Jaemin

1K 10 0
                                    


"Bu çok güzel." Neredeyse ıssız parka bakarak yorum yapıyorsun. "Manzarayı beğendim."

"Sen benim en iyi görüşümsün." Jaemin, kaşlarını sevimsiz çizgide kıpırdatarak kolunu omzunun etrafına yumuşak bir şekilde sarıyor.

"Aman Tanrım, interneti bırakmalısın." Şakacı bir şekilde ona gözlerinizi deviriyorsunuz, öğleden sonra güneşine karşı yüzünün ne kadar güzel göründüğüne bakarak gülümsemenizi bastıramıyorsunuz.

"Bunları söylediğimde hoşuna gidiyor." Seni öpmek için içeri çekerek göz kırpıyor.

"Ama cidden burası çok güzel, fotoğraf çekmeliyiz." Dudaklarınız ayrıldığında cebinizden telefonunuzu çıkarıyorsunuz.

Elinizde tutun, ikiniz ahşap bankta yan yana otururken iyi bir açı bulmaya çalışıyorsunuz. Yardım etmek yerine, işe yaramaz erkek arkadaşın başarısız girişimlerine gülüyor.

"Gülmeyi kes ve bir şeyler yap." Sinirlenmek için surat asıyorsun.

"Tamam tamam. Tamam, buna ne dersin?" Aniden sizi belinizden yakalar ve sizi kucağına oturmaya yönlendirir, bacaklarınız onunkinin dışında sallanır. "Daha iyi?"

Onun hareketiyle irkilerek birkaç kez göz kırpıyorsunuz ama yine de telefonunuzu tekrar kaldırın ve kahretsin bu size ikinizi iyi bir şekilde çerçevelemenizi sağlıyor. Haklı olduğunu kabul etmek istemiyorsan, sadece birkaç fotoğraf çekmeye başla. Gülümsüyorsun, dilini çıkarıyorsun, aptal suratlar yapıyorsun, gülüyorsun. Tam bir fotoğraf çekimi. Ama tam altınızda bir şeyin büyüdüğünü hissetmeye başladığınızda her şey durur.

"Jaemin..." Dizine vurarak mırıldanıyorsun.

"Ne?" O kıkırdar. "Fotoğraflarını çekmek için ortalıkta dolanman benim suçum değil."

"Sen tam bir sapıksın." Yüzünde bir gülümsemeyle kafanı sallıyorsun.

"Ve sen bu sapığı seviyorsun." Boynunuzun kıvrımına bir öpücük kondurmak için eğilir.

Elleri, parlama eteğinizin altına girerek uyluklarınızı yavaşça takip ediyor.

"Ne yapıyorsun?" Halka açık bir yerde tahrik olmaktan utanıyorsun.

"Tam olarak yapmamı istediğin şey." Elleri bacaklarınızın arasına ulaştığında kulağınıza alaycı bir şekilde fısıldıyor.

Klitinizi kumaşın üzerinde gezdirmeye başladığında iniltiyi tutmaya çalışırken dudağınızı ısırırsınız.

"Ama etrafta insanlar var..." diyorsunuz sessizce.

"İyi bir kız gibi davranırsan kimse fark etmez." Omurganızdan aşağı bir ürperti iniyor, sadece sözleriyle sizi havaya nasıl sokacağını çok iyi biliyor.

Eli külotunuzun üzerinde hareket etmeye devam ediyor ve sırılsıklam olmaya başladığını hissedebiliyorsunuz. Ama bu şekilde alay edilen tek kişi sen olamazsın. Böylece yavaşça kıçını kasıklarına sürtmeye başlarsın.

"Bu oyunu iki kişi oynayabilir." Arkana bakıp göz kırpıyorsun.

"Onu getirmek." Klitinize daha fazla baskı uygulayarak sırıtıyor.

Birbirinizle alay ederek, gelişigüzel etrafınıza bakınarak yoldan geçenlerin sizin değil, kendi işlerine baktığından emin olun. Öte yandan Jaemin, bir korkak gibi yüzünü boynunun kıvrımına gizler.

"Siktir et, daha fazlasına ihtiyacım var." Elini göbeğinizden uzaklaştırırsınız ve kucağından biraz uzaklaşırsınız.

Ne yaptığınızı merak ederek gözleri büyümüş bir şekilde size bakıyor ama pantolonunu çözmeye başlayarak onu şaşırtıyorsunuz. Daha sonra iç çamaşırını sikini çıkaracak kadar aşağı itiyorsunuz ama onu giyinik tutuyorsunuz. Kendini fazla açık hissederek, eteğinizin kenarını, şimdi bir elinizin okşadığı uzunluğu boyunca çekiyor.

"Şimdi utanıyor musun?" Onunla alay ediyorsun. "Tatlı."

"Kapa çeneni." Sizi kalçalarınızdan tutar ve sizi tekrar kucağına çekerek destek için dizlerini tutmanızı sağlar.

İkiniz de onun sert aletinin temasıyla inilti ve zonklayan çekirdeğiniz, külotunuzun ince kumaşıyla ayrıldı. Neyse ki şu anda kimse yürümüyor, bu yüzden iç çamaşırını yana itme ve onu hızlı bir hareketle içine sokma fırsatını kullan.

"Siktir..." Jaemin nefesinin altından küfürler ederek parmaklarını senin kalçalarına bastırıyor.

Biliyorsun, kimse fark etmeden istediğin gibi onun sikinde zıplayamayacaksın, bu yüzden alternatif olarak ileri geri hareket etmeye başlarsın ve onun boyunun sana girip çıkmasını sağlarsın. Elleri hala kalçalarınızdayken, etrafınızdaki insanlar tarafından fark edilmeden giderken ikinizin de hoşuna gidecek kadar hareket etmeniz için size rehberlik ediyor.

Bir süre sonra arkanızda bir esinti hissettiğinizde omzunuzun üzerinden baktığınızda eteğinizin hafifçe yukarı kalktığını ve Jaemin'in sikinin içinizde kaybolmasını izlerken dudağını ısırdığını görürsünüz.

"Şimdi bu güzel bir manzara."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin