erkek arkadaşının bilgisayarından gelen güzel silah sesiyle uyandın. güne başlamak için ne mükemmel bir yol.
Popo çıplak olduğun gerçeği bir kez yerleştikten sonra, erken (değil) bir saat için biraz düzgün olabilmek için üzerine atacak bir şeyler arayarak kıpırdandın. Jeno'nun siyah tişörtü işe yaramışa benziyordu.
Vücudunu gererek hayvansı bir çığlık attın (böylece uyandığının sinyalini verdin) ve yalpalayarak Jeno'nun yanına gittin. burnu monitörden sadece bir santimetre uzaktayken klavyesine tıklayarak size kesinlikle aldırış etmedi. Onun için önemli olan iki şeyin onun oyunları ve senin amın olduğu sonucuna vardın, ne eksik ne fazla.
önceki gece iddianızı desteklemek için mükemmel bir örnek oldu. bir yiğitlik turu kaybettikten sonra, sandalyesinden kalktı, iki bileğinizi de tuttu ve ödevinizi yapmaya çalıştığınız gerçeğini tamamen görmezden gelerek sizi zorla yataktan aşağı çekti. Sen itiraz edemeden pantolonunu çıkardı ve iki ince parmağını duvarlarının arasına itti. o zaman tabii ki -onun cennet rakamları için tam bir enayi olarak- arzularına yenik düştün ve seni boşalmasına izin verdin (spoiler uyarısı: seni fışkırttı). işlerin orada biteceğini, ikinizin de mutlu yollarda olacağınızı düşündünüz, ama yanıldınız. bir zamanlar senin boşaldığını görmek onu yeterince tatmin etmedi ve bu yüzden, sikini çıkardı ve sen çığlık atan, ağlayan bir pislik olana kadar seni yaşayan boku becerdi. Bitirdiğinde, bilgisayarına geri döndü ve sanki amını kürekle temizlememiş gibi yoldaşlarıyla yeni bir tura başladı.
aslında, bu yüzden çıplak uyanmıştın ve şimdi onun yanında dururken, içinde tanıdık bir dürtünün demlendiğini hissettin. dudağını ısırarak, parmağını boynunda gezdirdin ve onu titrettin. elini geri iterek, seni görmezden gelmeye devam etti. sırf senden kaçtı diye pes edeceğin anlamına gelmiyordu. saçlarını karıştırdın ve kucağına düştün. Jeno hiçbir şey söylemedi, kollarını sana dolanacak ve seni göğsüyle bilgisayar arasında sıkıştıracak şekilde pozisyonunu ayarladı. bir kolunu omzuna attın, bacaklarını çaprazladın ve ona doğru eğildin.
Her küçük ayrıntıya hayran kalarak yüzüne baktın. bu konuda kesinlikle şanslıydın. Jeno, yoğun gözleminiz tarafından aşamalı değildi ve onay eksikliğinden dolayı tedirgin olmaya başlamıştınız. Konuya gelebilmen için sana dikkat etmesi gerekiyordu. belki de masum dikkat dağıtıcı şeylere ihtiyacı vardı.
şimdi seçim yönteminiz masum olmaktan çok uzaktı, ama amacına hizmet etti. dudakların onun derisini buldu, tam çenesinin altında tepkisini gizleyemeyeceğini bildiğin bir nokta. altında gerginleşmeye başladığını hissedebiliyordunuz. Siz onun dikkatini başarılı bir şekilde başka yöne çekerken klavyede parmaklarının tıklaması yavaşladı.
"ne yapıyorsun?" tam olarak ne istediğini bilmesine rağmen anlamsızca sordu. Ona cevap vermedin, bunun yerine öpücüklerini yoğunlaştırdın. çenesi kasıldı ve kısa bir nefes verdi. "hala azgın mısın? dün gece seni yeterince becermedim mi?"
işte oradaydı. bunlar tam olarak duymayı beklediğin sözlerdi. Geri çekildiğinde Jeno, sorusunun cevabını bulduğunu biliyordu. İnanamayarak alay ederek oyununu kurtardı ve iki kolunu dizlerinin altına bağlayarak seni zahmetsizce kaldırdı. "Çok muhtaçsın," dedi seni yatağa fırlatarak.
Heyecanla yukarıya tırmanırken Jeno'yu üstünüzde karşıladınız. dudaklarını güçlü bir öpücükle yakaladı, beline nazikçe sıktı. tadı red bull ve tortilla cipsi gibiydi ve dün gece seninle ilgilendikten sonra uyuyup uyumadığını merak etmeye başlamıştın.
Öpücüğü derinleştirmeden önce, geri çekildi ve aynı anda bir elini bacaklarının arasına kaydırarak boynundan aşağı öpücükler bırakmaya başladı. klitorisini birkaç hızlı ovuşturarak, iki parmağını duvarlarının içine kolayca sokman için seni yeterince ıslattı. jeno açıkçası hiç vakit kaybetmiyordu. parmaklarını içeri ve dışarı pompalamaya başladı, ayak parmaklarını kıvırdı. sıcak dudaklarını teninde hissetmek nefeslerinin kesilmesine neden oluyordu. "Çok iyi hissettiriyor," diye mırıldandın, onun omuzlarına tutunarak. tenine karşı mırıldandı ve oturdu, seni de yanına çekti. parmaklarını senden çıkardı, dudaklarına dayadı ve onları yalamanı istedi. onları emdin, belki bir saniye fazla uzun, ama o tatmin oldu.
şortunu aşağı iterek, ağzını sikine getirdi. parmaklarını tabanına doladın ve dilin üzerinde sertleştiğini hissederek başını aşağı yukarı sallamaya başladın. Jeno tısladı ve inledi, niyetinden biraz daha uzun sürmene izin verdi, seni ondan çekmeden önce gerçekten zevk aldı. seni tekrar yere yatırdı ve bacaklarını araladı, ucunu senin yarığına sürttü. İçine girince dizlerinizi göğsünüze kaldırdı ve hiç duraksamadan size vurmaya başladı. dün gece olduğundan daha sert gidiyordu ve
Birdenbire onun bir noktayı kanıtlamaya çalıştığını hissettin.
itişlerinin katıksız gücü, yatağı ikinizin altında sallayıp gıcırdatıyordu. Kalçalarının pratikte tenine değmesinden dolayı üst uylukların da uyuşmaya başlamıştı. Kendinizi zihinsel olarak buna hazırlamamış gibi hissettiniz. Birkaç dakika önce uyandıktan sonra, erkek arkadaşın tarafından korkutulmak pek kolay kayıt altına alınmıyordu. zihniniz biraz sisliydi ve zevk gerçek dışı geliyordu. yine de doyamadın.
horozu senin içinde o kadar derine hareket ediyordu ki, tüm noktalara tam zamanında vuruyordu. tırnaklarının derinize battığını hissedebiliyordunuz. kulağının yanında homurdanma şekli seni daha da heyecanlandırdı. sadece seni gerçekten iyi becermekle kalmadı, aynı zamanda bunu yaparken harika görünüyordu ve ona doyamadın.
çok geçmeden midenizde bir düğümün oluşmaya başladığını hissettiniz. çok özlemiştin ve sonunda geldi. "Ben boşalacağım," diye uyardın, umutsuzca omuzlarına tutunarak. Yapamayacakmış gibi görünse de, seni daha hızlı becermeye, ciddiyetle orgazmını kovalamaya başladı. birkaç güçlü vuruştan sonra seni titreyen bir uyluk orgazmına gönderdi. duvarlarınızdan fışkıran uyarılmayla beslenerek size çarpmaya devam etti ve aşırı uyarılma yerleşmeye başladığında işi bitmemişti.
bir dizi küfürden sonra yüzünü boynunuzun kıvrımına gömdü ve kalçalarını size yaslayarak tohumunun sizi doldurmasına izin verdi. birkaç özensiz hamle ile yüksek atını sürdü ve senden dışarı çıktı, senin yanında topallayarak düştü. Yüzünde baş döndürücü bir gülümseme vardı, her yerinde sıcak ve karıncalanma hissediyordun. "ya hala daha fazlasını istediğimi söylersem?"
jeno hiç etkilenmemiş bir şekilde sana baktı. "şaşırmayacağım."