ne hakkında konuştuğunu hemen anlayarak mırıldandın.
"Evet ve?"
jisung'un gözleri genişledi, "bekle. . . y-neden bahsettiğimi biliyor musun?"
"Elbette yaparım, sungie. Sadece sana küçük bir sürpriz bırakmak istedim. tamam mı bebeğim?" Sesiniz baştan çıkarıcı hale geldi, tonunuz alçaldı ve evcil hayvan adı dilinizden kolaylıkla döküldü. jisung yutkundu, ağzı kurudu ve pantolonu yavaşça sıkıldı.
"um. . . evet, sorun değil," diye boğuldu, yanakları alev alev yanan bir kırmızı oldu. sesindeki sinirleri duyabiliyor, yüzünü görebilmeyi diliyordunuz. "B-ben onları senin için yıkayacağım, a-ve seni bir daha gördüğümde geri alabilirsin," diye fısıldadı neredeyse, sesi sadece külotunun bile onu ne kadar etkilediğini gösteriyordu.
neşeyle güldün, "gerek yok. onlar artık senin, bebeğim."
jisung buna neredeyse miyavladı, kalp atışları senin sözlerinle arttı. "O-tamam," dedi, nefesini kontrol etmeye çalışırken elini telefonunun çevresini sıkarak.
"hey, y/n? Yapabilmek. . . gelebilir misin?" Uysalca tükürdü ve bebeğinize bakmanız gerektiğini biliyordunuz. sonuçta buna sebep olan sensin. muzip bir gülümsemeyle dudağını ısırdın.
"Birazdan orada olacağım bebeğim."