NCT127

1.6K 17 0
                                    

 Uykunda isimlerini inliyorsun


Taeyong

Eve geç gelmek Taeyong için her zaman normaldi. Böylesine büyük bir grubun lideri olarak, sabahları her zaman ilk uyanan ve programlardan en son ayrılan o oluyordu. Yeni dönüş yükselişteyken, eve her zamankinden daha geç geliyordu.

Çoğu zaman, eve döndüğünde, seni uyanık bulur, kanepede televizyonda ne gördüyse onu seyrederdi. Son zamanlarda, seni zaten uyurken bulmak için eve geliyordu, yatağın yanına kıvrılmış, kolları bir yastığa sarılmış, gömleklerinden biri onun üzerindeydi. Bu gece de farklı değildi.

Hızlıca duş alıp yatak odasına geri döndü. Saat sabahın 2'siydi ve yarın öğleden sonraya kadar bir programı olmamasına rağmen sizinle mümkün olduğunca fazla zaman geçirmek istedi. Bunun için uyku gerekliydi ve bu nedenle, mümkün olduğu kadar sessizce yatağa tırmandı, vücudunun arkasına doğru kaydı ve bir kolunu beline doladı, sonra yüzünü yastığa gömdü ve yakında onu almak için uyuması için yalvardı.

Ancak, küçük bir ses sizi terk ettiğinde, vücudunuz hafifçe ona doğru hareket ettiğinde çabucak hazırlıksız yakalandı.

Kafasını kaldırarak sana baktı.

"(E/H)?" sessizce sordu.

Cevap vermedin ve kafasını yastığa yasladı, bunun kendi hayal gücü olduğunu ya da dudaklarından dökülen bir iç çekiş olduğunu düşündü.

"Taeyong..." Adı nefes nefese bir inilti içinde dudaklarından döküldü ve bu sefer duyduğunu biliyordu.

Uyku şortunun içinde siki kıpırdadı ve siz uyanmadan önce leğen kemiğini poposuna biraz daha yaklaştırdı, boğazınızdan bir homurtu çıkardı.

"Tae?" diye sordun, uykudan puslu ses.

"Evet aşkım?" boğucu bir sesle tekrar fısıldadı.

"Beni kıçıma soktun."

"Biliyorum."

Sesindeki gülümsemeyi duydun ve gözlerini devirdin.

"Pratik seni azgın mı yapıyor?" sen sordun.

"Hayır. Uykunda adımı mırıldandın."

Yüzün ısındı ve yüzünü onun yastıklarına gömdün. Yüksek sesle inlediğini hatırlamasan bile, tam olarak neden bahsettiğini biliyordun.

"Şimdi, neden bana tam olarak ne yaptığımı söylemiyorsun, böylece rüyanın kaldığı yerden devam edebiliriz," dedi sırıtarak.

Dudaklarından küçük bir gıcırtı çıktı ama şikayet edecek değildin.

"Sikin içimde çok iyi hissettirdi..." nefes aldın.

Ona bakmak için döndüğünüzde gülümsemesi büyüdü.

"İyi ki zor durumdayım ve senin için hazırım," diye göz kırptı.


Taeil

Göründüğü her durumda ne kadar çabuk uykuya dalabildiğin, Taeil'i şaşırtmaktan asla vazgeçmedi. Şu anda, Donghyuck kaydı onun bölümlerinin son birkaç mısrasını bitirirken, Taeyong teknisyenin yanında kontrollerde otururken, başını omzuna koymuş oldukça rahatsız bir kanepede oturuyordun, kulağına sessizce horluyordun. Johnny ve Yuta'nın kayıt seansları sırasında bir yerlerde uyuyakalmıştın ve o zamandan beri fazla kıpırdamamıştın.

Taeil sana sevgiyle gülümsedi. Omzu yirmi dakika önce uyuyakalmış olabilir, ama asla hareket etmeye ve uykunuzu bölmeye cesaret edemezdi. Özellikle de ona karşı çok sevimli göründüğün zaman. Üyelerle dolu bir odada onun üzerine yatman biraz garip olsa bile. Ancak bu gariplik büyüdü, ancak ikinci nefesi dudaklarından kaçan bir inilti.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin