Doyoung, havasız şirket ofisine dudaklarında belirgin bir kaş çatma ve gözlerinde can sıkıntısıyla girdi. Bir elinde evrak çantası, bu uyuşukluk ortamında biraz duygu uyandırmak için bacağını oraya buraya vuruyor. Cam asansör ironik bir şekilde boğucu hissettiriyor ve bu ruh emme işini bitirene kadar saatleri saymaya başladı bile.
Neredeyse rutin olarak, genellikle sağlam ve geveze ofis, korkutucu CEO'larının korkutucu girişinde ölüm sessizliğine bürünür. Pahalı elbise pabuçları asansörden indiği anda duyulur ve şık enerjisi ahenkli atmosfere sızar. Bu adam içeri girdiğinde asla kimseye gülümsemiyor. Her çalışanın onu içeri almak için 90 derece eğilmesine rağmen kimseyi selamlamıyor.
Keskin gözleri bir amaç için dümdüz ileri, her türlü etkileşimden kaçınabileceği ve biraz huzur bulabileceği kişisel ofisinin kapısına yönlendirildi. Ancak, bugün rutinin dışında bir şeyler hissediyor.
Doyoung her zaman tereddüt etmeden veya durdurulacak bir an olmadan ofisine doğru yol alır, ancak eksik bir şey onun yolunda durmasına neden olur.
Kapısının dışındaki kalabalık küçük masa boş ama çantanız masanın altından bakıyor. Hangi cehennemdesin? Kendi kendine düşünüyor ve zeminin ortasındaki ani duruşuyla herkes şaşkınlık içinde kayboluyor.
"Bay. Kim?" Cesur bir çalışan konuşur ama Doyoung yoluna bakmaz bile. Gözleri boş koltukta kaldı.
"Konuşmak." Sert bir şekilde söylüyor. Evrak çantasının sapındaki tutuşu, sinirden gerildi.
"Sekreter (E/A) şu anda kahvenizi getirmek için acele ediyor." Sesindeki titreme acıklı ama bu bilgi Doyoung'u rahatlatmak için yeterli. Ofisine doğru adımlarından başlayarak yanıt olarak başını salladı.
Herkes gergin ortamdan biraz olsun rahatlamış görünüyor. "Ona geri döndüğünde doğrudan ofisime gelmesini söyle." Doyoung, bir eli kapı kolunda duran korkulu bireylerle yüzleşmek için döndü. "Mümkün olan en kısa sürede." Sesi birkaç desibel düşerek birkaç çalışanın tüylerinin diken diken olmasına neden oldu. Göz kamaştırıcı bakışları öldürmeye yetiyor, herkes şu anda senin konumunda olmadıkları için rahatlıyor.
Doyoung kapıyı kapattığında, tüm ofis rahatladı ve derin bir iç çekti. "O becerdi. Şu anda onun olmaktan nefret ediyorum."
"Büyük zaman. Ben mendilleri hazırlayayım." Herkes elindeki işe devam etmek için kişisel odalarına dağılır.
Birkaç dakika sonra, bir elinizde bir fincan kahve ve küçük bir kese kağıdına sıcacık sarılmış bir hamur işi ile geliyorsunuz. Asansörden inerken yüzünüzdeki en büyük gülümseme ama iş arkadaşlarınızdan gelen ciddi ifadeler.
"Seni hemen ofisinde istiyor." Biri sana söylüyor, her zamanki gibi endişeli görünüyorsun.
Herkesin tepkisine göre kendinizi hazırlıyorsunuz. O şimdi nasıl bir ruh halinde? Başını sallarsın, emri olabildiğince çabuk kabul edersin. Hafifçe vurarak, içeri girmek için onun iznini beklersiniz.
"İçeri gel." Kapıdan çok sert geliyor ve meraklı iş arkadaşlarınızın gözleri büyük patronun ofisinde gözden kaybolurken sizi izliyor.
Kapıyı tamamen kapatmak için döndüğünüzde, onun varlığını zaten arkanızda hissedersiniz. Beyaz düğmeli geniş omuzları ve blazerine uyması için boynundaki mavi kravatı. Manşetleri dirseklerine kadar kıvrılmış ve saçları mükemmel şekilde yontulmuş yüzünden jölelenmişti. Elleri ceplerinde, kaşlarını kaldırmış ve dudaklarında küçük bir gülümsemeyle sana bakıyor.
"Günaydın tavşancık." Biraz daha yaklaşıp aranızdaki mesafeyi kapatıyor. "Seni şimdiden özledim." Kalçanızdan sizi kucağına çekerken dişlek bir gülümseme kaçıyor.