"Şşş. Diğer odada insanlar var." Johnny yanağına bir öpücük kondurmadan önce yanağına karşı yumuşak bir şekilde konuşuyor ve ardından dudaklarına bir öpücük daha koyuyor. Sizi sakinleştirmeyi umarak adımlarını çok az yavaşlatıyor, ancak bu sizin üzerinizde tam tersi bir etki yapıyor.
Daha da yüksek sesle sızlanıyorsun. "İyi hisset." Konuşursun, onu daha yakın tutarken iki elini de boynuna dolamak için kaldırırsın. "Fazla... güzel" diye tekrar ediyorsun, hız değiştirmenin ve orgazmını mahvetmenin intikamı olarak köprücük kemiklerinin etrafındaki deriyi kıstırmak için kafanı daldırıyorsun.
Johnny inliyor, dışarı çıkıyor ve horozunun ucunu klitorisinize vuruyor. Bu, çekirdeğinizden vücudunuza yayılan hafif zevk dalgalarını beklemeden ürpermenize neden olur ve Johnny sırıtır. "Beni işaretleme."
"Neden?" Cevabını bildiğin halde meydan okuyan bir tonda soruyorsun.
Johnny çeneni tutuyor. "Çünkü çok meraklı bir gençle yaşıyorum." Alçak bir sesle cevap veriyor, yüzünüzün yan tarafına iki kez hafifçe vuruyor ve kıkırdaıyorsunuz.
"Komik?" Tek kaşını kaldırarak soruyor. "Sana gülmen için bir sebep vereceğim." Hemen içeri giriyor, g noktanızı fırçalayarak ve gözlerinizi zevkle geri döndürüyor. İnliyorsun ama Johnny koca boyuyla sana vurmaya başladığında eliyle ağzını çabucak kapatıyor.
Duvarlarınız eskisinden daha hızlı sarsılır, orgazmınızın yeniden arttığını hissedebilirsiniz, böylece bacaklarınızı daha geniş açmaya ve iki elinizi de başınızı yasladığınız yastığa koymaya karar verirsiniz. Onun altında seni ne kadar savunmasız bıraktığını sevdin.
Johnny boşta olan ellerinden birini seninkilere çeviriyor, parmakları sanki her zaman olması gerektiği gibi seninkilere kenetleniyor, bir yapbozun iki parçası gibi ve elinde olmadan onun avucuna gülümsemeden edemiyorsun.
"yakın mısın?"
Bir mırıltı ile başını sallarsın.
"Ben de."
Doruğa ulaştığında, onun önünde, sen ağzına doğru inlerken o seni öper. Sonra Johnny orgazm olur, prezervatifini çıkarır ve kendini senin karnına çeker. Serbest bırakılmasının sana bakışını sevmek. "Kahretsin." Homurdanıyor ve ancak o zaman boynunu süsleyen işaretleri fark ediyorsunuz.
Haechan bunları daha sonra soracaktı.