Xiaojun

503 6 0
                                    


dejun kimi kandırmaya çalıştığını bilmiyor. neredeyse yarım saattir ana sayfada geziniyor. iki ya da üç dereye katılmıştı ama fazla kalmamıştı. Dizüstü bilgisayarının ekranına kısa bir bakış, aslında beklediği yayının yakında başlayacağını söylüyor, ancak umursamıyormuş gibi yapıyor. Kendi kendine, çok daha güzel ve web kamerasında daha deneyimli bir sürü kız olduğunu ve buna değmediğini söyleyip duruyor.

On dakika sonra, ağrıyı dindirmek için en sonunda sikini pantolonunun içinden çekerken bulması çok komik. iyi olanlardan hiçbiri şu anda çevrimiçi değil, diyor zihni ona. ve sen acı verecek kadar sertsin, şu anda yayın yapması uygun.

dejun, kunhang ve yangyang'ın dışarı çıkıp tanrı bilir ne yapıyor olmasından memnun çünkü o inanılmaz bir şekilde bastırılmış durumda. sadist hocaları ve onların ödevleri sayesinde bütün hafta boyunca kendine tek bir dakika bile ayıramadı ve seni güzel bir iç çamaşırı takımı içinde görmemek için bütün gücünü kullanıyor. Serbest bırakılması için çaresiz ve başka bir kız olsaydı, işini bitirir ve akışın yarısında bırakırdı. ama tesadüfen rastladığı bir kamera kızı değil. sensin.

Sanki cinsel olarak ne kadar sinirli olduğunu biliyormuşsun gibi yemin ediyor çünkü bugün inanılmaz derecede kaba davranıyorsun.

"Ah, daha fazlasına ihtiyacın var mı?" Parmaklarınızla yarıklarınızı yavaşça takip ederken izleyicilerinizle alay ediyorsunuz. "Bebeklerim ağrıyı dindirmemi istiyor mu?"

dejun nefes nefese bir "evet" ile yanıtladığının farkında bile değil, yavaşça horozunu pompalıyor. Hızlanmayı o kadar çok istiyor ki ama buna cesaret edemiyor, bunun yerine ucunun etrafına alaycı bir daire sürmeyi tercih ediyor. talimatlarınız çok netti. hafif dokunuşlara izin veriliyordu ama onu orgazma yaklaştırabilecek her şey kesinlikle "hayır"dı.

"Zavallı bebeklerim, çok acıyor olmalı. tamam, biraz hızlandırabilirsin."

Dejun, horozu nihayet düzgün bir sürtünmeye kavuştuğunda, göz kapakları hafifçe sarktığında rahatlayarak inliyor. çok kolay olurdu. sadece sana itaatsizlik edebilir ve kendini boşatabilir. ama yapamaz - çünkü ne yaptığını biliyorsun. belki biraz saçmaydı. O çok itaatkar ama canlı yayınınızı izleyenin o olduğunun farkında bile değilsiniz. ne yaptığını göremezsiniz ve sizi dinlemezse, ona gerçekten hiçbir şey olmaz. ama her ne sebeple olursa olsun, kendisini t'ye yönelik her talimatı takip ederken bulur. sizin yardımınızla birçok kez kendini aştı ve sonunda genellikle akıllara durgunluk veren bir orgazm oldu.

"Tanrım, bugün sizden çok var."

klitorisini daha hızlı ovmaya başlarsın, alaycı bir kahkaha ve inilti karışımı bir ses çıkarırsın ve kulağa çok seksi gelir.

"Güzel oğullarım onlara patronluk taslamamdan gerçekten hoşlanıyorlar, değil mi?" sesin çok küçümseyici ve bu onun kendini daha da muhtaç hissetmesine neden oluyor. onun üzerinde bıraktığın etki inanılmaz. dejun, eğer istersen, onu sadece sesinle boşaltabileceğinden oldukça emin. Tabii ki aldırmazdı, ama o muhteşem dudaklar ona en aşağılayıcı sözleri tükürürken senin güzel yüzünün zevkle buruşmasını izlemeyi seviyor.

Aniden parmaklarınızı ıslak sıcağınızdan çekersiniz, kayganlığınızı yalamadan önce kameraya doğru sallarsınız. ekran dışında bir şey alır ve onu izleyicilerinize gösterirsiniz. diğer ucunda vantuzlu bir silikon yapay penis. Kameraya daha da yaklaşıyorsunuz, yorumlardan birini okurken yüzünüzdeki kedi gibi sırıtış büyüyor. genellikle bu tür yayınlarda pek fazla yoktu, izleyicilerin çoğu başka meselelerle meşguldü. seni izlerken birinin kendini nasıl kontrol edebildiği dejun'un kavrayışının ötesindeydi.

"yongie benim yapay penisimin yerini almak istediğini söylüyor," diye somurtuyormuş gibi yaparsın. "Dürüst olmak gerekirse, içimde gerçek bir sik olmasını tercih ederim."

Oyuncağı yavaşça düşürmeden önce, oyuncağı yağla kaydırırken izleyicilerinizin hızı artırmasına izin verirsiniz. Sahte horozda kendini becerirken inlemelerin cennet gibi geliyor ve dejun havada yüzüyormuş gibi hissediyor. Zıplayan göğüslerinin görüntüsü, hassas klitorisine dönen parmakların, inlemelerin, hepsi çok fazlaydı. çok yakındı.

"Bahse girerim hepiniz bindiğim şeyin sizin horozunuz olmasını dilersiniz, ha?"

Sahte horoz içinizde belirli bir noktaya çarpmayı başardığında sırtınız hafifçe kamburlaşıyor ama konuşmayı bırakmıyorsunuz. "ne kadar acınası - bir plastik parçasını kıskanıyorsun."

Hareketleriniz daha düzensiz hale gelir ve dejun orgazmınızın yaklaştığını söyleyebilir. Senin sınıra yakın olduğunu bilemeyecek kadar çok kez boşaldığını gördü. muhtemelen sizden daha yakındır, bu yüzden elini yavaşlatır. yaptığında boşalabilir.

"Pis siklerinden birinin amımın yanına yaklaşmasına asla izin vermeyeceğimi biliyorsun değil mi? Belki bir gün, beni sikişirken izlemene izin veririm. şu yeni camboy lucas beni iyi becerebilirmiş gibi görünüyor."

dejun çok kirli hissediyor. Durumun iğrençliği sonunda batıyor gibi görünüyor. Siz onu aşağılayıp aşağılarken mastürbasyon yapıyor. başka bir adam tarafından düzülmekten bahsetmeni dinlerken boşalmak üzere. utanmalı ama çaresizliği şu anda diğer tüm duyguların önüne geçiyor.

sonunda konuşmayı kesiyorsun, son cümlen "devam et ve benim için boşal, fahişeler. küçük pis siklerinizi boşaltın."

dejun yan komşun olduğu için çığlık atmamak için elinden geleni yapıyor. senin onu duymanı riske edemez. Gerçekten odanızın ses geçirmez olmamasını diliyor, kamerada ve duvardan boşaldığınızı duyma fikri ona çok sıcak geliyor. Sen yorgun yorgun kendini oyuncak, onun kıskançlık nesnesi çekerek, yaptıktan sonra biraz boşalırsın. İzleyicilerinize bir veda öpücüğü gönderiyorsunuz ve videoyu sonlandırıyorsunuz. iç çekerek dizüstü bilgisayarını kapatıyor. Bir süre koridorda sana rastlamamak için dua ediyor çünkü gözlerinin içine bakamayacağından oldukça emin.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin