"Ne için?" Karnın yatıpındın, gözlere odaklanmış kağıtlara odaklandı.
"Hiçbir şey değil." Çıplak uyluklarınızın arkasını öperken Yangyang'ın sırıtını duyabilirsiniz.
"Hadi bebeğim, bitirmem gerekiyor. Yarın aralarım var." Onu uzaklaştırmak için başarısız bir girişimde grubunu kıpırdatıyorsunuz.
"Ama çok akıllısın, sınıfının en iyisisin. Bu kadar ders için çalışmana gerek yok." Öpücükleri, kıçını zar zor kapatan minicik şortuna kadar çıkıyor.
Yüzünü yüzünüzügömerek popolarınızı birbirine yakınıyor ve yanaktan yanaksınız.
"Yangyang lütfen, gerçekten bitirmem gerekiyor." Ona omzunun üzerinden bakıyorsunuz.
"Ne kadar?" En fazla hırpalanmış gibi yaslıyor.
"Bilmiyorum, incelemem gereken 5 bölüm daha var." Defterlere sürüş sırasında iç içe giriyorsunuz, nasıl oluyor da hala üzerinde gidilecek bu kadar çok şey var?
"Bu çok fazla!" Kıçınıza daha fazla erişebilmek için şortunuzun paçalarını yukarı doğru inliyor. "Son hizmetlerden bahsediyorum derslersun, seni özlüyorum..."
"Biliyorum bebeğim ama onun olacağı sona erecek, söz olacaktır." Onu daha da kullanılarak hissettirmek için arkana bakmıyorsun.
"Ya sen dersler bir şey yaparımm?" Sesi fazla heyecanlı geliyor. "Söz olacak kesmeyeceğim!"
"Hm evet tabii." Dürüst olmak, devam etmene verdiğin süreyi ne dediğini ile duyduğunla.
"Harika."
Notlarınıza kaydolduğunuzdada yavaş yavaş yavaşlayın. Saniye sonra, Yangyang'ın yüksekliğinin dizlerinin üstündeyken ellerinin kalçalarını biraz zayıfladığınızı hissediyorsunuz. Onun tenini kendi üzerinde düşünmeyi düşünmesin.
Aniden uyluklarınız arasında sert ve canlı bir ve yumuşak bir iniltilerinizsiniz.
"Bebeğim ne?" Merakla soruyorsun.
"Bunun için yazı, yazı devam et." Uyluklarınız arasında ne varsa geri itilmek için genel görünümde sergilenir.
"Hayır öğretim, ne-" Erkek arkadaşını siki kalçalarının arasından yarı yoldayken için tekrar omzunun üzerinden bakıldığında nefesin kesilen.
"Merak etme dedim." Yanağınızı öpmek için çerçevenize doğru eğilir. "Buraya devam et, ben işimi sergiliyor."
Kitaplarına geri dönerken kıkırdadın. Yangyang, saldırıya devam ediyor. Ve şimdi, şimdi, kendinize bu kadar yakın olan durumdayken kendinizden zorlanırsınız. Bu seni neden bu kadar tahrik ediyor?
Birkaç mezradan daha fazla içiyorsunuz, önünüzdeki kullanıcılardan zor kullanmak için kullanmaktan vazgeçiyorsunuz. Tek başına onu içinde istemek. TR KISA SÜREDE.
"Tamam sen kazandın." Kağıtları bunu yapmıyor. "Sadece becer beni Yangyang."
"Ah canım canım." Kulağına aramak için eğilir. "Seçimini yaptın. Şimdi izin ver benimkinin çıkarayım."