Kun

807 10 0
                                    

Bay Qian cüzdanını şifonyerin üzerine koydu - derin, derin cüzdanını şifonyerin üzerine geri koydu.

"İstediğin bu mu?" Bay Qian, parasını istemediğiniz (en azından şu anda istemediğiniz) ve bunun yerine onun sikinden başka bir şey istemediğiniz için biraz şaşırarak sordu. "Sikimi mi istiyorsun?"

Kollarını oturduğun sandalyenin iki yanına koymuş, bakışları altında erimek istiyordun. Onunla göz göze gelmeye cesaret ederek başını salladın. Pantolonunu çözüp ayak bileklerinde birikmesine izin verirken, sana daha sert baktığında göz bebeklerinin nasıl büyüdüğünü gözlemleyerek tskladı.

"Devam et bebeğim" Bay Qian, sen dudaklarını onun horozunun ucuna sararken cesaretlendirdi. "Hadi," diye bastı. Başını aletinden daha da aşağı iterek kıkırdadı, yaşlanmış gözlerinin ona bakma şeklinden zevk aldı. Penisinin etrafından çıkardığın sızlanmayla dişlerinin arasından tısladı. "Böyle kahrolasıca güzel görünüyorsun bebeğim" gülümsedi, diliniz penisinin etrafında hareket ederken nefes nefese kaldı.

Bay Qian'ın siki ağzınızda daha da sertleşti. Eliniz onun uyluğuna dayandı, başınızı ileri geri sallarken destek için sizi tutuyordu. Çıkardığın boğucu seslerden zevk alarak kaşları çatıldı.

Bay Qian'ın siki öğürme refleksinizi geçerken gözyaşlarınız yanaklarınızdan aşağı rimel çizgilerini indirdi. Güzel, yaşlı gözlerin ona baktı. Sana puslu bir şekilde bakarken, sağ eli hayranlıkla saçlarını okşamaya başladı. Sırf senin her anının tadını çıkardığı için. Dürüst olmak gerekirse, senin üzerinde oldukça sarhoştu.

Onun altında olduğun düşüncesi, ağzında onun horoz seğirmesine neden oluyor. Gözlerin his olarak genişledi, aklını onun boşalmasına kesinlikle burada ve şu anda ihtiyacın olduğu gerçeğinden uzaklaştırdı. Ama sonra senden başka hiçbir şey düşünmedi - sanki zihni aniden senden ve sadece senden başka hiçbir şeyle dolmadı.

Ve aynen böyle - ağzına geldi.

Başını geriye atarak, Bay Qian, kendi iki gözüyle tüm cumunu yuttuğuna tanık olurken, uzun bir inilti ve ardından bir dizi küfür çıkardı.


nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin