Dişlerini fırçalıyorsun ama odaklanabildiğin tek şey Doyoung'un duş alması. Aynaya baktığınızda, güzel ellerinin saçlarında gezinişini, şampuanı saç derisine masaj yaparak ve ardından biraz duş jeli alarak, nazikçe tüm vücudunda gezdirişini izliyorsunuz.
İlk tanıştığınızda elleri dikkatinizi çeken ilk şeylerden biriydi. Sadece o uzun ince parmakların yapması gereken harikaları düşünebilirsin. Ve teorinizi test ettikten sadece birkaç hafta sonra ve o doğrudan A ile geçti.
Doyoung suyu kapatıp beline bir havlu sardı. Aynanın önünde yanında durarak saçını taradı ve ardından nemlendiricisini aldı.
"İyi misin?" O sırıtır.
"Evet neden?" Sen sor.
"On dakikadır dişlerini fırçalıyorsun." Gece kremini yüzüne sürmeye başlarken kıkırdadı.
Boğazını temizliyor ve diş macununu ağzına tükürüyorsun. O ellere baktığınızda gerçekten kafanızın içinde kayboluyorsunuz. Ağzını temizliyor ve Doyoung'un yüzünde yaptığı dairesel hareketlere yeniden odaklanarak lavaboya atlıyorsun. Bitirdikten sonra ellerini yıkar ve önünüzde yürür.
"Ne bakıyorsun?" Ellerini çıplak kalçalarına koyarak sırıtıyor.
"Hiçbir şey değil." utanarak söylüyorsun.
"Sevdiğin bu mu?" Ellerini yanaklarınıza ulaşana kadar vücudunuzda yukarı kaydırmasına izin veriyor.
Dokunuşu omurganızdan aşağı ürpertiler gönderirken sadece başını sallayıp yutkunacaksınız. Baş parmaklarından birini dudaklarınıza sürtüyor ve anında onları ayırıyorsunuz. Arsız bir sırıtışla başparmağını yavaşça ağzının içine sokar ve yanaklarını oyarak emmeye başlarsın. Diğer eliyle yanağını okşuyor ve bacaklarının arasındaki ıslaklığı hissederek boğuk bir inilti bırakıyorsun.
Başparmağını ağzından çektiğinde sızlanıyorsun ama kısa süre sonra, alttan uyuyan kısa elbisene girerken parmağını indirdiğinde heyecanlanıyorsun. İç çamaşırı giymediğini fark ettiğinde yüzüne geniş bir gülümseme yayılır.
"İşte benim kızım." Yorumunda dudağını ısırıyorsun ama sonra başparmağını klitorisimine bastırdığında nefesin kesiliyor. "Sana zar zor dokunduğumda nasıl bu kadar ıslaksın?"
Sen cevap veremeden önce açık ağzından yararlanıyor ve klitorisini diğeriyle ovmaya devam ederken boştaki elinin iki parmağını içeri sokuyor. Zevk dalgaları vücudunuzda dolaşırken arkanızdaki duvardaki aynaya başınızı dayayarak arkanıza yaslanıyorsunuz.
Parmaklarını güzelce ıslatıp ıslattıktan sonra, tomurcuğunuzun çevresinde dönmeyi bırakmayan diğer elini birleştirmek için onları vücudunuzdan geçirir. Deliğinize kolayca kayarlar ve başparmağının hızına uygun olarak anında girip çıkarlar.
Elleri senin üzerinde harikalar yaratırken ve gözlerinde şehvetle seni izlerken inleyen bir pislik haline gelirsin. Doyoung parmaklarını senin içinde kıvırıyor, tam doğru noktaya vuruyor, seni oraya nasıl götüreceğini çok iyi biliyor.
Ve aynı şekilde orgazmınızın sizi ele geçirmesine ve ellerinin her yerine boşalmasına izin veriyorsunuz. Parmaklarını senden çıkararak tekrar ağzına sokar ve onun için yaptığın pisliğin tadına bakarak parmaklarını temizlersin.
Nefesin normale döndükten sonra belinden tutup ayaklarını yere basar.
"Bunu yatak odasına götürsek nasıl olur?" Seni öpmek istiyor. "Seninle henüz işim bitmedi sanıyorsun, değil mi?"