Jaehyun

1K 9 0
                                    

Jaehyun kötü şöhretli bir alay konusuydu, o kadar iyiydi ki bazen davranışlarının senin üzerinde böyle bir etki yarattığının farkında bile olmuyor. Ama telefonunda bir video izlerken sadece iç çamaşırıyla ona doğru süründüğünde, o zaman tekrar yaptığını anladı. Açıkçası, yalnız zamanını bölme girişiminizden biraz rahatsız oldu.

"Bir şey izliyorum." Ne yaptığını sorduğunda mırıldandı. Ama istediğin cevap bu değildi.

Jaehyun kötü şöhretli bir alaysa, sen de kötü şöhretli bir yaramazdın. Dikkatini telefonundan sana çevirip çevirmeyeceğini görmek için kolunu çektin ama o hafifçe elini itti. Yapabileceğin tek şey homurdanmaktı. Savunmanızda, o kadar mükemmel bir şekilde yattı ki, başını yastıklara dayadı, bir kolunu başının arkasına sıkıştırdı, yeni duş almış ve yatağına yatmadan önce bir çift altlık atmıştı. Parmağınızı telefonunu destekleyen elden kolundan aşağı kaydırdınız, sıkı göğsünü takip ederek ve nihayet esnek uyluklarına kadar. Onunla göz teması kurmaya çalışırken üst uyluklarını biraz sıktın. O kadar davetkar görünüyordu ki yardım edemezsiniz ama kemiklerinden zıplamak istersiniz.

"Bebeğim, dur. Bunu bitirmek istiyorum." Size gösterdiği birazcık ilgi, küçük bir gülümsemenize neden oldu. "Mmm," diye mırıldandın, başını göğsüne yasladın, kalp atışını dinledin, sana verdiği minimal sevginin tadını çıkardın. Birkaç dakika sonra, başınızı kaldırdınız ve daha önce parmağınızı üzerinde gezdirdiğiniz sol uyluğu ikiye katlayarak kendinizi onun üzerine konumlandırdınız.

Önündeki adama hayran kalarak ellerini göğsünde gezdirdin. Pijama altının yumuşak malzemesini bacaklarınızda hissederken, dokunuşunuz altında teni sıcak. Uyluklarınızda ondan gelen sıcaklığı hissedersiniz, uyarılmanıza yardımcı olur. Tedbirli bir önlem alarak, avuç içlerinizi onun derisine bastırarak kalçalarınızı hafifçe hareket ettirirsiniz. Jaehyun, sana bakmak için gözünü videodan kaldırarak neredeyse kendini kırbaçlayacaktı.

"Ne yaptığını sanıyorsun?" O sorar. Sorusunu devam etmek için bir onay olarak alarak, gözlerinin içine baktınız ve uyluğunu gıcırdatmaya başladınız. Üzerinde yaratmak üzere olduğunuz bir karmaşanın başlangıcına bakmak için telefonu yana yatırılmıştır. "Kendimi eğlendiriyorum, izlediğin şeye devam edebilirsin" dedin, telefonu tutan kolunu geri kaydırarak kendini gözden saklayarak.

Jaehyun, hafif aralık dudaklarınızdan ağır nefesler gelmeye başladığında bir elini kalçanıza yerleştirdi. Pantolonunda biraz ıslaklık biriktiğini hissetmeye başladı. Yapabileceği tek şey, senin küçük oyununda kaybettiğinin farkına vararak inlemekti. Diğer elini uyluğunuzun üzerine koydu ve uyluğunuzu düzgün bir şekilde gıcırdatmanız için size rehberlik etmeye başladı. Hareketleriniz sonucunda dizinizin sikini hafifçe gıcırdattığını hissedince inlemelerini tutmak için dudağını ısırmaya başlar. "Ah, kahretsin," diye inledi, horozundaki ilgi hissine hayran kaldı. Eğilip, dudaklarını köprücük kemiklerine bastırırsın, göğsünün altını okşarsın. İniltilerinin bir kısmını serbest bırakmak için alt dudağını bıraktığında dudaklarını boynuna götürdün. Uyluklarında kremliğini hissetmeye başladığında, küçük iniltilerinin hacminin artmaya başladığını fark etti.

"Siktir, sadece şunları çıkar," diye çabucak, ellerini seni kalçalarından kaldırmak ve külotunu çıkarmak için kullanırken söylüyor. Onları ıslak amının ona sürtündüğü yerden aşağı çeker ve özünün bir kısmını parmaklarında toplar. Onları gelişigüzel bir şekilde senden çıkardı ve seni yeni evinin üzerine kalçalarının üzerine indirmeden önce sol ayak bileğinden sarkmalarına izin verdi. Senin zevkini parmaklarından yalarken seninle göz teması kurdu. Alay etmek için çıkardığı maksatlı inilti, gözlerini ona çevirmene neden oldu. Ellerini göğsünün iki yanına koyarak, onu öperek susturmak için parmaklarını ağzından çektin. Elleri senin kalçalarına gitti ve senin uyluklarındaki sallanma hareketini tekrarladı. Diziniz bu sefer daha yüksek bir pozisyondaydı ve bu noktada tamamen zor olan horozunda daha fazla uyarım olduğunu kanıtladı. Nefes almak için dudaklarından çekildin, zevkten başın döndü.

Jaehyun, elini onunkinin içine almaya başladı, onu gövdesinden aşağı kaydırarak ve şişkinliği üzerine kaydırarak kendisiyle alay etti. Jaehyun gözlerini kapatmaya başladı ve senin elinin onun horozuna sürtmesinin verdiği zevkle zarfı kapattı. Onun giyinik aletindeki el hareketlerini klitorisin üzerinde yarattığı ritimle eşleştirdin. "Seni mastürbasyon yapabilir miyim?" diye mırıldanmayı başardın, neden o güzel pembe sikini senin için açmaya isteksiz olduğunu merak ettin. "Henüz benim sikimi hak etmiyorsun güzel kız," diye güldü, senin güzel aletine oturması için ona yalvaracağını biliyordu ve sana hayır demeyi çok zor buldu.

Giydiği altlar, amına külotlarından daha lezzetli bir ovuşturma sağlıyordu ve sen yeni başlıyordun.

g sonunuzun yükseldiğini hissetmek için. "P-lütfen... lütfen, daha fazlasına ihtiyacım var." Jaehyun'un şişkinliğiyle uğraşmakla meşgul olmayan elini hala sütyenle kaplı göğüslerine götürerek mırıldandın. Uzanıp göğüslerinden birini çıkarmaya çalıştın ama o sutyenini açmak için ellerini kalçalarından serbest bıraktığında elini tokatladı. Göğüs uçlarınızdan bilerek kaçınarak göğsünüzün etrafına küçük öpücükler koymaya başladı. Sonunda dudaklarını meme uçlarından birinin etrafına sarana kadar alay etmeyi bırakmasını umarak adını haykırdın. İniltileriniz yükseldikçe dilini ustaca hareket ettirmeye, hassas tomurcuklarınızı ısırmaya ve çekmeye başladı. Onun siki üzerindeki hareketlerin yavaşladı, bu yüzden onun küçümsemesinden çok, onun uyluklarına daha sert bir şekilde damlayan amını ovmak için. Anında, kıçında büyük bir şaplak hissettin. Sert his o kadar iyi hissettirdi ki, sadece "Siktir, bunu bir daha yap" diye inilebiliyordunuz.

Ceza olarak, "Senden durmanı istemedim. Beni tekrar ovmaya başla" derken, seni kalçalarından kaldırmak için kalçalarını tuttu. Seni tekrar sikini ovmaya yönlendirirken, zevkten yoksun bir şekilde haykırdın, ama kalçalarını havada gıcırdatarak ihmal edilen amını rahatlatmaya çalıştın. "Seni azgın kız," dedi sana gülerken, giyinik aletine saldırmaya devam etmen için seni zorladı. Onu tekrar kalçalarına koymana ikna etmeyi umarak kocaman gözlerle ona baktın.

Seni tekrar kalçalarına oturtmadan önce, diğer elinden aldığın kıçına şaplak atarak inledin. Kalçanızdaki parmak izleri sizde pembe izler bıraktı; azgın bir genç gibi uyluğunu pratik olarak dürtmenizi engelleme arzusunun neden olduğu sertlik. Meme ucunu tekrar ağzına aldı, midenizdeki zevk yeniden arttı.

Jaehyun tüm durumun kabalığını hissetti. Bu anı bir fotoğrafta yakalayabilmeyi diledi, sevgilisi ağzında baştankara ile uyluk üzerinde sızlandı ve eli hayal edilebilecek en mükemmel şekilde horozunu ovuşturdu. O da kendini kontrol edemeyen azgın bir genç gibi hissetti. Bu anda sonsuza kadar yaşayabilmeyi, ilkel istek ve arzunun zevkinde kaybolmayı diliyor. Ne kadar denerse denesin ağzından dökülen inlemeleri tutamadı. Yakın olduğunuzu sızlanmaya başladığınızda, tomurcuklarınızdaki sıcak nefesi sizin itici noktanızdı.

"J-Jaehyun, lütfen, çok yakınım." Sonun yaklaştığını hissettiğinde göğsün inip kalkıyordu. Diğerini, ihmal edilen diğer tomurcuğunu çimdiklemek için sikini ovuştururken sana yardım etmekten aldı, seni kenara itti. Çıplak göğsünü ona bastırdın, sıcaklığın alt karnını ele geçirdiğini hissettin. "Mm bu iyi", diye bağırdın, ovalanmış klitorisini uyluğuna daha da fazla bastırarak. Orgazm içinde kaybolan gözlerinizi, göğüslerinizin kabardığını bulmak için yukarıya baktı. Durmak için saçlarını ovuşturana kadar meme uçlarını yalamaya devam etti.

Daha sonra pantolonundan horozuna uzandı ve kendini okşamaya başladı, dudakları inliyor. Onu öpmek için eğildin, ellerini ağır aletine götürdün. Az miktarda dökülen precum parmaklarınızı lekeledi.

"Beni ağzından çıkararak iyi bir kız mı olacaksın?"

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin