"Ne seni bu kadar uzun tuttu?" Johnny'nin yüzü yavaş yavaş senin durduğun kapıya doğru kayıyor. Yarısı yutulmuş su şişesi göğsünüze yapıştı. Jaemin'in boğazını sıkan boğazı tutmasının ardından boğazı ağrıdı.
"Ben.. Su bulamadım" diye yalan söylüyorsun. Elini boynuna sürtmek, en iyi arkadaşının arkasında bir iz bırakmış olmasıyla ilgiliydi. "Eve gidiyor gibi görünüyorum.. geceyi burada geçirebileceğimi mi düşünüyorsun?"
Johnny daha önce ikinizi de izlerken Jaemin'i yakalayarak sırıtıyor. Dikkatini çekmek için bilerek kıçını iki eliyle sıkmak. Gözleri, bunun kendisi olmasını ne kadar istediğini bilerek arkadaşlarına doğru kırpıştırdı. Jaemin, seni becermeyi ne kadar çok istediğini herkesin bildiğinden emin olmak konusunda asla sessiz kalmadı.
"Sana neden izin vereyim? Beni çok bekletti. Siklerim artık sert bile değil." Johnny'nin gözleri alay etmek için genişledi. Ne istediğini netleştirmen için sana artılar ve eksiler veriyor.
"Artık beni becermek istemiyor musun? Orada başka bir şey arayarak daha fazla zaman kaybedeceksin." Omuz silkerek, yatağının ucunda oturduğu yere biraz daha yaklaştı. Johnny arkasına yaslandı, açık gömleği gövdesinden biraz daha aşağı kayıyor. Loş ışıklı lambanın altında tanım olarak yayılan karın kasları.
Johnny küçük mayolarıyla her zaman en iyi şekilde görünürdü. Kalın bedenini zar zor tutabiliyor. Her yüzme karşılaşmasında şişman boyunu gururla sergiliyor. Sınıfınızın yarısı sadece görseller için geliyor. Johnny'nin tonlu fiziği, kasabada sürekli sıcak bir konuydu. Başka birini bulmakta zorluk çekmezdi. Aklının bir köşesinde seni ciddiye almadığını umuyordu.
"Elbette seni sikmek istiyorum bebeğim. Son bir saatimi küçük amını parmaklayarak, arka arkaya üç kez boşalmana izin vererek geçirdim. Şimdi bana borçlusun." Johnny'nin omuzları geriliyor. Pazılarından aşağı kayarak geniş göğsünün tamamını ortaya çıkaran gömlek.
"Sizin için ne yapabilirim? İstediğin buydu değil mi?" Arkanı dönüp omzunun üzerinden bak. Elbisenizin kumaşını perde gibi yavaşça toplayın. Derinin tepelerini açığa çıkaran yavaş yavaş.
Johnny bakışlarını seninkilere kilitleyerek öne doğru eğiliyor. Alt dudağınız içgüdüsel olarak beklenti içinde dişlerinizin arasına giriyor. Onun dili, kıçının yarığını yukarı doğru sararken gevşek bir şekilde sarkıyor. Ardında parlak bir iz bırakarak şımarık höyüğün etrafında çalışmak.
"Bunu isteyen sen değil misin? Bir fahişe gibi davranılmak istiyorsun, değil mi?" Johnny alçaltılmış bir sesle ifade eder. Sesi, bu oyuna her düştüğünüzde çıkmak istediği kadar ciddileşiyor. Kalçalarınızın arasında arkadan itilen büyük bir el tümseğinizi kaplıyor. "Bana cevap ver."
Dişlerini dudağına daha derine gömerek başını salladın. Deliğiniz çırpınırken tükürüğünüze tuzlu metalik bir tat karışır. Bedenin açlığa teslim olması, zihninin onun sözlerini işlemesine izin vermiyor. Johnny'nin geniş avuçları kıçınızı açarak size tembel bir kapüşonlu bakış fırlatır. Nefes nefese ağzına çarptı, göğsü her derin nefeste içeri çekildi.
"Zaten konuşamıyor musun?" Alay ediyor, dili yanaklarınızın arasında dolaşıyor. Burnu içeri girerken arka tarafınızdaki güçlü tutuş sizi yerinde tutuyor. "Kıçını yememi ister misin bebeğim?"
"Lütfen.. lütfen becer beni." iç çekiyorsun. İpeksi saçlarının arasından geriye doğru uzanan eli. Johnny'nin beynini havayla doldurması fazla zaman almadı. Boyu sizi zayıf ve sersemlemiş hissettirecek kadar üzerinizde. Johnny dikkatleri tek başına kütlesinden çekiyor. Ne zaman bir odaya girse, huşu içinde yüzlerle eşleştirilmiş sesli nefes alma sesleri geliyordu.