Jungwoo neredeyse bir saattir yoktu, menajeri ile yaptığı toplantıyla ilgili bir şeydi, kaybolmadan önce başının yanına ağır bir darbeyle "hızlı bir akşam yemeği" demişti. Ağzını zorlayarak açtığı halka tıkacı yüzünden çenen ağrıdı, o gittikten kısa bir süre sonra battaniyenin üzerinde ıslak bir nokta oluştu, ağzını ve boynunu ıslatan salyayı kontrol edemedin. Yatağın ayakucuna dayadığı aynada kendinize bakarken, mücadelenizi izlemenizi isterken, parmaklarınızı ve ayak parmaklarınızı kıpırdattınız, kanın düğümlerde dolaşmasını sağlamaya çalıştınız.
Jungwoo'nun seni bu şekilde bıraktığı en uzun süreydi ve sen zaten bitkindin, her dakika bir öncekinden daha yavaş ilerliyordun, içeri girerse seni uyurken bulmasına ne kadar kızacağını bilerek gözlerini açık tutmak için savaşıyordun. Dikkatini dağıtmaya çalıştın ama sonunda eve geldiğinde erkek arkadaşının sana yapabileceklerinden başka hiçbir şeye odaklanamadın.
Jungwoo'nun bu sefer yumuşak kısıtlamalar kullandığı için minnettarsın, ham bileklerinin yatağa çok uzun süre kelepçeli olmasının anısına sindi. O gün kendini çok kötü hissetmişti, haftanın geri kalanında ellerine ve ayaklarına bayıldı, teninde beliren kızgın kırmızı kesiklere her zaman biberli öpücükler kondurdu. Jungwoo'nun sizin için ne zaman yeterli olduğuna karar verdiği ve sınırlarınızı hatırlamanız için nazik hatırlatmalarla sizi dünyaya geri getirdiği birkaç zamandan biriydi. Bu birkaç hafta önceydi ve o zamandan beri sana karşı daha nazik davranmış, seni artık eskisi gibi alt uzayına çekmiyormuş gibi geldi ve sen ona açtın.
O sabah bir velet olduğunu kabul edeceksin, ama o kadar iyi görünüyordu ki, onu istediğin kadar seni istemesini sağlamaya çalışıyordun. Çok korkunç olduğunuzu düşünmüyordunuz, kahvaltı yapmaya çalışırken eşofmanını ellemek ve iş görüşmesindeyken doğrudan görüş hattında değiştirmek gibi küçük şeyler. Öğle yemeğinden sonra Jaehyun'un yanağına bir veda öpücüğü verdiğinizde, o bile soğukkanlılığını korudu. Sonunda, ayrılmadan hemen önce dikkatini çektin; sabırsız hissetmek ve dikkatini çekmenin en iyi yolunun onsuz başlamak olduğunu bilmek.
Jungwoo yatak odasına girdi, hangi kravatı takması gerektiği konusunda fikrinizi sordu, ancak sizi birlikte kırmaya söz verdiğiniz yeni vibratörünüzü kullanarak orgazmın ortasında görmek için. Sabırlıydı, oyuncağı almak için yavaşça yaklaşıyordu ve bir kenara fırlatıyordu, sert bir el çenenizi tutuyordu "Buna pişman olacaksın." Sizi çevirmeden önce, ellerinizi ve ayaklarınızı kısıtlamak için iki kravat seçeneğini kullanmak, halka tıkacı ağzınıza sokmak, yani "bu, sözünü tutmadığınız için".
Ön kapının açıldığını duyunca sıçradın, saate baktın. Jungwoo, saydığından değil, bir saat on üç dakikadır gitmişti. Onun mutfakta ortalığı karıştırdığını, ayakkabıların tekmelendiğini, bardakların birbirine şıngırdadığını, yemek artıkları buzdolabına atıldığını duydunuz. Zamanını alıyor, bütün gün ondan beklediğin cezayı sana veriyordu. Odaya yaklaştığını duyduğunda gerildin, parmakları kravatın kenarlarını sıkıca sıktı.
"Pekala, kendine bak." Jungwoo tuttu, onun yatağa yaklaştığını, yüzünüzün önünde durduğunu ve diz çöktüğünü, düştüğünü bile fark etmediğiniz gözyaşlarını silmek için nazik parmakların kalktığını "yatağı ıslattınız"ı izlediniz. Ağzının altındaki karanlık noktaya kaşlarını çattı, salya hala tıkacın deliğinden yanağından aşağı damlıyordu. Etrafa uzandı, çözdü, böylece çeneniz rahatlayarak gevşedi, ağzınızı kapatıp dişlerinizi gıcırdattı, yüzünüzü battaniyeye gömdü. Güçlü bir el enseni kavradı ve seni ona talepkar bir "gözler üzerimde" bakmaya zorladı. ayakta durmadan önce. Vücudunu baldırlarından tutarak yatağın kenarına çekmek için yavaşça ayaklarına doğru yürürken aynada onu izledin.