Yürüyüşünüze yaklaşırken kıkırdayarak Xiaojun'u büyük duvar aynasının önünde esnediğini görürsünüz, tişörtünün kolu giderek büyüyen pazısını ortaya çıkarmak için kıvrılmıştır. Ama en iyi yanı, yansımasına hayran olurken yaptığı surat, sanki yapabilseydi kendini tamamen becerecekmiş gibi.
"Gördüğün gibi mi?" Kaşlarını kaldırarak aynadan sana bakıyor.
"Belki." Bir sırıtışla göz kırpıyorsun.
"Buraya gel." Almanız için elini uzatarak size dönüyor.
Tatlı bir öpücükle ağızlarınızı birbirine çarparak sizi yavaşça vücuduna çeker. Elleri yanaklarınızı kavramak için kaldırıyor, parmak uçları az önce aldığınız duştan hâlâ ıslak olan buklelerinize değiyor.
Dudaklarınız ayrıldığında tekrar aynaya dönüyor ama bu sefer sizi de beraberinde çekiyor, ikisi de sizin yansımanıza bakıyor. Saçını yana doğru iterek omzuna bir öpücük kondurur. Elleri vücudunuzun ön tarafına gider ve bakışlarınız onları havlunun ucunun göğsünüzün etrafına sıkıştırdığı aynada takip eder. Ufak bir dokunuşla vücudunuzu saran tek kumaş parçası ayağınıza kadar iniyor.
"Şimdi görmek istediğim şey bu." Xiaojun'un yansımasından sırıtışını izliyorsunuz.
Utanmış ve maruz kalmış hissederek yüzünüzü yana çevirirsiniz. Şimdi açıkta kalan boynunuzdan yararlanarak öpmeye ve ısırmaya başlar.
"Başını çevirme bebeğim," diye mırıldandı tenine karşı, "ne kadar güzel göründüğüne bak."
Elleri karnınızı okşamak için gövdenizde gezinirken merakla geriye bakarken dudağınızı ısırıyorsunuz. Yavaş yavaş göğüslerinizi kavrayıp sessizce inlemenizi sağlarlar. Aynada onun yüzüne bakıyorsun ve Xiaojun'un vücudunun hatlarına yoğun bakışıyla neredeyse oracıkta boşalıyorsun.
Sağ eli midenizden aşağı inerken, ancak daha güneye giderek çekirdeğinizi almak için gittiğinde, sol eli sol göğsünüzde kalır. Orta parmak kıvrımlarınız arasında gezinirken, artan ıslaklığınız tarafından uç kapandığında, ona daha fazla yer açmak için içgüdüsel olarak ayaklarınızı hareket ettirirsiniz.
Sırtınızı bükerek, parmağı klitorisiniz etrafında dönmeye başladığında göğsünüzü eline bastırırsınız. Xiaojun sizi vücuduna daha da yaklaştırıyor, böylece büyüyen üyesinin kıçınıza baskı yaptığını hissedemiyorsunuz. Parmağı damlayan deliğinize girmek için hareket ettiğinde, kasıklarına sürtünerek dudaklarından bir inilti çıkıyor.
Başka bir parmak ekleyerek onları içeri ve dışarı pompalar, sizi gecenin ilk orgazmı olacağına inandığınız şeye daha da yakınlaştırmak için doğru şekilde kıvırır. Ama böyle boşalmak istemezsin. Henüz değil.
"Xiaojun... Lütfen..." Tırnaklarını onun kollarına geçirerek yalvarıyorsun.
"Ne istiyorsun bebeğim?" Kulağının yanında mırıldanıyor, gözler yansımalarından hiç ayrılmıyor.
"Siktir et beni, lütfen..." Ne kadar çaresiz göründüğünden utanıyorsun ama bir an önce ona ihtiyacın var.
"Dileğin benim için emirdir."
Omzuna son bir öpücük kondurarak, zonklayan sikini serbest bırakırken parmaklarını yalayarak çekirdeğinden çıkarır. Aniden sizi öne doğru büküyor, kıçınızı geri çekiyor ve siz de destek için ellerinizi aynanın üzerine koyuyorsunuz.
Ne kadar yağlanmış olduğunuzu göz önünde bulundurarak, hiçbir uyarıda bulunmadan amcığınıza kolaylıkla girer. Xiaojun, ne kadar ıslanmanın sizi minimum düzeyde hareket ettirebileceğini bilmekten kesinlikle hoşlanıyor. Kalçalarınızı kavrayarak sert ve hızlı bir şekilde itmeye başlar, tokat sesleri odayı dolduran yüksek sesli inlemelerle karışır, orgazmınız her zamankinden daha yakın.
"Bebeğim boşalacak mısın?" Hızını korumasını istiyor.
Başını sallarsın ve evet'e benzer bir şey mırıldanırsın, asıl kelimeyi çıkaramazsın. İstediği cevabı alan Xiaojun, seni boynundan tutup geri çekiyor.
"Benim için çözülüşünü izlemeni istiyorum."
Korkutucu bakışlarına gergin bir şekilde bakarsınız, kendinizi çok küçük ve anlamsız hissettirirsiniz, bu yüzden sadece birkaç vuruşla, zevkin sizi ele geçirmesine izin verirken tüm vücudunuzun titrediğini görürsünüz.
"Boşaldığında ne kadar güzel göründüğünü görüyor musun?" Sesi titrek çıkıyor. "Şimdi beni de boşaltacaksın."
"Lütfen Xiaojun, benim için boşal." Sen onun sıcak tohumunu vücudundan aşağı damlarken doldurmaya hevesli bir şekilde soruyorsun.
Onun cum kalçalarına vurmadan ve uyluklarından aşağı inmeden önce, aletini birkaç kez okşayarak kendini hızla senden uzaklaştırır. Daha önce gelen yüksek seslerin yerini şimdi ağır nefesler alıyor. Yavaşça yüzünü çevirip sana tembel bir öpücük veriyor.
"Bir duş daha almaya ne dersin?"