jaehyun

1.6K 16 0
                                    


Günü bitirirken, uzun bir çalışma gününden sonra eve gitmeye hazır bir şekilde rahat bir nefes veriyorsunuz. Ayakların yerde koşmaktan, kendi işini halletmek istemekten ağrıyor.

Gururunuz sizin şirketinizdir ve sizin için küçük şeyleri yapması için bir asistan tutarsanız lanetlenirsiniz. İhtiyacın olmasına imkan yok, sen güçlüsün, bağımsızsın. İşleri halletmek, iyi olduğunuz şeydir ve bu her zaman kendinize kredi verdiğiniz bir şeydir. Gereksiz bir yardımla sırtınızdan bir şirket kurmadınız - bunu asla unutmanıza izin vermeyeceksiniz.

Dizüstü bilgisayarınızı kapatarak masanızdan kalkıyorsunuz, topuklarınız gözlerden uzak ofisinizin zarif fayanslarına yüksek sesle vuruyor. Eşyalarınızı toplamadan önce kalem eteğinizin kumaşını düzeltirsiniz. Taşıdığınız evrak çantası, sizin deyiminizle "ödevleriniz" ile doluyken hantal ve ağırdır.

Yanınızdan geçerken yanıp sönen otomatik ışıklar dışında binadaki tüm ışıklar kapalıdır. Genellikle iş günü böyle biter, çalışanlarınızı gönderirsiniz, ancak ihtiyacınız olanı elde etmek için elinizden geldiğince uzun süre kalırsınız.

Cuma olmasına rağmen, özellikle eve erken gitme teklifinizi reddeden bir çalışan vardı. Size her zaman iyi olduğunu söyler, birkaç saat daha kimseyi incitmez. Bu gecenin bir istisna olup olmadığını kendi kendine merak ediyorsun, bu yüzden doğrudan asansörlere gitmek yerine, odasının olduğunu bildiğin yere dönüyorsun. Çalışanlarınızın nerede çalıştığını bilmek garip değil, patron olmak budur. Jaehyun'a rağmen...

O senin istisnan.

Tabii ki, odası görüş alanına girer girmez ışığının hala açık olduğunu hemen fark ediyorsunuz. İş gününün bir noktasında ceketini çıkardı ve masasının üstüne dağınık bir yığın halinde koydu. Altı yüz dolarlık bir takım elbise giyen ve ona ucuz bir kapüşonluymuş gibi davranan bir iş adamının görüntüsüne neredeyse gülmek isteyeceksiniz.

Ona ne kadar yaklaşırsan, o kadar yüksek sesli olmalısın, çünkü Jaehyun'un elleri senin yanında duruyor ve onu üzerinde çalıştığı hesap tablosuna sayı girmeyi bırakıp sana bakmaya zorluyor.

"Günaydın," diye mırıldanıyor yorgun bir şekilde ve anında pişmanlık duyduğunu söyleyebilirsiniz, yanaklarına bir kızarıklık yayıldı.

Saatinizi kontrol ederek, "Geçti," başladınız, "Saat yedi Bay Jung. Neden hala buradasın?" Tonunuzu hafif tutarsınız ve dudaklarınıza bir sırıtış ipucunun gelmesine izin verirsiniz. Rastgele, yanındaki masaya yaslanır ve bir elinizle kendinizi desteklersiniz.

Koltuğunda arkasına yaslanarak, "Ağ bağlantılarını bitirmem gerekiyordu," diyor. Hafifçe geriye kayarak ona daha iyi bakmanızı sağlar. Eli utangaçça ensesini ovuşturuyor, büzülmüş dudakları yanaklarındaki gamzeleri belirginleştiriyor.

"Zorunda?" dalga geçiyorsun, evrak çantanı masasına düşürüyorsun. "Seni temin ederim ki bu muhtemelen gelecek haftaya kadar bekleyebilirdi."

Onu biraz daha incelemenize izin vermek için biraz zaman ayırın. Geçen ayki röportajlarda kendine güvenen oydu, onu ilk gördüğün anda ilgini çekmiştin. O da senden çok büyük değildi. Çoğu zaman şirkete bir erkek aday olduğunda, genç bir kadının CEO olduğunu duydukları anda başka bir şirkette mülakat için beklediklerini söyleyerek kefaletle çıkıyorlar. Kaç erkeğin bir kadın tarafından tehdit edildiğini hissetmek utanç verici.

Ama Jaehyun değil. Aslında öğrendiğinde şirketle daha çok ilgilenmeye başladı. Düşündüğün gibi değil, sanki bir kadının meydan okumasına hazırmış gibi. Jaehyun sana tarif edemeyeceğin bir şekilde saygı duyuyor. Asgari yardım ve yalnızca işletme yönetimi alanında lisans derecesi ile bir şirket kurduğun için seni birçok kez alkışladı. Başarılarınızdan ilham aldığını ve cinsiyetinizin bununla hiçbir ilgisi olmadığını söyledi.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin