NCT127

1.6K 14 0
                                    

Seni iç çamaşırıyla görmesi 

▸ Lee Taeyong

Sürprizin onu çok mutlu ettiği için Taeyong gülmeye başlardı. Bu kahkaha çok uzun sürmeyecekti çünkü yakında sana yaklaşacaktı. Kısa ama tutkulu öpücükler ve kıçınızın kavranmasını bekleyin. Onu böyle şaşırtsan, Taeyong kendini kontrol edemezdi, bu yüzden yoğun bir sevişme şart, ağır küfürlü konuşmalar olurdu. Bunu sık sık yapmaya başlasanız bile, sizi güzel bir iç çamaşırıyla görmekten asla bıkmaz.

▸ Moon Taeil

Şok olur, bir dakikalığına hayretler içinde kalır, ayrıca kızarabilirdi. Taeil senden arkanı dönmeni isterdi, güzel iç çamaşırlarınla seni izlemek için zaman ayırırdı. Seni çok övecek ve bu şekilde habersiz olduğu için büyük ihtimalle sana seks yapmak isteyip istemediğini soracaktır. Eğlenmek için seninle çok dalga geçerdi ve manzaraya değer vererek yavaş giderdi. Bir hafta boyunca setinizde ne kadar güzel göründüğünüzden sık sık bahsederdi, büyülenirdi.

▸ Johnny Suh

O doğal bir alay, bu yüzden alay etmek onun ani tepkisi olurdu. Ancak içeride, kıkırdayacak ve telaşlanacaktı. Hemen size gelir ve sizi hissetmeye başlar, onun için poz vermenizi ister, hatta birkaç fotoğraf çekmenin uygun olup olmadığını sorabilir. Johnny tatlı zamanını seninle geçirirdi. Biraz sürtüşmeye ihtiyaç duyarak mızmızlanmaya başlarsanız, daha iyi. Sen hala takımını giyerken seni büyüler. İç çamaşırı onun için bir zorunluluk olmayacaktı ama ara sıra özellikle siyah ve beyaza bayılırdı.

▸ Nakamoto Yuta

Yuta hemen gülümser, senin iç çamaşırı giymene bayılırdı, bu onun tuhaflığı. Ayrıca onun için arkanı dönmeni isterdi, aynı zamanda kıçını da tutardı. Biraz şaplak da bekleyin. Seni iç çamaşırıyla görmek onu değiştirecek, bu yüzden çıldıracaktı. Yuta muhtemelen iç çamaşırın içindeyken kendine dokunmanı ve seni uzaktan izlemeni isterdi. İç çamaşırı giydiğinizde seks tuhaf ve kaba olurdu, ancak onu iç çamaşırıyla şaşırtırsanız, tamamen zevkinize odaklanır. Yuta, ihtiyacı olursa diye, iç çamaşırlarınızdan bazılarını kesinlikle çalardı.

▸ Kim Dongyoung

Doyoung seni iç çamaşırın içinde görünce ürkecekti, sanki seni gördüğünde kalbi yerinden fırlayacakmış gibi. Sana geldiğinde kıpkırmızı olurdu, kesinlikle kekelemeye başlardı, çok şaşırırdı. Uzun bir süre seni öpmeye, hatta dokunmaya bile cesaret edemezdi, seni izler ve ne kadar muhteşem olduğunu tekrar tekrar söylerdi. Doyoung neredeyse anında çok tahrik olacaktı ama ihtiyaçlarını dile getirmesi epey zaman alacaktı. Bunu yaptıktan sonra, iç çamaşırlarıyla onun en büyük fantezisi olacaktın.

▸ Jung Yoonoh

Kendinden emin ve alaycı davranırdı ama kulakları Rudolph'un burnundan daha kırmızı olurdu. Seni biraz övmeye ve seni izlemeye çalışırdı, ama ağzı yakında başka bir şey yapmakla meşgul olurdu. Jaehyun manzaraya bayılırdı ama her şeyi yavaşlatmak ve sadece keyfini çıkarmak için kendi kendini kontrol edemezdi. Çok buharlı bir zaman beklenebilir, iç çamaşırı giyiyorsan seni aşağılar. Küçük sürpriziniz sayesinde sesi gerçekten duyulacaktı. Jaehyun sana düzenli olarak iç çamaşırı alırdı, çünkü bazen takımlarını parçalama eğilimindeydi, çocuk bazen çok kaba olabiliyor.

▸ Kim Jungwoo

Kırmızı, suskun ve canı acıtacak kadar gülümseyen, Jungwoo'nun ilk tepkisini hemen hemen özetliyor. O kadar şaşırır ve hemen açılırdı ki, eğer kirli bir şey söylersen, muhtemelen pantolonuna bile boşalırdı. Bu olmazsa, özensiz öpücükler ve oldukça tatlı sevişmeler bekleyin. Böyle bir niyetiniz olmasa bile size bu gezegendeki en güzel insan olduğunuzu hissettirirdi. Jungwoo bunu söylemeye cesaret edemezdi ama iç çamaşırlı sen onun gördüğü en güzel manzaralardan biri.

▸ Mark Lee

İlk başta şaşıracaktı, ama kendini çabucak hazırlayacaktı. Seninle dalga geçer ve sana bir sürü iltifat ederdi, bazıları biraz tuhaf olabilir ama hayrete düşerdi, bu yüzden onu biraz rahat bırakmalısın. Mark, işleri yavaşlatmak ve gelecek yüzyıla ya da en azından yatağa girme dürtüsünü kontrol etmek için elinden gelenin en iyisini yapacaktı, ama bu denemeler uzun sürmeyecekti. Pis konuşmalar ve hıçkırıklar, onu iç çamaşırıyla şaşırtırken beklemeniz gereken şeylerden bazılarıdır. İç çamaşırı giyerek sana olan sevgisini dile getirir, muhtemelen sana düzenli olarak bir şeyler alırdı.

▸ Lee Donghyuck

Kendini beğenmiş ve kendinden emin davranırdı ama heyecandan kızarır ve biraz sersemleşirdi. Seni öpmeye başlaması uzun sürmez. Sen iç çamaşırı giydiğinde Haechan seninle ayna özçekimleri yapardı. Ayrıca, bu özel durumda biraz çılgınca sevişmeyi dört gözle bekleyebilirsiniz. O andan itibaren en büyük fantazisi, önünde diz çökmüş şirin bir iç çamaşırıyla sen olmak. Seni ilk kez iç çamaşırıyla gördüğünde muhtemelen biraz erken boşalacak. Haechan, bu noktadan sonra sizden sık sık iç çamaşırı giymenizi isteyecektir.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin