"Bebeğim, bu gece bir film mi izlemek istersin yoksa-" sözlerin kesildi ve gözlerin sonunda kitabından çok nemli erkek arkadaşına yöneldi. Jaehyun'un nihayet duş almayı bitirdiğini gösteren banyo kapısının açıldığını duyana kadar yatakta huzur içinde kitap okuyordun. Saçları yüzünden dağınık bir şekilde uzaklaşmıştı, hala ıslaktı ve tenindeki su damlacıkları tavanınıza asılan led ışıklardan gelen ışığı yansıtırken vücudu kıpkırmızıydı. Gözleriniz, birkaç saniye boyunca manzaranın keyfini çıkararak tonda karnına inmeden edemiyor, onunki gibi bir vücuda sahip olmanın nasıl mümkün olduğunu merak ediyor, daha da aşağılara inmeden önce beline sarılı havlunun tehlikeli derecede aşağıda olduğunu fark ediyorsunuz.
"ne istiyor bebeğim?" o zaman sadece ağzın hafifçe açıkken hâlâ karnına baktığını fark edersin. Dikkatinizi başka bir yere yönlendirirken birkaç kez öksürüyorsunuz, belli ki erkek arkadaşınızın tonda vücudundan etkileniyorsunuz. Bu, başını eğdiğinde dudaklarında kendini beğenmiş bir gülümsemenin belirmesine neden oldu, belli ki senin hareket tarzınla eğlenmişti. Tekrar tekrar göz kırpma şeklini fark ederek sana bir kaşını kaldırdı, onun yerine konuşmaya odaklanmaya çalıştı.
"Pekala, ummm, sana film izlemekten başka bir şey yapmak isteyip istemediğini soracaktım." Kekeledin, giyinmek yerine yavaşça sana doğru yürürken hala odaklanmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordun. Kafanızdan geçen düşünceleri bildiğini bilerek yanaklarınızın ısındığını hissediyorsunuz. "Evet?" yüzünü seninkiyle aynı hizada olacak şekilde vücudunu alçalttı. Sonunda sana yaklaşırken, "Sanırım başka bir şey yapmak istiyorum" diye kulağına fısıldadı. Sesinin perdesinin düşmesi, bacaklarınız arasında bir çeşit sürtünme olsun diye uyluklarınızı birbirine sürtmenize neden oldu. Bu sadece, ne kadar kolay açıldığınızdan utanmanıza neden oldu.
Jaehyun seni yatağa itti ve seni öpmeye başlamak için vakit kaybetmedi. Kalçaları seninkilerle temas ederken parmakları saçlarının arasında dans ediyordu. Böyle bir pozisyonda olmak, belinin etrafındaki ince malzemenin altında nelerin gizlendiğini hissetmenize izin verdi. Bacaklarınızın arasında büyüyen ereksiyonunu gıcırdatırken kalçalarını sizinkilere daha da bastırdı. Öpücüğün içinde inledin, çünkü bu sadece çekirdeğinde zaten yanan ısıya katkıda bulundu. "Yatağı benim için kaldır" derken, sonunda vücudunu kaplayan tek kumaş parçasını çıkardığında hemen itaat ediyorsunuz. Yanaklarınızın tekrar ısındığını, led ışıklarınız nedeniyle biraz daha kırmızı göründüğünü hissediyorsunuz.
Üstünüzün kenarını çekerek, giydiğiniz gömleği çıkarmak için izin ister. İçinde bulunduğun muhtaç durumda olmak, hem üstünü hem de altını çıkarmak için zaman kaybetmedin. Jaehyun tekrar geri çekilmeden ve seninle göz teması kurmadan önce seni öpmeye geri döndü. "beni sür" diye talimat veriyor, sesinin ne kadar alçak olduğu nedeniyle neredeyse bir hırıltı gibi çıkıyordu. Bunu daha önce hiç istememiş olması nedeniyle isteği üzerine gözleriniz faltaşı gibi açılır. Sen cevap veremeden önce, sırt üstü uzanmak için kendini yeniden konumlandırıyordu. Elleri belinizi kavradığında ve hareketlerinizi durdurduğunda, kalçalarına yaslanmaya devam ediyorsunuz. "Orada değil bebeğim. beni buraya at." dedi elini tutup aşırı belirgin karnının üzerine koyarken. Onun ifadesi tek başına zihninizi döndürdü ve karın kaslarını sürme düşüncesinde çekirdeğiniz zonkladı.
İsteğini geri çeviremeyerek kendini hızla karnının üstüne yerleştirdin. Adrenalin, yeni duygu ve deneyim nedeniyle damarlarınızda koştu. "Bebeğim, çıkar şunları." Külotun kayışını serbest bırakmadan önce çekerek elastik kısmı teninize çarparak küçük bir inilti bırakmanıza neden olduğunu söyledi. Karnını ileri geri sallamak için kendini yeniden konumlandırmadan önce bir kez daha itaat ediyorsun. karnındaki kasların değişen yükseklikleri ve çekirdeğinizde biriken kayganlık miktarı size daha önce hiç hissetmediğiniz bir his veriyor. Jaehyun'un elleri sonunda beline dayanana kadar vücudunu keşfediyor ve seni karın kaslarında yukarı ve aşağı hareket ettiriyordu. Üst bedeninizi onunkine doğru indirirsiniz, göğsünüzün yüzüyle temas etmesine izin verirsiniz. Sunulan fırsatı değerlendiren Jaehyun, dilini dışarı çıkardı, emip yalamadan önce meme ucunun ağzında ileri geri hareket etmesine izin verdi ve onlara umutsuzca ihtiyaç duydukları ilgiyi verdi. Belinizdeki el sağ göğsünüze gitti, parmaklar diğer meme ucunuzu yuvarladı.
"Çok iyi görünüyorsun bebeğim, bu iyi hissettiriyor mu?" Meme ucundan bir yalama daha alırken diyor. Ona sadece başını sallarsın, neden olduğu duyguya fazla dalmış olursun. Jaehyun'un tükürük kaplı parmaklarının çekirdeğinizle temas ettiğini, parmaklarını yukarı ve aşağı hareket ettirdiğini, sizinle alay ettiğini hissettiğinizde nefesiniz kesiliyor. Karnında daha hızlı hareket ettin, daha önce bastırmaya çalıştığın iniltileri serbest bıraktın. "b-çok iyi," jaehyun'un parmakları sonunda sana girdi ve dudaklarından bir inleme daha kaçmasına neden oldu. "Benim için çok kirli, sadece beni gömleksiz görünce tahrik olmak ha bebeğim?" parmağını çekirdeğinize girip çıkarırken söylüyor. Dudağını ısırıyorsun, midendeki düğümün sıkıştığını hissederken nefesinin altından küfürler fısıldıyorsun.
Jaehyun'un karın kaslarını esnettiğini hissettin, bu sadece derisinin altındaki kasın sertleşmesine neden oldu, karın ve klitorisine daha fazla sürtünme ekledi. "Bana bak bebeğim" diyor, karın içindeki el dışarı çekilip kıçına güçlü bir şaplak indirirken. "Jae! aman tanrım, çok yakınım, siktir et!" iniltiler ve diğer anlaşılmaz kelimeler arasında çığlık atmayı başarıyorsun. "zaten mi bebeğim Daha yeni başlıyorduk," diye alay etti, tenine ıslak, ağzı açık öpücükler bırakırken. Diğer eli, sonunda boynunuzun etrafındaki pozisyonunu almadan önce belinizden göğsünüze gider. Boynunuzdaki baskı zihninizi ve görüşünüzü bulanıklaştırdı, oda bulanık kırmızı bir alan haline geldi ve karın kaslarının neden olduğu çıldırtıcı zevke bir yenisini ekledi. Kalçalarınız güçlü bir şekilde karın kaslarına karşı hareket ederken ellerinizi Jaehyun'un göğsüne dayayarak önceki pozisyonunuza geri oturuyorsunuz. Başınızı geriye atarken gözleriniz çarparak kapanıyor, sonunda gitmesine izin veriyor ve karnının her yerine boşalıyor.
Benim için çok iyi bebeğim, dedi birkaç küfürün ardından beline küçük daireler çizerek. Arabayı sürerken kalçalarınızı ileri geri sallamaya devam ediyorsunuz, nefesinizi düzenlemeye çalışırken ağır nefesler alıyorsunuz. Sonunda onunla göz teması kuruyorsun ve gözleri eskisi kadar karanlıktı. Jaehyun sana yukarıdan aşağıya baktı, dudaklarını yalamadan önce önündeki görüntünün tadını çıkardı ve sonunda dedi ki,
"Şimdi benim için dört ayak üzerinde prenses"