Taeil

452 7 0
                                    


Taeil'in isteği basitti. Sadece yatakta tamamen çıplak, gözleriniz kapalı uzanıp onun geri gelmesini beklemeniz gerekiyor. gergin miydin? Evet. Ama ona güveniyor musun? Tamamen.

Bir asır gibi gelen bir süre sonra odaya geri adım sesleri duyarsınız. Metalik bir şeye karşı bir şeyin tıkırtısı da vardı. Ne olabilirdi? Yatağa yattığını hissettiğinizde zirveye çıkma dürtüsüne karşı savaşırsınız.

Yine tıkırtı sesleri duyuyorsunuz ama sonra... Sessizlik. Bir şey söylemek üzereydin ama çok soğuk bir şey göğsünüzün sıcak tenine dokunduğunda kendi nefesiniz kesiliyor. Sırf onlardan birine gitmek için göğüslerinizin arasına iner. Meme ucunuzun etrafında dönmeye başladığında neredeyse anında sertleşecek şekilde bir inilti çıkardınız. Göğsünüzün kenarlarından su damlaları akarken cildinizin ıslandığını hissediyorsunuz.

Bu şey diğer meme ucuna gittiğinde daha fazla almamak için gözlerini açarsın ve Taeil'in seni bir buz küpüyle alay ederken dudaklarında alaycı bir sırıtışla görürsün.

"Çok mu merak ediyorsun?" Seni azarlayacağını düşündün ama tahmin et o havasında değil, bu gece sadece biraz eğlenmek istiyor gibi görünüyor.

"Üzgünüm, sadece ne olduğunu görmem gerekiyordu." Vücudunun ürperdiğini hissettiğinde dudağını ısırdın.

"Bu iyi. Zirveye ulaşmanın ne kadar süreceğini merak ediyordum." Göz kırparak seni öpmek için çerçevene doğru eğilir.

Dudakları Antartica'dan daha soğuk ve sizin sıcak açlarınıza karşı çok iyi hissettiriyorlar. Dondurucu dili, şiddetli bir savaşta ateşli olanınızla oynuyor, çekirdeğinizin içinde biriken ıslaklığa bakılırsa kaybedeceğinizi biliyorsunuz.

Bir sırıtışla arkasına yaslanan Taeil, elini komodinin üzerindeki metal bir kaseye daldırdı ve diğeri çoktan eridikten sonra yepyeni bir buz küpü aldı. Onu yine göğüslerinin arasında sürüklerken, inlemeyle sırtını kamburlaştırmadan edemiyorsun. Gövdenizdeki bu yeni açıdan çabucak yararlanır ve deliğe ulaşan bir golf topu gibi göbek deliğinizde durup midenizi boşaltmak için zaman kaybetmeden buz küpünü bırakır. Ağzıyla alır ve bir tane daha alır.

Bacaklarınızın onun önünde iyice açılmasına izin veriyorsunuz ve yeni buz küpünün uyluklarınızdan aşağı doğru çekildiğini ve sizi hiçbir şeye sıkıştırmadığını hissediyorsunuz. Kedinize yaklaşırken, vücudunuzun en sıcak kısmına ve ona umutsuzca ihtiyaç duyduğunuz yere dokunmasına izin vermeden etrafındaki buzu alaycı bir şekilde çevreler.

Gözlerini kapatarak derin bir nefes alıyorsun ve bu nefesi onun klitorisine karşı gelişkin dili tarafından çabucak kesiliyor. Ağzındaki kas tomurcuğunu çevrelerken küçük iniltiler çıkardın, ama elindeki buz küpünün muhtaç deliğine itildiğini hissettiğinde bunlar hızla yüksek sesli bir inlemeye dönüştü.

Taeil, duvarlarınızı sıkıştırdığınızda küpün sizden çıkması için kıkırdar. Onu alır ve geri iter bu sefer parmağıyla iterek içinizin derinliklerinde kalmasını sağlar, ısınan çekirdeğinizde yavaş yavaş erir ve su damlacıklarının kıçınızdan aşağı akmasını sağlar.

Seni daha önce hiç hissetmediğin bir şekilde sıcak ve soğuğun karışımı bir şekilde yerken nefesin hızlanıyor ve inlemelerin daha da yükseliyor. Hiçbir zaman orgazm vurur, partiye katılmanızı sağlar.

Sen yüksekten aşağı inerken vücudunu öpen Taeil, başka bir buz küpü alıyor ama bu sefer onu ağzına yerleştiriyor.

"Bunun ağzını eritmesine ve soğumasına izin ver, böylece bana ne kadar iyi hissettirdiğini göster, prenses."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin