Mark'ın sana mesaj attığı adresin dışına çıkarak manzaraya bir kaşını kaldırıp kafanı sallıyorsun. Daha güzel bir şeye taşındıklarını biliyordunuz, ama ne kadar güzel olduğunu fark etmediniz. Ön kapıya gittiniz ve zili çaldınız, kapı Mark kadar uzun zamandır görmediğiniz birine açılana kadar sadece bir an beklemek zorunda kaldınız. "Jisung!"
Siz onu kucaklarken genç erkek güler, daha çok o sizi kendine çeker. "Aman Tanrım... sen kahrolası bir devsin! Benim kadar uzun olduğun zamanları hatırlıyorum ve şimdi... " Sana sırıtırken ona bakıyorsun.
"Büyüme atağı bir yıl kadar önce."
Başını sallayarak, gitmene izin verdiğinde yanından geçersin ve senin için kapıyı açar. "Pekala, kızlar her yerde kırık kalp tehlikesiyle karşı karşıyadır. Tanrı aşkına, seni görmek güzel."
Jisung sırıttı ve başını sallayarak ensesini ovuşturdu, "Sen de. Mark geleceğini söyledi ama henüz dönmedi. Kapma dışarı bence, ama içeri gel, kendini evinde hisset. Şu an sadece ben..."
Başını salladın ve giderken eve bakarak oturma alanına yöneldin. "Adil olmak gerekirse, bu mükemmel bir şirket. Burası harika, şaşırdım..."
Jisung güler ve omuz silkerek etrafına bakınır. "Dürüst olacağım, çoğunu Chenle ödüyor ama şikayet etmiyorum."
Ah, şimdi evin büyüklüğü çok daha mantıklı geldi. "Herkes nasıl? Hepinizi aynı yerde görmeyeli çok uzun zaman oldu. Bir ay kadar önce yolun aşağısındaki Starbucks'ta Renjun'a rastladım, ama aksi halde... sonsuza kadar sürdü."
Sırtından atlayarak kanepeye çöken Jisung dudaklarını büzdü ve gülümseyerek oyun kumandasını eline aldı. "Uzun zaman oldu, evet... herkes iyi. Jaemin ve Haechan'ın artık kız arkadaşları var. Jeno herkesi sinir ediyor çünkü çok uzun süredir flört sahnesinden uzak duruyor. Renjun ve Chenle işle meşguller ve Mark'ı gördünüz. Tabii ki iyiyim... biraz boş vakit geçirmek, sadece evde takılmak."
Gülümsüyorsun, Jisung'un oyununu oynarken izliyorsun. Siz de oturun, ancak oturmak için bir yer bulmak için kanepenin etrafında dolaşarak normal yoldan gidin.
"Bu iyi. Haechan bir kız arkadaşıyla hazır olmadığım bir cümleydi. Onun ve Jaemin için mutluyum. Bu uzun zamandır devam ediyor mu?"
Jisung başını salladı ama sonra omuz silkti. "Jaemin, hayır... birkaç hafta. Haechan birkaç aylığına, bu kız bizimle kalıyor. Sanırım artık daha az oda arkadaşı oldu? Bilmiyorum, yine de tuhaf."
Gülüyorsun ve kafanı sallıyorsun. Hayatları karmaşıktı ve şimdi onları daha da karmaşık hale getirip getirmeyeceğinizi merak ediyordunuz. Açıldığını ve kırışma seslerini duyduğunuzda ön kapıya bakıyorsunuz.
Kanepede oturduğunu gördüğünde Mark'ın yüzü aydınlanıyor. "Hey! Senden önce döneceğimi umuyordum." Jisung biraz gülüp gözlerini devirirken, kanepenin arkasında durmak için eğildi, dudaklarınıza hafifçe kızarmanızı sağlayan bir öpücük kondurmak için eğildi.
Mark'ın sadece bir geceden sonra sana bu kadar sevgi göstermeye karar vermesine biraz şaşırdım, mutfakta poşetleri bırakırken onu gözlerinle takip ediyorsun. "E/H... bir saniye buraya gel."
Jisung'un saçını karıştırır, gülümser ve mutfağa gidersiniz, Mark sizi bir kez iyileştirirken tezgaha yaslanırsınız. Seni kollarına alıyor ve dudaklarını bir kez daha seninkilere bastırıyor. "Mmm, seni görmek güzel."
Gülüyorsun, onu geri itiyorsun ve koltuğa ve Jisung'a işaret ediyorsun. "Çocuğun önünde değil."
Mark başını sallıyor ve bir adım geri gidiyor, dudaklarında bir sırıtışla çeşitli kapları yerleştirmeye başlıyor. "Bildiğin gibi çıkıyor, yani hatırladığın kadar küçük bir çocuk değil."