Jaehyun

1K 9 0
                                    


Başını Jaehyun'un omzuna yaslayarak memnun bir şekilde iç çektin. Bu akşamki yemek için gergindin ama sonunda çok iyi gitti.

"Mutlu musun?" Sana bakmak için yan dönüyor, gamzeleri yanaklarında geziniyor.

"Seninleyken her zaman mutluyum." Geri gülümsüyorsun.

Alnınıza bir öpücük kondurur ve taksi sizi ortak dairenize götürürken pencereye dönüp sokakları seyreder. Gözleriniz yüzünden, yüzünün nasıl yana çevrildiği ile tamamen ortaya çıkan boynuna düşüyor. Yardım edemezsin ama eğilip onu öperek kıkırdamasını sağla.

Boynunu kulağına kadar nazikçe öpmeye devam ederken, elinizle uyluğunu ovalarken dudaklarınızın köşesi yukarı kalkıyor. Daha sonra küçük bir ısırık alır ve memesini dişlerinizle çekersiniz. Anında size döner ve nefesi ağırlaştıkça bakışlarının lüksle karardığını görebilirsiniz. Bunu sadece ısırmanın onun zayıf noktası olduğunu bildiğin için yapmadın.

Sanki kuyrukta taksi duruyor ve Jaehyun sürücüye biraz para veriyor, belki çok fazla ama umrunda değil, şu anda aklında tek bir şey var: seni mahvetmek. Elinizi tutar ve sizi araçtan dışarı ve binanızın içine çeker.

Kapıyı bile zar zor açtın ve şimdiden buharlı bir makyaj seansına girdin. Eller her yerde dolaşırken dudaklar ve diller birbirine karışır. İçeri girerken giysiler düşmeye başladığında kapıyı ayağınla kapatıyorsun. Jaehyun sadece iç çamaşırınla ​​seni alıp yatak odasına götürürken bacaklarını beline doladı.

Kapıdan girer girmez ayıyı biraz daha dürtmeye karar veriyorsunuz, öpücüğü keserken alt dudağını dişlerinizin arasına sıkıştırıyorsunuz. İnliyor ve sizi yatağın ortasına atıyor, ardından bacaklarınız arasından üzerinize doğru sürünüyor.

Yırtıcı bakışları altında çıplak ve insafına bırakılan vücudunuzda kalan giysilerden kurtulmak için daha fazla zaman kaybetmez. Ağzıyla göğsünüze saldırırken bir eli göbeğinize doğru kayar. Parmaklarını kaplayan uyarılışını hissettiğinde tenindeki gülümsemeyi hissedebilirsin. İkisini uyarı vermeden içinize ittiğinizde, göğsünüzü ağzına doğru iterek sırtınızı kamburlaştırmadan edemezsiniz. Ve bununla birlikte meme ucunuzu kemirmeye başlar ve içinde tutmaya çalıştığınız inlemelerin kontrolünü kaybetmenize neden olur.

Başparmağı kısa sürede bacaklarınız arasındaki partiye katılır, diğer parmakları size girip çıkarken ve sizi çıldırtacak bir hızda klitorisinizi ovuşturur.

"Lütfen Jaehyun." sızlanıyorsun. "İçimde sana ihtiyacım var."

"Bu gece çok cüretkar davrandın ve şimdi yalvarıyor musun? Bütün bu cesaret nereye gitti?" Seni kızdırır.

"Lütfen..." Sesinin ne kadar çaresiz çıktığını umursamıyorsun bile.

Göğsünüzden son bir ısırık alarak, iç çamaşırından da kurtulmak için eğilir. Sikinin nasıl ayağa kalktığını, sert ve seni doldurmaya hazır olduğunu düşünürken dudaklarını yalarsın. Boyunu pompalayarak bir prezervatif çıkarmak için komodine uzanıyor. Jaehyun dişleriyle lastiği alıp horozundan aşağı yuvarlayarak paketi açarken gözlerinin içine derinden bakıyor.

Yatakta otururken sizi kucağına çeker ve sizi tek bir kaydırma hareketiyle aletine doğru zorlar. Senden çıkan inilti hayvani ve çiğdi ve içinde bir şeyi tetikledi, bu da onun kalçalarını seninkiyle buluşmak için yukarı itmeye başlamasına neden oldu, bu da onun üzerinde zıplamaya başladı.

Ellerini boynuna sarıp ensesindeki saçlarını çekerek onu kızgın bir hayvan gibi inletirsin. Tanıdık his derinlerde derinleşirken, başınızı omzuna yaslar ve kesinlikle iz bırakacak bir ısırık alırsınız. Ama yaptın mı Jaehyun nefesinin altında küfrediyor ve sikinin içinizde seğirdiğini hissediyorsunuz.

"Çoktan?" Geçici olarak soruyorsun ve yüzünü göğsüne gömerek başını sallıyor.

Parmaklarını saçlarının arasından geçirirken omuzların düşüyor, çok yakın olduğun için biraz hayal kırıklığına uğradın. Ama o zaman sizi tekrar yatağa iter, kendinizi içinizden kurtarır ve uyluklarınızı göğsünüze bastırır.

"Ama bu seninle işim henüz bittiği anlamına gelmiyor."

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin