jaemin

976 10 0
                                    


"jaemin! gel it beni!" Salıncağa oturup jaemin'in gelmesini beklerken bağırdın. seni itmek için hızla koşan salıncakta olmanın ne kadar heyecanlı olduğuna kıkırdadı.

Jaemin'in yavaşça seni geri çektiğini hissettin ve ardından kendini daha yükseğe çıkarmak için ayaklarını ileri geri tekmelemeni izlerken sallamayı bıraktın. Sizin bulunduğunuz oyun alanı, bu parktan çok uzakta olmayan, yeni bitirdikleri yeni parkı göz önünde bulundurursak, oraya nadiren kimse gitti. sen ve jaemin bazen geceleri buraya sigara içmek ya da sadece oyun alanında oynamak için gelirdiniz.

Jaemin'in kenarda durup parmaklarının arasındaki körlüğü aydınlatan bir çakmak çıkarışını izledin. Jaemin'in dumanı üflemesini izleyerek salınımı durdurdun ve sana "Vurmak ister misin?" Başını hayır anlamında salladın, sadece onu içerken izlemek istedin. Siz salıncakta otururken o küntünü önünüzde dikerek dışarı çıkardı.

"Sigara içmek istemediğine inanamıyorum, genellikle ilk yanan sen olursun" kıkırdayarak seni gergin bir şekilde güldürdü. Sırf onu sigara içerken izlemekle tahrik olduğunuz gerçeğini anlamamasına şaşırdınız. jaemin onunla doğrudan göz teması kurmayacağını fark edince sana tek kaşını kaldırdı, "seni rahatsız eden bir şey mi var bebeğim?" diye sordu çenenizi ona doğru eğerek.

"Seninle konuşuyorum kedicik" sana bakarken titrek bir nefes verdin, sana seslendiğini duyunca neredeyse bacaklarını kapattın. "Sen.." dışarı çıkmayı başardığın tek şey Jaemin'in kafa karışıklığı içinde kafasını yana eğerek "ben mi? Ya ben, kedicik?" ona bakarken terlerine uzandın "seni istiyorum jaemin" "evet? Bebeğim beni istiyor mu?"

bir kez daha başını salladın jaemin dizlerinin üzerine çöktü seni sert bir öpücüğe çekti seni kollarını boynuna doladın jaemin seni salıncaktan kaldırdı seni serin kaydırağa yerleştirdi sert çıkıntısını giyinik göbeğine sürterek seni öperken sızlandı . "j-jaemin.. biz halk içindeyiz" parkın etrafına baktın ve her an parka yaklaşan ya da etrafta biri var mı diye baktın.

jaemin boynunu öpmeye ve emmeye devam etti, iz bırakarak kalçalarını ona doğru kaldırırken inlemene neden oldu. İkinizin toplum içinde olmasını umursamıyordu ve görünüşe göre siz de pek umursamıyordunuz. şortunu ve külotunu aşağı çekerek serin havanın sırılsıklam amına çarptığını hissederek.

jaemin parmağını amına kaydırdı ve dokunuşunda seni titreten "çok ıslak kedicik" parmağını emdi "nana lütfen.. beni becermeni istiyorum" yaptığı gibi bir 'mmm' sesi çıkardı klitorisine dokunmak için uzandın Jaemin elini durduruyor. "ama biz halkın içindeyiz, unuttun mu?" Eşofmanını indirirken onu dikkatle izledin, eliyle yavaşça kendini pompalarken "üzgünüm- artık umrumda değil, lütfen nana" diye sızlandın dudaklarında oluşan bir somurtkanlık.

jaemin şeytani bir sırıtışla üzerinizde gezindi ve girişiniz sizi yavaşça iterek kendini sıraya soktu ve her santimini nefesinizin kesilmesine bıraktığını hissetmenizi sağladı. jaemin'i birçok kez becerdin ama yine de onun gerçekte ne kadar büyük olduğunu anlayamadın. bir inilti çıkardı başını ensesine yasladı seni içeri sokmaya başlamadan önce usulca dudağını ısırarak tırnaklarını sırtına gömdü "lütfen daha hızlı git" kulağına fısıldadın jaemin sana bakmak için geri çekildi

"seni duymak istiyorum kedicik kendini tutma" diye sana doğru itme şeklini alırken kendini tutamadın ama daha fazla tutamadın. Jaemin'in elini tutmak için başını kaydırağa doğru savurarak "nana çok iyi hissediyorsun sikiş-" diye inledin Jaemin sana gülümserken iniltilerinin ağzından özgürce düşmesine izin verdin

"Yakalanmak mı istiyorsun bebeğim? Bu seni daha da tahrik ediyor mu, hm kedicik?" onun sikinin etrafını kenetleyen sözlerine dudağını ısırdın jaemin alçak bir 'sikiş' bırakıyor "beni sıktığını hissedebiliyor musun yakalanma düşüncesi bebeğimi çok ıslatıyor ha?" "Bana bak kedicik, sorun değil" kafanı çevirerek sızlandın Jaemin sana sertçe mırıldanarak suratını tuttu. sözleri çok yumuşak ve nazikti ama hareketleri kaba ve kötüydü.

iniltilerin daha yüksek sesle çıkmaya başladı ve bu jaemin'in yakın olduğunu bilmesini sağladı "nana i'm cumming you'll will make me cum" saçını çekiştirerek inledi eli oyuncağa indi ve klitorisin seni aşağı yolladı köşe. bacaklarını kapatmaya çalıştın jaemin onları açmaya zorladı eli hala klitorisiyle uğraşıyordu gözlerinde yaşlar oluşuyordu "s-dur... lütfen nana" hıçkırarak elini durdurmak için uzandın ama o sadece itti.

Jaemin'in sert hamleleri ve eli hala klitorisin üzerindeyken, onun sana boşalması, seni başka bir orgazma göndermek için yeterliydi ve slayttan sırtını kamburlaştırıyordu. Jaemin yüzünün her tarafında yüksek, bastırıcı yumuşak öpücüklerinden aşağı inerken bir dizi küfürlü sözler söyledi ve bunu yaparken bacaklarının titrediğini izleyerek dışarı çıktı.

kendini pantolonunun içine soktu ve şortunu "iyi misin bebeğim?" üzerine geri koymana yardım etti. diye sordu, baş parmağıyla yanağını ovuşturdu, sen de dudaklarını tekrar öperek "beni arabaya taşır mısın lütfen?" diye başını salladın. seni arabaya geri taşımadan önce seni kaldırmadan önce alnını öperek sırıttı.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin