Dürüst olmak gerekirse, ülkenin en uygun bekarı olan Lee Jeno ile evlendiğinizde neye imza attığınızı bilmeliydiniz.
"Al bakalım," Jeno sana sevecen bir şekilde gülümsedi. "Çok güzel görünüyorsun"
Kedi kulaklı kafa bandını nazikçe başınıza yerleştirmişti, her şeyi içine çekerken kalpleri gözlerinde size bakıyordu. Sizi yatağa kaldırırken, tam ona bakan kocaman gözlerinize baktı.
Bu noktada seni yiyebilecekmiş gibi sana bakıyordu, ama yapmayacak. Ya da en azından öyle - farklı bir anlamda.
Yüzünü ellerinin arasına alıp yanaklarını sıktı. "Ne istediğimi biliyorsun, değil mi kedicik?" dedi gözlerini kısarak sana. "Mhm," diye mırıldandın, başını sallayarak ona. Yüzünü bıraktı, seni parmağına sararken eğlenerek.
Seni tam istediği gibi konumlandırdı, kıçını onun görmesi için havaya kaldırdı. Çarşaf ve göğüslerin arasındaki sürtünmeye sızlandın.
Orta parmağını yarığınızda aşağı yukarı hareket ettiren Jeno, dudaklarını klitorisinize bağlamadan önce eğlenceli bir nefes verdi.
O anda gözlerin kafanın arkasını aradı, Jeno tomurcukları emerken elleriniz çarşafa yapıştı. Hareketi ilerledikçe sertleşiyordu.
Dili klitorisiniz ile nemlendirme deliğiniz arasındaki mesafeye kadar giderken tırnakları kıçınıza battı - Jeno'nun dili hızla içeri girip çıkıyordu. "daddy~" diye miyavladın, kalçalarını diline hafifçe sürterek mırıldandı, hissettiğin titreşim omurgandan aşağı bir ürperti gönderdi. "Babanın sana verdiğini al kedicik. Kötü bir kedicik olmak istemezsin, değil mi?" diye sordu, sen ona bakarken gözleri seninkilere kilitlendi. Başını salladın, yüzüne bir sıcaklık hücum etti.
"İyi" Jeno, dünyadaki en sevdiği hobilerinden birine dönerek mırıldandı. Parmak uçlarını amına bastırdı, parmaklarını içeri itti - dudakları klitorisini sararken onları kıvırdı - dilini dairesel bir hareketle hareket ettirdi.
Orgazmınızın yaklaştığını hissettiğiniz anda nefesiniz kesildi - Jeno da yakın olduğunuzu biliyordu. Daha doğrusu kabul etmemeyi tercih etti. Bunun yerine, daha sert emdi ve sizi daha hızlı kenara çekti. Ve tabii ki planı işe yaradı. Henüz yapmadıysanız, kısa sürede onun ellerinde macun haline geldin, sanki o sizin efendiniz ve kurtarıcınızmış gibi onun için ağlıyordunuz.
Ateşinden uzaklaşarak seni sırt üstü çevirdi. Bir tutam saç yerinden düştüğünde, Jeno hemen başının üstündeki kedi kulaklarıyla düzeltti. "Sevimli" diye mırıldandı nefesinin içinden, iltifatı senin için zar zor duyulabiliyordu.
Ağzı bir kez daha amına bağlandığında onu huşu içinde izledin. Elin saçlarına dolanmak üzereyken kaşların güzelce çatılmıştı ama Jeno seni hemen durdurdu. Bunun yerine, onun parmaklarını sizinkilere bağlayarak, aşırı duyarlılık size çarptığında inlerken elinizi tutarak. Alyansın eline geçtiğinde Jeno amına karşı gülümsedi. "P-lütfen ben..." Jeno'nun elini daha sıkı sıkarken fısıltılarınız kesildi. Gözleri titredi sana, tehditkar bakışları midene kelebekler fırlattı.
"Hadi, iyi bir kedicik ol"