normal çiftler kasım ayı boyunca mücadele etmek zorunda kaldı. erkekler egolarını şişirirdi ve kız arkadaşları sefil olurdu ve tüm ay boyunca dokunulmazdı.
Ancak, normal bir çift değildiniz.
ikiniz bunun yerine kesintisiz bir şekilde Kasım'ı kutlamayı seçtiniz. Renjun sarhoş bir şekilde ikiniz çıkmaya başladığı zaman bu fikir aklına geldiğinden beri, bu hanenizde bir tatil haline geldi.
hiçbir fındık kasım ayından farklı olarak, tek bir kural vardı: boşalmak. ve sürpriz sürpriz, yine yılın o zamanı oluyor.
"tanrım, renjun-" diye sızlandın, öfkeyle elini duşun duvarına vurarak. Senin peşinden gizlice girmişti, akan suyun ve senin çıplak vücudunun pis görüntülerinin zihnini doldurduğunu işitiyordu.
"Sikin çok iyi hissettiriyor," diye inledin. Renjun arkandan inledi, ellerini kalçalarına koydu. horozu amının derinliklerindeydi ve akan suya rağmen sırılsıklam olduğunu söyleyebilirdi.
"Evet bebek?" dedi, kulağınıza mırıldanmak için eğilerek. Sesi boğuktu ve sesi şimdiden sıçmışa benziyordu. "amın çok sıkı, sikimi sarmak çok iyi hissettiriyor."
Camı buğulayan buharla, sıcak nefesinizin birleşimiyle, duş boğucu bir şekilde ısınıyordu. salıverilmene çok yaklaşmıştın ve onun sana dökülmesini bekleyemedin.
önceki pozisyonunuzu değiştirerek, dümdüz ayağa kalktınız ve döndünüz, bir bacağınızı beline sardınız. Siz ikiniz açı değişikliği karşısında inliyordunuz, her geçen saniye daha fazla tahrik oluyordunuz.
"gonna cum-" renjun aceleyle döküldü, dudaklarını seninkilere bastırdı. eli bedenlerinizin arasında kaydı ve sizi kenara itmek umuduyla klitorisinize daireler çizdi.
Şaşırtıcı bir şekilde, sen ve Renjun bu konuda gerçekten iyiydiniz. ikiniz zaten yüksek bir cinsel dürtünüz oldu ve bunu kötüye kullanma fırsatınız var mı? Seçme şansınız olsa asla durmazsınız.
ancak... kasım ayında çok fazla gün vardı ve görevi sürdürmek giderek daha da zorlaşıyordu. ikiniz de genellikle günde 2 ila 3 seans başardınız ve devam etmek zordu.
aşırı derecede ağrırdın ve o yorgundu. belinde onun ellerinden morluklar olurdu ve dudakların tüm sevişmelerden şişmişti. göğüslerin aşırı hassaslaşıyordu ve onları yatakta sıktığında acıyordu. senin amın kesinlikle onun horoz için ağrıyordu, ama aynı zamanda acıttı.
tipik olarak, renjun sana daha yavaş gelir ve daha nazik olur. Birkaç dakika sonra ağrı kaybolur ve bu tekrar tekrar sikilme ihtiyacı kalır.
"ah," diye bağırdın, horozunun içindeki o noktaya çarptığını hissederek. tırnaklarınız omuzlarına işaretler sapladı ve kulağınıza doğru hırladı, kalçalarını aç bir şekilde şıklattı.
"renjunnie!" diye haykırdın. göğüsleriniz kalçalarının hızından sekiyordu. o seni mutfak tezgahına yatırdı, bacakların beline doladı ve onu sana daha da yaklaştırdı (eğer mümkünse) sen de onun tarafından doyma hissiyle miyavladın.
senin içini dökmesi çok uzun sürmedi, seni bitkin bıraktı ve göğsüne yaslandı. kollarını boynuna doladın, seni yatak odasına geri taşırken sen onu bir öpücüğe çektin.
bazen, ikiniz birlikte eğlenmeyi tercih edersiniz. onun için sikini emmek güzeldi ve parmaklarını senin amına soktuğunda çok iyi hissettirdi.
"Ah, bebeğim," diye inledi renjun, dudaklarının onun horozunu mükemmel bir şekilde sarmasını izlerken. gözyaşları yüzünüzden aşağı yuvarlandı ve tükürük ağzınızın içini ve dışını kapladı.
"aynen böyle."
Ucu hafifçe emiyor ve aniden inleme şeklini seviyorsun, horozunun bir şeridini yaladın. Sırf onun küçük güzel seslerini duymak için tekrar yaptın. Dokunuşundan ayrı düştüğünü izlemek tatmin ediciydi.
"daddy sikini yalamamdan hoşlanır mı?" diye sordun, kirpiklerini masumca ona vurarak. O anda Renjun hareketsiz kaldı, bir çığlıkla ağzına döküldü.
Bir gecikmeden sonra, Renjun sana bir gülümseme gönderdi, "Bunu seviyorum bebeğim."
evet, ikiniz bu konuda iyiydiniz