Taeil

411 7 0
                                    


Uzun bir çalışma sabahından sonra, buz gibi koka kolanızdan bir yudum almadan önce, alnınızın terini elinizin tersiyle silerek, güneşte kavrulmuş kaldırıma oturdunuz. Estetik amaçlı her zaman cam şişeyi teneke kutulara tercih ettiniz ama böyle sıcak günlerde ekstra ferahlatıcı oluyorlar. Ara sıra etrafta vızıldayan ve kötü bir sokmayı önlemek için sizi korkudan donmaya zorlayan yaban arısı olsa bile.

Yeni ortamınıza alışmaya çalışarak çevrenize bir göz attınız. bloğun tam ortasındaydın ama kalabalık değildin. Her evin arasında, ya ağaçlarla ya da bahçelerle ya da üst üste binen küçük bisikletlerden oluşan bir koleksiyonla dolu, aralarında yeterli miktarda boşluk vardı. herkese nefes aldırdı. dahası, ister kat sayısı, ister renkli boya, isterse onu çevreleyen dış mekan dekorasyonlarının türü olsun, her evin kendine özgü nitelikleri vardı. kopyalanıp yapıştırılan sıradan bir mahalleden çok daha ferahlatıcıydı, daha çok ev gibi hissettiriyordu.

uzaktan bir kapı hafifçe gıcırdıyordu, kısa bir süre sonra bazı rüzgar çanları şarkı söylüyordu. Garip ama arkadaş canlısı bir yüz ortaya çıkmadan önce hafif esintiyi mümkün olduğunca emmeye çalışarak, özellikle hiçbir şeye bakmadan dümdüz ileriye baktınız. "Merhaba." dedi kısa, nezaketsiz bir dalgayla. Çevrenizden, yukarı bakıp sarışın çocukla tanışmadan önce, hafif yıkanmış kot pantolonun katlanmış ve sürtünmüş bir converse içine tıkıştırıldığını gördünüz.

Daha kısa olan taraf, kalın bacaklı ve saçları ince bir kefal şeklinde biçimlendirilmiş, mavi pazeniyle bir punk grubundan dışarı doğru bakıyordu. "Hey!" onu selamladınız, yeni bir arkadaş ya da en azından bir tanıdık için can atıyordunuz. "yeni?" küçük işaret parmağıyla seni işaret etti, sesinde merak vardı. "Ah! evet, yeniyim" demeden önce kaşlarını çatarak sorusunu anlaman biraz zaman aldı. Bu süreçte kendinizi ayağa kaldırarak sersemliğinize kıkırdadınız.

uzun bacaklarınız oturma pozisyonundan açıldığında adamın ağzı düştü, ondan en az 5 inç daha uzundunuz, başının tepesi burnunuzun hemen altında duruyordu. Yine de, insanların üzerinde yükselmeye alışkın olduğun için tek gözünü bile kırpmadın, ama kuyruk ekstra sert görünmeye başladı. umursamazca elini uzattın. "Ben y/n'yim." "Benim adım taeil. Ben Koreliyim" demeden önce büyük elinize ve uzun parmaklarınıza baktı.

Kısa cümleleri milliyetini söyleyince anlam kazanmaya başladı ve hemen büyülendiniz. "Oh, harika! Nasıl bir yer? Hangi şehirde yaşadın? Orada ne kadar yaşadın?" Kuzey değil de Güney Kore'den olduğunu varsayarak kuyruğunu sorularla doldurdun. Senin hızlı sorularına biraz bunalmış bir halde, yine o tuhaf kıkırdamayı kıstı. "han nehri tanıyor musun?" Sözlerini kavradığında sordu.

Geçmişte izlediğiniz birkaç kdramın turistik cazibesini hatırlayarak başını salladın. "evet, seul'de." yanıtladın, taeil'i gururla gülümseterek ve kendini işaret ettin. "evet, ben seul'denim." O uzun kollu giysilerle sıcacık olması gerektiğini bildiğinden, yüzünde birikmeye başlayan teri fark ettin. "Kola içmeye gelmek ister misin?" Teklif ettin, yarısı boş bardağını kaldırdın ve zararsız göründüğü için yeni evine doğru işaret ettin. ayrıca, harekete geçecek olursa, tek yapmanız gereken alt baldırlarına hızlı bir tekme atmaktı ve geriye doğru düşüyordu. her seferinde çalışır.

"Elbette." ikinize de vuran sıcak temmuz güneşinden daha çok yüzünü aydınlatan bir gülümsemeyle hemfikirdi. ön bahçenizin küçük ayrıntılarını alarak başıboş bir köpek yavrusu gibi sizi takip etti. Bu evin önünden pek çok kez geçmiştir, ama küçük koyunun, hafif esinti ile hafifçe sallanan iki yeşil fırıldak tarafından korunan sundurmanın altında kıvrıldığını ve bir kez basamakları tırmandığında ve üzerinde Avlu Süslemeleri yazan bir kutu görmemiştir. biraz kurumuş bir keskin nişancı, gülümsedi. "Sevimli." kendi ana dilinde mırıldandı.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin