Yavaşça rüzgarlı ve kalabalık Seul kaldırımından aşağı inerken, zaten dar olan trençkotunuzu vücudunuza daha da yaklaştırırken yanaklarınızın incinmesine ve ağrımasına neden olan büyük sırıtmaya engel olamadınız.
Erkek arkadaşın Taeyong'u, şarkıyı tanıtmaya başlamadan önce, Sticker'ın müzik videosunu çektiği son günlerinden birinde görmeye gidiyordun ve onun için küçük bir sürpriz hazırladın.
Tamam, kesinlikle "küçük" bir sürpriz değildi, oldukça büyüktü ve sonunda NCT 127'nin setinin ortaya çıktığını gördüğünüz an, kalbiniz o kadar hızlı atmaya başladı ki neredeyse göğsünüzden fırlayacakmış gibi. Olacaklar için çok heyecanlıydın ve tepkisini görmek için gerçekten heyecanlandın.
Onlarca cesedi iterek, güvenliğin durduğu girişe geldiniz ve onlar size basit bir bakış sundular, kim olduğunuzu hemen anladılar ki bu oldukça garipti çünkü onlar müzik videolarını çekerken NCT'yi ziyaret edecek zamanı gerçekten bulamadınız. , Taeyong senden her zaman gelmeni istemesine rağmen.
Omuzlarını silktin ve güvenlik görevlilerinin yanından geçtin, ihtiyacın olan çocuğu aradın ve düz yolda gitgide daha da ilerledin. Birkaç dakikalık kısa bir yürüyüşten sonra nihayet onu gördünüz, gerçekten patlayacakmışsınız gibi hissedene kadar midenizdeki kelebeklerin çırpındığını hissettiniz.
Jungwoo ve Yuta çekimin ortasındaydılar ama o sahnede değildi, gelişigüzel diğer çocuklardan biraz uzakta bir sandalyede oturuyor ve yoğun bir şekilde izliyordu. Daha yavaş ve daha yavaş, neredeyse parmak uçlarında yürümeye çalıştın, böylece giydiğin topukların sesi, önünde oynayan sahneden dikkatini dağıtmasın diye ona yaklaştın ve kollarını omuzlarına doladın.
"Sürpriz." Sonunda yeterince yaklaştığında kulağına fısıldadın, kulak memesini hafifçe ısırdın.
Taeyong sarsıldı ve o kadar hızlı döndü ki sadece sen olduğunu fark etti, "Y/N?" Açıkça kafası karışmış, hafifçe büyümüş gözlerle sordu. "Burada ne yapıyorsun bebeğim, bugün çalıştığını sanıyordum?"
Önünde dolaşırken, "Erken çıktım," diye boğuk bir sesle konuşmadan önce, trençkotunuzun önünden aşağıya inen ilk siyah düğmeyi açmak için uzandınız. Bir sonrakinin düğmesini açarak kısaca söyledin.
Taeyong'un kaşları çatılırken çıplak bacaklarını içine aldı ve "Bebeğim, üşümüyor musun? Dışarısı donuyor."
Ellerinin ne yaptığına zerre kadar dikkat etmediğini fark ettiğinde, ona cevap vermemeye karar verdin, bu da onun başını kaldırıp gözlerini seninle kilitlemesine neden oldu, ancak altıncı düğmeye bastığını gördün. Altında bir şey giymediğini fark ettiğinde, çikolata kahvesi gözleri anında tekrar açıldı ve kaşları düzeldi.
O zaman düğmeleri açmayı bıraktınız, ceketiniz göbek deliğinizi onun görüş alanından gizlemenize yetecek kadar açıldıktan sonra. Bir süre sonra tekrar çalışmaya başladı ve konuşmak için ağzını açtı, "Y..Y/N," dedi biraz kontrollü görünmeye çalışarak, gözleri göğüslerinizden hiç ayrılmasa da, "Ceketinizi hemen kapatsanız iyi olur. biri seni görüyor."
Kelimenin tam anlamıyla birkaç saniye sonra, oturduğu yerden fırladı ve sizin için kapattı, gözlerini kapatıp sakinliğini yeniden kazanmaya çalışırken kıkırdamanızı sağladı. Gözlerini tekrar açarak etrafına baktı ve arkasında kimsenin olmadığını ve arkanızdaki herkesin hala kendi işine baktığını görmek için seti birkaç saniye gözlemledi, size bakarken kalın bir şekilde yutkunmasına neden oldu.
"Onlarla işim bittikten sonra üzerime düşeni yapmak zorundayım," dedi fısıltıyla gözlerinin içine bakarken, arkanızdaki kameranın önünde Jungwoo ve Yuta'ya doğru başını salladı. "Ama sana yemin ederim ki, bundan sonra senin için hayal edebileceğin her şeyi yapacağım."