NCT127

1.7K 12 0
                                    


Mafya NCT 127 Onu Sakinleştirdiğinizde


TAEIL

Taeil diğerleri ne hakkında konuşuyorsa diye inlediğinde sabırla yanına oturdun. Elini yumruk yaptı, açıkça diğer takımların birlikte yapmak zorunda oldukları bir anlaşma hakkındaki düşüncelerinden nefret ediyordu. Taeil Doğu ile çalışmaktan nefret ediyordu, onların bencil piçler olduğunu düşünüyordu, öyleydiler. Ama iş için iyilerdi. "Onu öldüreceğim" diye mırıldandığını duyuyorsun ve korkmuş gözlerle ona bakarken kafanı hızlıca yana çeviriyorsun. Bunu ne zaman söylese, genellikle doğruydu ve en azından bunu yapmaya çalışırdı.

"Bebeğim", elini kapalı elinin üzerine koyup başparmağını hafifçe ovuşturursun. Taeil başparmağınıza, son zamanlarda satın aldığı işaret parmağınıza bayılarak baktı. "İyi olacak. Sadece bu onların burada olmalarına izin veriyor. Bir dahaki sefere öldür onları", onu sakinleştirmek için hala yatıştırıcı daireler çizerek hafifçe kıkırdadın. Neyse ki işe yarayan Taeil, neler olup bittiğini anlamayan diğer insanlara dönmeden önce hafifçe başını salladı.

TAEYONG

Belki gülmemeliydin ama duramadın. Taeyong şu anda oldukça sevimli görünüyordu, telefonda bağırırken dağınık saçları her tarafa dağılmıştı, üyeleri hakkında bir şeyler. Özellikle ağzından dökülen tehditlerle onu sevimli bulmamalısın. Ama yardım edemedin. Aptal telefonu ikinizi de uyandırdı ve Taeyong'un yüzündeki ifadeye bakılırsa o kadar da önemli değildi. "Kun'u arayamaz mısın? Kahretsin, bir sonraki sorumlu o" 

Telefon görüşmesi bittikten sonra yatağın kenarına oturdu, elleri saçlarının arasından geçti. Çağrı için açıkça kızgın. "Çok tatlı görünüyordun" sonunda konuştun, 'korkunç görünen lider' dönüp sana bakmak için döndü, hala battaniyelere sarılıydı. "Havamda değilim" dedi ve belki sakin olursun diye düşündü ama onun yerine emekleyerek ona doğru yürümeye başladın. Parmağınız saçlarında gezinirken Taeyong yalan söylemeyecek ve bunun onu biraz sakinleştirmediğini söylemeyecek, sadece çok rahat hissettirdi.

JOHNNY

Bir elinde bir bardak kırmızı şarap, diğerinde uzaktan kumandayla huzur içinde yalnız zaman geçiriyordunuz. Bir tür ilginç film bulmak için Netflix'te gezinmek. Sonunda kanepeye yerleştiğinizi öğrenince başınızı geriye yatırın. Ta ki telefonunuz yüksek sesle çalmaya başlayana kadar. İnleyerek oturdunuz, eğlenceli gecenizi mahvetmeye kimin cüret ettiğini görmek için uzandınız. Ekranınızda Mark'ın yüzü belirdi ve hemen cevap verdiniz. Onu aramanız nadirdir.

"Merhaba" cevabını veriyorsunuz ama bunun yerine kaosla, çevredeki diğer insanların çığlıklarıyla karşılaştınız ve sonunda Marks'ın sesini duydunuz. "Ah, buraya gelmen gerekiyor. Çalıştığın bar. Çabuk teşekkürler" daha fazla bir şey söylemeden telefonu kapattı. Demek tam da bunu yaptın, hala pijamalarınla ​​dairenden çıktın. Erkek arkadaşının yakın zamanda satın aldığı bara gidiyorsun. Uyandığında, etraftaki tüm sandalyeleri görünce şok oldun, adamları orada burada nakavt ettiler. Koşarak seni ilk gören Mark oldu. "Erkek arkadaşın deliriyor. Yani uh evet işte orada" genç çocuk, nakavt edilmiş başka bir vücudun üzerinde dimdik duran Johnny'yi işaret etti. Ona doğru yürürken mırıldanıyorsun, omzuna dokunduğunda senin olduğunu görene kadar başka biriyle kavga etmeye hazır arkasını döndü. "Tanrım. Sen iyisin" diye bağırdı ki bu tuhaftı. Johnny asla böyle davranmadı. "Ne oldu? Çok mu içtin?" Cevap yok, onun yerine ona sıkıca sarıldın.

YUTA

Bu odadaki hiç kimsenin liderin planını beğenmediği açıktı. Taeyong bile bundan hoşlanmamış gibiydi ve konuşuyordu. Burada olmamalısın, ama Yuta şimdi senden herhangi bir sır saklamayı reddediyordu. Yani ne zaman bir toplantı olsa seni orada olmaya zorlardı. "Bu çok aptalca" Yuta ayağa kalkıyor, kucağına koyduğu elin şimdi kendi eline düşüyor. "Ben o kurtçuklarla bir şey yapmıyorum" Taeyong arkadaşına duygusuz bir şekilde baktı. "Anladım. Ama buna ihtiyacımız var" "Hayır, yapmıyoruz" Lider, dikkatle Yutas'ın gözlerine bakmadan önce derin bir nefes aldı.

"Başlama" Yuta odadan çıkmadan önce bir süre sessiz kaldı ve ofis kapılarını yüksek sesle çarparak dışarı çıktı. "Onun peşinden mi gideceksin?" Johnny senin yoluna baktı ve seni yavaşça ayağa kaldırdı ve başını salladı. Kimse Yuta ile uğraşmak istemiyordu, özellikle de o sinirliyken. Ama sen buradaydın, oturma odasında onun karşısında oturuyordun. "İyi misin?" Sessizlik anlarından sonra nihayet konuşuyorsun. Yuta kucağına bakmadan önce sana bir kez bakar. Öfkesini sana göstermekten nefret ederdi. "İyiyim. Gidebilir misin?" "İstediğimi sanmıyorum" Yuta ne yaptığınızı biliyordu ve dürüst olmak gerekirse o buna aldırmadı.

DOYOUNG

"Artık susman gerektiğini düşünmüyor musun?" Haechan şaka yapmayı denedi ama Doyoung bu sabahtan beri zaten kötü bir ruh halindeydi. Demek bir şeylerin olacağını biliyordun. "Kapa çeneni" dedi Doyoung, tekrar gideceğini belirten bir sırıtış takan en küçüğüne bakarak. "Yapma" Hacehan'ın dinlemesini umarak başını sallarsın. Ama yapmadı, belli ki. Bunun yerine Doyoung ile biraz daha şakalaşmaya başladı. En sonunda ayağa kalktı, kollarını yukarı kaldırıp Haechan'ın biraz uzaklaşmasını sağladı.

"Tanrım, anlamıyorsun değil mi! Ekibimiz boktan şeyler yaşıyor ve hiçbir şey olmuyormuş gibi şaka yapmanın sorun olmadığını düşünüyorsunuz! Taeyong'a her şeyi yapmak için çok genç olduğunu söyledim" herkes onun nutuklarını dinledi, Haechan, ani patlamayla açıkça kafası karıştı. "Bebeğim, sakin ol" Sadece sana yön vermesi için yanına gittin, tam sana hakaret etmeye başlayacağını düşünürken derin bir nefes aldı. "Hadi eve gidelim" dedin, onu kapıdan çıkarmadan önce çantanı ve onunkini kaptın, vedalaştın ve Haechan'a küçük bir özür diledin.

JAEHYUN

Gözleri seni biraz korkutarak kendi içine deliyor. "Sorun nedir?" Cevap yok, hiçbir şey yok. Jaehyun bütün gün böyleydi. Neden biliyor musun? Hayır. İpucu yok. "Günün nasıldı" diye bir konuşma başlatmaya çalışırsın, ancak bir kez daha adamdan cevap alamazsın. "Yanlış bir şey mi yaptım" Jaehyun sana kızmadı, sen onun gününü güzelleştirmekten başka bir şey yapmadın. Ama özel hayatında olan biten her şeye öfke hakimdi. Kim ne yaparsa yapsın onu kızdırırdı.

"Neyi yapmadın?" Sonunda konuşuyor, sesi derin ama yüksek. Sadece ona baktın, onu kızdırmak için yapabileceğin her şeyi düşündün. Ama aklıma hiçbir şey gelmedi. "İş miydi?" Yaptığı tehlikeleri bilmiyordunuz, sadece bir tür ofis çalışanı olduğunu düşünüyordunuz. Hangisi tamamen yanlıştı. "Sana bağırıyorum ve sen bağırmıyorsun?" Sanki tartışmaya başlamanı bekliyormuş gibi alay etti, ki belki de ona bağırırsan, ağzından çıkacaktı. "Yalnız zaman ister misin?" Jaehyun gülümsemesinin büyümesine engel olamadı. Ne zaman kızsa, odadaki herkesi de aynı şekilde kızdırırdı. Ama sen, onun öfkesini görmezden geldin ve sadece gülümsedin.

JUNGWOO

Jungwoo senin bu özelliğini sevdi, oturup onun hakkında atıp tutan her şeyi sabırla dinlemeni. "Sonra beni yolun kenarına itti ve dışarı attı" sözlerine sadece başını sallarsın, görünüşe göre o ve üyelerinden biri hararetli bir tartışmaya girmiş ve bu da onların yolun kenarında kavga etmelerine yol açmış. Dairenizin dışında ne kadar agresif olduğunu duymak garipti ama bu konuda tam olarak bir şey söyleyemez ya da yapamazdınız.

"Gidip kıçını tekmelemeliyim" diye mırıldandığını duydunuz, yatağınızın kenarına yanınıza otururken. "Yarın ikiniz iyi olacaksınız" diye alay ediyor seninle "ah siktir git o pislikten özür dilemiyorum-" "ah, o lanet herifin doğrusunu biliyorum, oraya gidip onu içeri getirip dizlerinin üzerinde yalvartsam mı? bağışladığın için mi?" Sözlerin şaka yollu ağzından dökülürken yüzünü çeviriyorsun. İlk başta, hiç duygu göstermediği için onu gücendirdiğini düşündün. Ama sonra bir gülümsemeye başladı, elleri seni kendine daha da yakınlaştırmak için vücuduna doladı ve neredeyse ölümüne kucakladı.

Mark ve Haechan yoktu

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin