Mafia NCT 127, hamileliğiniz sırasında güvensiz olduğunuzda
TAEIL
Hamile olduğunuzu duyurduğunuzda heyecanlandı, kulakları olan herkese bununla övündü. İlk ultrasonda bile, o fotoğrafı temel olarak oturma odanızda çerçeveledi. Heyecanlandınız ama tüm bu endişeler, her düşündüğünüzde kafanızı doldurdu. Taeil böbürlenirken senin ne kadar güzel olduğunu fark etmemişti, ta ki bir gün senin bebeğini yakın zamanda doğuran arkadaşlarından birinin seni telefonda duyduğuna kadar.
"İyi bir anne olacağımı düşünmüyorum, bilmiyorum, sadece umarım iyi bir anne olabilirim" Taeil bir görevden eve döndü, senin uyumanı bekliyordu. kesinlikle bunu duymayı beklemiyordum. Arkadaşınızla vedalaşıp telefonu kapatana kadar bir süre kapıda durdu. Sonra içeri girdi, ceketini yatağa fırlatırken kaşları çatıldı. "Hey" ne duyduğunu bilmeden gülümsüyorsun. "Harika bir anne olacaksın, bunu biliyorsun. Kendinizden asla şüphe etmeyin"
JOHNNY
Johnny çocuk istemiyor, her zaman düşündün. Seninle tanıştığında bu düşünceler arttı ve sonra yaklaşmaya başladı. Ve şimdi oldu, hamilesin. Aslında 5 ay. "Yani bir erkek, adını Johnny junior mu yoksa Just junior mu koyalım" aptal isimlerine hafifçe kıkırdarsınız. "Bebeğimize bu ismi koymuyoruz. Bunu reddediyorum" Johnny bebek isimleri arasında dolaşan sana hayran olurken saçlarını parmağının etrafında döndürerek sadece başını salladı.
Midenize bakmak için iPad'i biraz çıkardınız, bariz bir bebek yumruğu görülüyor. Siz izlerken Johnny'nin eli onu ovuşturuyordu. "Şişman olduğumu mu düşünüyorsun?" Sana bakarken iki eli de hareketlerini durdurdu. "Pekala, bir bebek taşıyorsun yani evet?" Tam olarak ne diyeceğini bilemeyerek omuz silkti. Evet, Johnny bu değildi çünkü şimdi oturuyordun, elini karnında oynatıyordun. "Doğumdan sonra şişman kalacağımı mı düşünüyorsun?" Sulu gözlerin onu senin ellerine kaptırdı. "Şu an ne diyorsun? Artık büyüksün çünkü içinde büyüyen bir insan var"
TAEYONG
Bir bebek için heyecanlı mıydı? Kesinlikle. Sizin ve bebeğinizin güvenliği için de korkmuş muydu? Evet %100. İşte bu yüzden evinizin neredeyse her köşesine güvenlik kameraları yerleştirdi, dışarı ve içeri. Sonuncusunu kurarken izliyorsunuz. "Gerçekten koridora bir tane koymak zorunda mısın?" İç çekiyorsun, kafanı duvara yaslıyorsun. Taeyong başını salladı ve senin önünde durmak için merdivenden indi. "Sana söylüyorum. Sen ve bu bebek benim ilk önceliğimsiniz ve eğer size bir şey olursa, orada olup bunu durduracak ilk kişi ben olacağım" dedi ve seni öpmeden önce gülümsedi.
O gece sözleri seni düşündürdü. Tehlikeli bir adamdı, bunu biliyordun. Ama ya bir gün düşmanı hamileliğinizi öğrenirse ve yaptıkları ilk şey buraya gelip sizi tanımaya çalışmaksa, sizi ve huzur içinde yanınızda yatan küçük Fetus Taeyong'u öldürmek, bir el belinizi sıkıca sararak sizi her yere daha da çekmekse? şimdi ve sonra. Ama şu anda uyuyamazdın, paranoya zihninin her yerine siniyordu. Taeyong yanındaki soğukluk sayesinde uyandı ve uyandığında seni kenarda oturmuş, kapıya bakarken buldu. "Ne yapıyorsun bebeğim?" diye sordu uykulu gözlerini ovuşturarak. "Kimsenin içeri girmeyeceğinden emin olmak" diye fısıldadın, kapalı kapıdan gözlerini kırpmadan. Taeyong ne olduğunu anlayarak içini çekti. "Sana söz veriyorum içeri kimse girmeyecek ve gelirse onları vururum, şimdi yatağa geri dön. Üşüyorum"
YUTA
Dürüst olmak gerekirse, sen ona hamile olduğunu söylemeden önce çocuk sahibi olmayı hiç düşünmedi. Şimdi ayın üstünde, her fırsatta karnına dokunuyor. Sağlıklı beslendiğinizden ve ne olmadığınızdan emin olmak. Baba olarak bilmesi gereken her şeyi araştırmış. Ancak google'ın ona söylemediği tek şey, hamile kadınların güvensiz olma eğilimiydi. Bu yüzden bir tedavi için oradaydı. Tencereyi karıştırırken ellerine baktın vücudundaki diğer her şey gibi parmağın da tombullaşıyordu. İçini çektin, şu anda ağlayacak gibi hissediyordun ve yatağa uzandın.