Yuta ağzınıza sertçe girerken boğuk sesler odayı dolduruyor. Yatakta çıplak sırt üstü yatıyorsun, o senin önünde dururken başın kenardan sarkıyor. Boynunu okşamak için penisinin şeklini boğazının içinde bulabildiği için sırıtıyor ve elinin hareketini tüm uzunluğu boyunca hissedince yüksek sesle inliyor.
Kendini tamamen ağzından çekerken nefes nefese kalıyorsun. Yanağınızı okşar ve hala yatakta dizlerinizin üzerine çökmenize yardımcı olur.
"Böyle çok güzel görünüyorsun." Yuta, gözyaşlarına ve tükürüğüne boğulmuş yüzüne hayran olarak yorum yapıyor. "Ama sana daha çok yakışan ne biliyor musun?"
Kafanı sallayarak kapalı alana doğru yürümesini izliyorsun. Yaramaz bir sırıtışla dışarı çıkarken sana doğru yürürken arkasında bir şeyler tutuyor. Yerinizden kıpırdamadan göz atmaya çalışıyorsunuz ama denemeleriniz başarısız oluyor.
"Merak mıyız?" O kıkırdar. "Gözlerini kapat ve ağzını aç."
Size söyleneni anında yaparak, sizi neyin beklediğini bilmenin heyecanıyla omuzlarınızı düzeltirsiniz. Başınızın etrafındaki deri bir kayışla ağzınıza yuvarlak ve lastik gibi bir şeyin yerleştirildiğini hissederek şaşırarak kaşlarınızı kaldırdınız. Yuta arkanızdaki yatağa oturur.
"Artık gözlerini açabilirsin." Kulağına fısıldıyor.
Göz kapaklarınızı yavaşça kaldırıyorsunuz ve tam önünüzde bir el aynası görüyorsunuz. Yüzün karmakarışık. Yanaklarından aşağı rimel akıyor. Dudak çevrenize ruj bulaşmış. Ama güzel bir siyah ve kırmızı tıkaç hepsini bir araya getiriyor.
"Sevdin mi?" Yuta çıplak omzunu öpmeye başlarken sorar.
Sadece başını sallarsın, lastik topun içinden cevap veremiyorsun. Aynayı uzaklaştırarak ellerini göğsünüze yerleştirir ve öpücüklerini boynunuza doğru hareket ettirirken onlara masaj yapar. Ona daha fazla erişim sağlamak için başınızı yana yaslayın ve bir eli kadınlığınızı kucaklamak için güneye doğru hareket ettiğinde inlemeye çalışın. Parmakları ıslaklığınıza sürtünüyor ve dizlerinizi daha da ayırıyorsunuz.
Daha fazlası için yalvararak, uyluklarına tuttuğun tıkacın arasından sızlanarak. İsteğinizi anlayınca içinizdeki iki rakamı zorluyor. Uyarılmanıza kapılarak yumuşak bir şekilde içeri ve dışarı hareket ederler.
"Çok ıslaksın." Lobunuzu ısırır. "Ağzını herhangi bir şeyle doldurmayı seviyorsun, değil mi?"
Anlayamadığı bir şeyler mırıldanarak hevesle başını salladın. Ama bu önemli değil, çünkü o hala parmaklarını deliğinizden içeri ve dışarı pompalarken klitorisini ovmaya başlıyor.
Harika bir orgazm tarafından vurulduğunuzun farkına bile varmadan ve uzun, tıkalı bir inilti bıraktınız.
"Çoktan?" Yuta güler. "Daha yeni başlıyoruz."
Saniyenin çok kısa bir bölümünde sizi dört ayak üzerine oturtarak ve vücudunuzun arkasına yerleştirerek sizi manipüle ediyor. Sikinin ucunu kıvrımlarınızın arasına sürtüyor ve ardından girişinizle aynı hizaya getiriyor. Saçından tutup seni vücuduna doğru çekiyor.
"Umarım hazırsındır çünkü seni lanetlemek üzereyim."