Taeyong

985 9 0
                                    


Taeyong her zaman göğüslere düşkündü. Bunu zaten biliyordun ama ikiniz çıkmaya başlayınca bu daha da güçlendi. Fırsat buldukça göğüslerinizi kucaklayacak ve buna kızmıyorsunuz, aslında bu tür sevgiyi takdir ediyorsunuz. Özellikle seks söz konusu olduğunda göğsünüze gösterdiği ilgi hayal bile edemeyeceğiniz şekilde zevkinizi artırır.

Şu anda kanepede ona sarılırken şimdiden sıcak hissediyorsun. Bir sutyen giyiyorsun ve tişörtünün ince malzemesi sayesinde, başı göğüslerinden birine yaslanırken sıcak nefesini meme ucunda hissedebiliyorsun.

O fark etmeden bacaklarınızı birbirine sıkıştırmaya çalışıyorsunuz ve bir ıslaklık hissedene kadar izlediğiniz filme odaklanmak için elinizden gelenin en iyisini yapıyorsunuz. Aşağıya bakıyorsun ve Taeyong'un dilinin tembelce meme ucunu kumaşın üzerinde yaladığını görüyorsun.

Dudağını ısırarak inlemeye çalışıyorsun ama ıslak alana biraz hava üflediğinde bunu yapamıyorsun. Ağzınızdan çıkan güzel ses, onu filmi unutmaya ve vücudunuza odaklanmaya teşvik ediyor.

Taeyong hala kapalı olan meme ucunu ağzına alır ve emmeye başlar. Onun işini yapmasını sevgiyle izlerken parmaklarını saçlarının arasında gezdiriyorsun. Göğüslerinizle oynarken her zaman çok mutlu görünüyor.

Yavaşça bir eli gömleğinin eteğine kayıyor ve onu okşamak için diğer göğsüne gidiyor. Parmakları diğer meme ucunuzdan geçer ve çekirdeğinize şok dalgaları gönderir. Sertleştikçe, Taeyong aniden onu çimdiklediğinde ciyaklarsın. Gözleri dimdik yukarı bakıyor ve höyüğünüzü serbest bırakırken gülümsediğini görüyorsunuz.

O, gömleğinizi başınızın üzerine çekerken koltuktan sırtınızı kaldırıyorsunuz, saniyeler içinde sırılsıklam olan külotlarınız olmasaydı sizi neredeyse çıplak bırakıyordu. Dudaklarını yaladığını gördüğünde derin bir nefes alıyorsun, az önce kıstırdığı meme ucunu yalamak için sana doğru eğiliyor. Acıyı yatıştırıyor gibiydi ama o zaman hafifçe ısırmaya karar verdi.

"Kahretsin." Ağzının altından dişlerini gıcırdatarak küfrediyorsun.

"İstediğin zaman durabileceğimi biliyorsun." Taeyong ikinizin de sert meme uçlarını okşamaya devam ederken gözlerinin derinliklerine bakıyor.

"Devam et," diye fısıldıyorsun. "lütfen..."

"Öyle düşünmüştüm." Sırıtarak tekrar göğüslerinize saldırır.

Göğüs uçlarınız neredeyse bacaklarınız arasındaki sıcaklık kadar ıslanınca, arkasına yaslanır ve sizden çıkardığı pisliğe hayran kalır. Vücudundaki tükürüğüne sıcak saçlar üflediğinde uyluklarını tekrar sıkıyorsun. Sonra parmak uçlarını areolalarınızın etrafında dolaştırmaya başlar ve size bir tür işkence altında olduğunuzu hissettirir.

"Taeyong lütfen..." diye yalvarıyorsun.

"Ne istiyorsun?" Kocaman, iri köpek yavrusu gözleri, içindeki en nahoş arzuları gizler.

"C-cum yapmak istiyorum..." Kekeledin.

"Dölmek istiyorum, ha?" Tekrar eder.

"Evet!" Göğüs uçlarınızı mümkün olan en acı verici ama zevkli şekilde döndürmeye ve çekmeye başladığında neredeyse bağırırsınız.

Orgazmınız yaklaşıyor ve neredeyse tadına bakabiliyorsunuz ama sonra Taeyong sizi inletmeyi bırakıyor.

"Ah hadi ama şimdi" karnını öpüyor ve iç çamaşırını bacaklarına indiriyor, "bunun daha iyi olacağını biliyorsun."

Bacaklarınızı açarak ne kadar ıslandığınıza hayran kalıyor ve bu sadece onu işkenceci alaylarına devam etmeye itiyor.

Tam size ulaşmak üzereyken durarak meme uçlarınızdaki işlemi tekrarlıyor, muhtaç amcığınıza bir kez bile dokunmadan. Ama bir süre sonra artık dayanamayacağınızı hissediyorsunuz.

"Lütfen Taeyong, boşalmama izin ver, daha fazla dayanamıyorum." Çaresizlik içinde ağlarsın.

"Tamam bebeğim, bunu hak ediyorsun."

Ve tıpkı bir sihir gibi yalama, çimdikleme, çekme ve bükme karışımına dönerken, sonunda bırakana kadar içinizdeki düğümün gerildiğini hissedersiniz. Ama tıpkı içinizdeki zevk patlaması gibi, Taeyong'un dışı da sizin suyunuzda sırılsıklam oluyor. Yüksek sesle inleyerek hareketlerini durdurmak için bileklerine tutunursunuz veya orgazmınızın saatlerce süreceğini düşünürsünüz.

"Ah bebeğim yaptığın pisliğe bak." Taeyong kanepedeki ıslak noktalara baktı. "Bunu temizlememiz lazım. Ama sana zar zor dokunduğumda bile senin böyle fışkırdığını izlemeyi seviyorum."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin