Jaehyun

908 11 0
                                    


Kolej kıçınıza tekmeyi basıyordu ve profesörünüzün ne hakkında konuştuğunu zaten takip edemediğiniz için aklınızın dolaşmasına, sınıfın ortasında onun hakkında hayal kurmasına izin verdiniz.

Jeong Jaehyun'u bütün bir hafta sonu boyunca seni evinde tuttuğundan ve o işine bakarken sana iyi bakıldığından emin olduğundan beri görmemiştin. Saklandığın yatak odasından çıkmana izin verilmiyordu, ne istedin ne de buna ihtiyaç duydun, her hevesin karşılandı ve sonra bazıları. Jaehyun istediği saatte, haber vermeden gelirdi, sen nefes nefese kalana ve tükenene kadar seni becerebilirdi. Bazen oyalanır ve sizi kollarında tutar, onu geçmeye cüret eden zavallı bir ruha zarar vermek için kullandığı parmaklarla omzunuzu okşardı. Ancak çoğu zaman geldiği kadar hızlı bir şekilde ayrılır ve sizi daha fazlasını istemeye bırakırdı.

Hayalin seni, Jaehyun'un kasvetli üniversite hayatından kurtaracağı, seni gökyüzündeki lüks çatı katına götüreceği, şafaktan alacakaranlığa kadar seninle sevişeceği ve asla yanından ayrılmadığı bir yola soktu. Pencereden dışarı baktığınız zaman, gözlerinizi ovuşturdunuz ve iki kez göz kırptınız, çünkü hayalinizi hayata geçirmek istemiş gibiydiniz. Tanıdık bir Escalade sınıfınızın dışındaki sokağa park etmişti, Jaehyun'un şoförü açık araba kapısının yanında duruyordu. Arka koltukta, güneş gözlüğüne bürünmüş bir figür, gölgede bile kusursuz bir profil. Sınıf arkadaşlarınızın ünlemlerine ve profesörünüzün öfkeli bağırışlarına aldırmadan oturduğun yerden fırladın, binadan dışarı fırladın ve arabasına atladın.

-

"Siktir, Y/N, bu amcığı çok özledim."

Çığlık atmamak için sadece dudağını ısırabilirsin, horozunun seni her şekilde mahvetmesi gibi. Kimsenin Jeong Jaehyun ile karşılaştırılamayacağını biliyordun.

"Sıkı küçük amın benim, anladın mı?"

Çenenizi iyi ölçmek için sıktı, sizi kendisinin olarak damgaladı ve tek arzunuz itaat etmekti. O sana vururken, alnını silip süpürürken, altından ayrılırken güzel yüzünü ukala bir gülümseme süslerken, şiddetle başını salladın.

"Geldiğinde çok güzelsin."

Çözdün, ayağa kalkarken dudaklarından uzun, nefes kesici bir inilti kaçtı. Vücudunu seninkine yaklaştırdı, nihayet geldiğinde kasları gerildi, sıcak cum senin için çok derinlere döküldü.

"Lanet olsun, Y/N," diye kıkırdadı, "beni çok mahvediyorsun."

Sesindeki şefkat yeniydi, kalbinin kekelenmesine neden oldu, sana sarılışı gibi, derisinin ısısı seninkine sıkıca bastırdı. Yüzünü boynuna gömerek iç çektiğini hissettin ve onu sadece ellerinle, sert sırt kasını ovuşturarak sakinleştirebildin. Size gösterdiği kırılganlıkta düğümleri, gerginliği ve boğazınıza takılan bir hıçkırık hissedebiliyordunuz.

Hiçbir şey söylemedi, sadece onu tutup okşamana izin verdi, yumuşayana kadar içinde kaldı. İsteksizce kalktığı, giyindiği ve odadan çıktığı kapı gizlice çalındı.

Sonunda bir hafta sonundan daha uzun süre kaldın, derslerin gizemli bir şekilde odana kurulmuş bir masada belirdi. Tüm derslerinizi yakınlaştırma üzerinden aldınız, profesörlerinizin hiçbiri yeni kurulum hakkında hiçbir şey söylemiyor. Jaehyun daha az sıklıkta ziyaret etti, ama ziyaret ettiğinde daha uzun kaldı, seni daha çok becerdi, ayrılmadan önce sana sımsıkı sarıldı.

Bir gece kapının çarpmasıyla aniden uyandın, Jaehyun kapıda duruyordu, çerçevesi koridordaki ışıklarla aydınlandı.

"Bay. Jeong," korumasının sessizce başını eğik dediğini duydunuz.

"Kendine iyi bak," Jaehyun'un sesi kesikti, sertti, ondan daha önce hiç duymadığın bir tonda, "artık ikinci şans yok. Bunu anladığından emin ol."

Odaya girerken kapıyı arkasından çarparak kapattı, ışıkları açma zahmetine bile girmedi, sadece beklediğiniz yatağa doğru yürüdü. Bastırılmış saldırganlığını serbest bırakmak için vücudunu kullandı, inleyen bir pislik olana kadar seni hırpaladı. Seninle ne kadar sert olursa, o kadar çok tahrik oldun, parmaklarını çok derinden ve çok ustaca sana çarparken, meyve suların senden fışkırdı.

"İşte bu bebeğim, kafamı dağıt, bu iyi bir kız."

Onun övgüsü karşısında inlediniz, gelirken bedeniniz titriyordu, elinin ağırlığı sizi aşağı doğru bastırmak için garip bir şekilde rahatlatıcıydı.

Derin bir nefes alarak yarışan kalbini sakinleştirmeye çalıştın ama seninle işi henüz bitmedi, ağzını arzunu yeniden ateşleyen ateşli bir öpücükle yakaladı.

"Daha fazla," diye fısıldadın, dudaklarını bıraktığında, "Daha fazlasını istiyorum."

Öpücük soktuğu dudaklarından bir sırıtış geçti, "Açgözlü küçük sürtük."

Ama sana her zaman istediğini verdi, her zaman seninle ilgilendi ve bu gece de bir istisna değildi. İçine hızla girdi, çok kolay girdi çünkü onun için çok ıslaktınız, içlerinizi yeniden düzenleyen horozunun sesleri çaresiz iniltilerinizle karışarak iki kulağınıza da bir senfoni.

"Benim için çok iyi," diye fısıldadı tatlı bir şekilde, sana vururken kalçalarını kavradı ve kesinlikle daha sonra öpücüklerle yatıştıracağı izler bıraktı. "Çok iyi."

Daha sonra seni tekrar tuttu, sırtüstü döndü ve seni kendine çekti. Sen kendini onun omzunun kıvrımına gömdün ve o parmak uçlarını senin kol derisinde gezdirdi, sen onun dokunuşuyla titrerken tüyleri diken diken oldu.

"Jaehyun," sonunda sessizliği bozmaya karar verdin, onunla yüz yüze geldin ve kendini olası tepkilere hazırladın. Ama o sadece sana baktı, sanki bir milyon mil ötedeymişsin gibi, sana sadece ilk kez bakıyormuş gibi. O anda yaşının çok ötesinde bir adama benziyordu, sanki dünyanın yükü omuzlarındaymış gibi. Sadece alnındaki kırışıkları yatıştırmak istedin. "Seninle kalmama izin ver. Sonsuza kadar."

"Sonsuza kadar?" diye sordu, gözler sonunda sana odaklanarak, çıplak formunu tırmaladı. Başını salladın ve sanki sonunda o ağırlık kaldırılmış gibi yüzü aydınlandı. "Plan bu değil mi bebeğim? Artık benimsin."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin