Kampüste uzun bir gündü ve yurda dönmeye, tonlarca abur cubur sipariş etmeye ve parmaklarınız tükenene kadar pubg oynamaya can atıyordunuz. Odanıza adımınızı attığınız an, nihayet rahatladığınızı hissettiniz ve Cuma gecesi olması bir, oyun oynamanızın sınırı yoktu ve iki, komşulardan sabahın tuhaf yerlerinde çok yüksek sesle küfrettiğinizle ilgili şikayet olmayacak. .
"Lütfen bu gece sunucumuzun gerizekalılarla dolmasına izin verme, lütfen" diye mırıldandın, masanda rahatlarken buharlı börekini kazıyordun. Neyse ki ekibiniz zaten çevrimiçiydi, böylece neredeyse anında eşleştirmeye başlayabilirsiniz.
Fullsun375: mikrofonunu açmıyor musun y/n ?
y/n: yemek yiyorum
Zeus1998: Utanmanızı duyacağımız için utandım mı?? yüksek sesle gülmek
y/n: kapa çeneni Jungwoo ve neredeyse bitirdim, bir sonraki oyun için açacağım.
Jenoleee: Ah millet, Chenle'nin takımı bizimle tekrar oynamak istiyor ^^
Fullsun375:.......oh hayır
y/n: W F* HENDERY OYNAMIYORUM
Fullsun375: ...işte başlıyoruz
Ekrana yayılan takım adını görünce başınızı geriye attınız ve iddialı oyuncu grubu sohbete girdi.
LetsWinwin; babaChenle; YangYangx2; KralDery
DaddyChenle: sesli sohbet yok mu?
Zeus1998: y/n yiyor
KingDery: benden utanıyor ^^
y/n: ....lütfen kapa çeneni.
İlk savaş başlarken biraz su çektiniz ve mikrofonunuzu açtınız. Nadiren konuştuğu için genellikle Winwin'i işaretlemeye bağlı kalırsınız, ancak Hendery bunu sizin için hiç bu kadar kolay hale getirmedi.
"Hoş geldin bebeğim" dedi Hendery, sesini duyabiliyor olman onun zaten sana oldukça yakın olduğunu gösteriyordu. Cephane stoklayarak uzaklaştıkça, onun düzensiz kahkahalarının daha da yükseldiğini duydunuz.
"Neden bana bu kadar takıntılısın?" İnledi, sonunda hareketlerini izlemeye başladın. Onu ne kadar çabuk öldürürsen, iç huzuruna o kadar çabuk ulaşırsın.
"Ben mi ? Sana takıntılıyım ?!" O alay etti ama şu anda yüzüne o arsız gülümsemenin yayıldığından oldukça emindin. Hendery'nin sana neden işaret ettiğine dair hiçbir fikrin yoktu, özellikle de onunla şahsen hiç takılmadığın için. Kampüsün diğer ucunda okudu ve her zaman bilgisayar laboratuarında ya da yurt odasında kapalı kaldı.
Jeno'nun onları sizinle oynamaya davet ettiği güne lanet ettin çünkü bu devam eden bir şey olmaya başladı ve Hendery sırf yapabildi diye senin hayatını cehenneme çevirmeye kararlıydı.
Ve senin çok tatlı olduğunu düşündü.
"y/n neredesin?" Sen Hendery'nin Peşindeyken Jungwoo aradı. Onu dışarı çıkarmaya o kadar odaklanmıştın ki, yaklaşmakta olan güvenli bölgenin farkında değildin.
"İşte bebeğim" diye düşündü Hendery, sonunda karakteri önünüzde belirdi. Yangyang ve Jungwoo zaten aynı çevrede birbirlerine saldırırken, Hendery'nin dikkatsiz, dikkati dağılmış benliğini alıp ona nişan aldınız ve onu çabucak dışarı çıkardınız.
"Evet!" Jungwoo tarafından öldürülen Yangyang ile aynı anda Hendery'nin yüksek sesle küfür ettiğini duyduktan sonra kutladınız. Şu anda kaybetseniz bile umurunuzda değildi, Hendery'yi alt etmek buna değdi.