00line + Mark

1.2K 9 1
                                    

Uyurken en iyi arkadaşın olarak onların ismini inliyorsun ve ona dokunmak istediğini soruyorsun

Mark:

her cumartesi sen ve mark film izlemek için birbirinizin evine giderdiniz ve bu gece de farklı değildi. ama bir sonraki işarette yatağında uyuyakalmanız şaşırtıcı değil. bundan hiç rahatsız olmadı, artık alışmıştı ve filmin geri kalanını tek başına izlemekten çekinmiyordu. ama dikkatini çeken başka bir şey oldu, ağzından bir mırıltı ile adını duyduğunda yediği patlamış mısırdan neredeyse boğuluyordu. birkaç saniye sana baktı, hala seni gerçekten doğru duyup duymadığını merak etti ama yine oradaydı. bu sefer adı, titreyip yutkunmasına neden olan mızmız bir tonda çıktı.

Yavaşça gözlerini açtığını görünce irkildi ve ellerini göğsüne değdirdiğinde vücudu dondu.

"işaret..." diye tekrarladın, vücudun yeterince yukarı kaldırılarak yüzün onunkine yaklaştı. yakınlığı görünce gözleri büyüdü ama içindeki bir şey senin uzaklaşmanı istemiyordu.

"yo y/n..." gergin bir şekilde kıkırdadı. "ne yapıyorsun?" eli kalçanıza indi, böylece onu boynundan çekmeye başladığınızda dengesini kaybetmeyecekti.

"lütfen bana dokun." uykulu uykulu sızlandın ve Mark, dudaklarının ensesine sürtündüğünü hissettiğinde eşofmanının altında sertleştiğini hissetmekten kendini alamadı.

"y/n..." diye tekrarladı ama hemen sözünü kestin.

"sana ihtiyacım var." Gözlerin onunkilere kilitlenirken mırıldandın ve bu seni öpmek için çekmeden önce yapabileceği son şeydi.

renjun:

gözleri büyüdü ve bir an kulaklarının duyduklarına inanamadı. bu düşünceyi kafasından attı, sen mırıldanıyor ve uyuyordun ve muhtemelen yanlış duydu. bu zamana kadar tekrar, daha net duydu ve sana bakmaktan kendini alamadı, gözlerinin titreşmesini izledi ve rüyan gözlerinin önünden geçti. ve nasıl bir rüyaydı.

"y/n" diye fısıldadı ama yine yaptın. yine adını haykırdın. renjun kuru yutkundu, etrafındaki odanın çok ısındığını hissetti. "y/n" tekrar denedi, bu sefer seni kolundan hafifçe sarstı, vücudun çarşafların üzerinde hafifçe kıvranıyor, eteğin onunla birlikte yukarı çıkıyor ve renjun bakmaya cesaret edemedi.

elinin üstüne geldiğini hissedince irkildi, onu kolundan aşağı, kalçandan aşağı, uyluktan aşağı yönlendirdi.

"renjun." işte oradaydı, şeker gibi tatlı. Elinden yüzüne baktığında sıçradı, gözlerin ona bakıyordu.

"bana dokun." pantolonundaki baskıyı daha fazla görmezden gelemezdi ve kendini daha ne kadar tutabileceğini bilmiyordu. "istediğini biliyorum."

ve böylece yapmadı.

jeno:

heyecanla izlediğin filmin yarısında uyuyakaldığın kanepeden seni taşıdıktan sonra dikkatlice yatağına yatırdı. seni çarşaflarla kapladı, aniden seni içeri soktu.

"jen." sessizce inledin ve o irkildi, sana boş bir yüzle baktı. İyi duymamış olabilir diye kendini tekrar sana yaklaştırdı ama duydu ve sen tekrar söyledin. senin sesinle yanakları kızardı ve kafasındaki düşüncelerden kurtulmaya çalıştı.

"y/n." diye fısıldadı, siz ona bakana kadar sizi hafifçe sallayarak. Jeno'nun kalbinin çarpmasına neden olan kapüşonlu ve yorgun gözler. "Uykunda konuşuyordun." tekrar fısıldadı, dudaklarında küçük bir gülümseme belirdi ama sen ona bakakaldın, elini kaldırıp yüzüne dokunmak için hareket etti, parmaklarının ucu dudaklarına hafifçe dokundu ve yanaklarında tekrar yanmayı hissetti.

"jeno... bana dokunmanı istiyorum." sesin ona o kadar tatlı gelirdi ki sözlerin ne kadar pis olursa olsun ona hep en tatlısı gelirdi.

"y/n..." diye başladı ama sen ondan daha hızlıydın.

"lütfen." dedin, onu tişörtünden çekerek, dengesini sağlamak için ellerini vücudunun iki yanına koymasını sağladın. "Sana çok ihtiyacım var."

ve nasıl hayır diyebilir. Sen onun için bu kadar güzelce yalvarırken o nasıl kendini tutabildi?

haechan:

şaşkın şaşkın etrafına bakındı. birini duyduğuna yemin edebilirdi. oyun koltuğunda döndü ve sana baktı, yatağında huzur içinde uyuyordu. ama adını tekrar duydu. Kulaklıklardan birini yana kaydırdı ve yüzünde şaşkınlıkla şaşkınlığa dönene kadar bekledi.

"haechan..." uykunda tatlı bir şekilde inledin ve vücudunda bir ürperti hissetti ve eliyle çabucak kapattığı eşofmanının içinde küçük bir seğirme hissetti.

tekrar bilgisayarına döndü, doğrudan parlak ekrana baktı ve senin sesin kafasında tekrar ederken ve siki elinin altında sertleşirken vücudu bir an için böyle dondu. gözlerini kapadı ve derin bir nefes aldı, sakinleşmeye çalıştı ama onun yerine elini omzunda hissedince sıçradı.

çabucak döndü, gözleri kocaman olmuştu ve eli hâlâ gri kumaşın arkasındaki belirgin şişliği kapatıyordu ama bu boşunaydı, zaten görmüştün.

"onun yerine benimle oynamak ister misin?" dedin uykulu bir şekilde, kendini onun bacaklarının arasına yerleştirerek.

ve zavallı çocuğun yapabildiği tek şey başını sallamak ve kendisinin rüya görmediğini ummaktı.

jaemin:

Bal gibi dudaklarından dökülen adının sesiyle sırıttı. rüyalarında hala onu düşünmenin hoş olduğunu düşündü. ve başının onun kucağında olması ve vücudunun ara sıra kıvranması, pantolonunun giderek büyüyen şişkinliğine yardımcı olmuyordu.

Aniden uyandığında ayaklarını kıpırdattın, kanepeye geri oturdun ve gözlerini ovuşturdun.

"beni mi hayal ettin?" baş parmağıyla yanağını okşarken kıkırdadı. o anda jaemin'in gözlerine bakmak, pis rüyanızdaki görüntüler aklınızı bulandırırken karnınızı kelebeklerle doldurdu. "Rüya ne hakkındaydı?" Sırıttı ve şaşırarak öne eğildin, ellerini göğsüne koydun.

"güzel bir rüyaydı." diye mırıldandın, hala bacaklarının arasındaki ıslaklığı hissediyorsun. Aşağıya baktığında ve jaemin'in pantolonundaki çadırı gördüğünde ilerlemek üzereydin.

"Adımı inlerken çok tatlı geliyordun, dayanamadım." Ne kadar açık sözlü olduğuna şaşırdın ama ikiniz de azgındınız ve şimdi soru sormaya başlayamazsınız.

"jaemin..." diye sızlandın, elini seninkinin içinde tutarken. "lütfen bana dokun." dudağını ısırdı ve elleri seni kucağına oturman için yönlendirdi.

"Merak etme, yapacağım."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin