Jealous sex with them NCT Dream
Mark: Kıskansa bile duygularını pek belli etmeyen tiplerdendir. Demek geçmişteki başarısız girişimlerin yüzünden onu kıskandırmaya çalışmaktan vazgeçtin. Ancak, bu sefer çok fazlaydı. Mark gibi bir adam için bile. Seni Jaemin'le kanepede çok yakın bir şekilde otururken görmek, ona yeni çalışmanı göstermeye çalışmak, onun hiç hoşlanmadığı bir şeydi. Odadaki herkes onun ikinize de baktığını fark edebilirdi. Evet, o kadar barizdi ki. Ama onun üzerindeki etkisi hakkında hiçbir fikrin yoktu, çünkü telefon ekranına bakıyordun, yüksek sesle Jaemin'i okuyordun ve o arkadan senin üzerinde uçup onu takip etmeye çalışıyordu. Sanki ikiniz neredeyse kucaklaşıyor gibiydiniz. "Yeter!" Mark sessizce mırıldandı ve kanepeden sadece birkaç adım ötedeki koltuğundan kalktı. "Y/n, kravatımı düzeltmeme yardım eder misin?" Dikkatinizi Jaemin'den uzaklaştırmaya çalıştı ve siz ona yardım etmek için ayağa kalkarken sizi erkekler tuvaletine götürdü ve kapıyı içeriden kilitledi. Gözlerinde belli bir pırıltı ve muziplikle ona, "Beni buraya kravat takmak için getirmene gerek yoktu" dedin. Bunun üzerine, "Neden burada olduğunu biliyorsun. Şimdi eğil!" Daha önce onun böyle konuştuğunu duymadın. Derin ton ve tüm komuta. Sana söyleneni yaptın ve Mark'ın kemerini çözdüğünü duydun. "Bacaklarını sonuna kadar aç ve güzel ağzını kapalı tut. Beni tekrar ettirme, tamam mı prenses?" Başını sallayıp onay verdiğinde, elbisenin eteğini kaldırdı ve sevimli küçük külotunu elinden geldiğince hızlı bir şekilde yırttı ve pantolonunu indirdi. Tek bir sert vuruşla, deli bir hayvan gibi sana vurmaya başladığında sert boyu senin içindeydi. Seni her zamankinden daha çok becerdi. Her hamlesi derin ve sertti. Derine indiği her seferinde, başı eğik, tüm kalınlığını kremlerken sana baktığında homurdanmalarını duyabiliyordunuz. Zevkten ne kadar çığlık atmak istesen de, zevk gözyaşları yanaklarından aşağı süzülürken, onun sert tutuşu altında sadece sızlandın. "Bu horozu hatırla prenses."
Renjun: Rejun yumuşak bir adam. Onunla seks bile tatlı. Yani çıldırana kadar. Onu daha önce hiç böyle görmemiştin. "Renjun, o benim çocukluk arkadaşım ve hepsi bu." Sinirli ses tonunuz ona bir nebze olsun yardımcı olmuyordu. İki yıl sonra çocukluktaki en iyi arkadaşınla buluşmaya gitmiştin. Ve çok keyif aldınız. Renjun arkadaşının gönderisini görene kadar her şey yolundaydı. Bir fotoğraf için poz verirken arkadaşınızın eli belinizi arkanızdan tutuyor. "Sana bu kadar yakın durması ve sana böyle dokunmasıyla iyi değilim." Renjun'un sesinde hafif bir acı vardı. Ve dürüst olmak gerekirse, şimdi kendini kötü hissetmeye başlamıştın. "Tamam, bunu aklımda tutacağım, söz veriyorum. Şimdi lütfen bana gülümse." Onu neşelendirmeye çalıştın ama ilerleme görmedin. Demek dudaklarını öptün. Yumuşak ve yavaş. Bu, kontrolünün önündeki son engeldi ve sonra patladı. Seni bir kanepeye itti ve kıyafetlerini çıkardı. "Seni sikmem gerek Y/n. Ve ben senin içine geleceğim." Dudaklarını ısırarak karşılık verdin. "Size yavaşça girdi ve onun bedenine tam olarak uyduğunuzdan emin oldu. Sonra seni becermeye başladı. Kalçaları tüm gücüyle sana çarpıyor. İnlememek için alt dudağını ısırıyordu. Bunu istememesine rağmen, tüm hayal kırıklığını senin küçük amından çıkarıyordu. "Ah! Renjun, yavaşla." Sırtını yaslayarak inledin. Aklını başından almakla çok meşgul olduğu için, sana biraz fazla sert davrandığını fark etmemişe benziyordu. Zevk o kadar eziciydi ki, gözlerinin kenarlarında yaşlar oluşmaya başladı. "Sen benimsin Y/n. Hepsi benim." Saatlerce sana saldırmaya devam etti.
Jeno: Jeno, yine Mark gibi, çok fazla duygu göstermiyor. En son seks yaptığınızdan ve hatta düzgün bir şekilde kucaklaştığınızdan bu yana iki hafta geçti. Geri dönüş zamanıydı, bu yüzden ne zaman bir dakika boş vakti olsa, bilgisayarının başına oturup oyun oynardı. "Jeno, bana gel." Bu gece üçüncü kez sızlandın. "Y/n, sana uyumanı söylemiştim. Bitirdikten sonra geleceğim." Onunla hayal kırıklığına uğradın, ona yalvarmayı bırakmaya ve telefonun çaldığında uyumaya karar verdin. Neden biri seni bu kadar geç arasın ki? Yine de aldın. "Merhaba... Hayır, henüz kontrol etmedim. Sonuçların çıktığından emin misin?" Telefonu kapattın ve sınav sonuçlarına baktın, en yüksekteydin. Telefonun tekrar çaldı, bu sefer Jeno'nun dikkatini çekti. Ayağa kalkıp dışarı çıkarken kasten gizli bir şeymiş gibi gösterdin. "Teşekkürler. Haha, evet, sana yardım edeceğim... Tamam, şimdi uyumam gerekiyor, iyi geceler." Flörtöz bir tonda söyledin. Telefonu kapattın ve arkanı döndüğünde Jeno'nun kocaman, kocaman gözlerle sana baktığını gördün. Biraz meraklı ve çok kıskanç. "Kimdi? Neden gülüyordun?" Böyle çok tatlı görünüyordu, her ayrıntıyı bilmek istiyordu, bu yüzden onunla biraz daha oynadın. "Ey! Oyununu bitirdin mi?" Gülerek sordun. "E/H!!" diye mırıldanarak sana doğru geldi. O seni kovalarken, yurtta koşarken ve sonunda seni ele geçirirken ondan kaçınmaya çalıştın. İfadesi aniden karardı. Seni gelin stilinden aldı ve yatak odasına doğru götürdü. Hızlı bir hareketle, ellerini başının üstünde tutarak seni yatağa attı. Başka bir şey söylemeden seni soymaya başladı ve içine girdi, seni yavaşça becerdi. Onun tatlı zamanını alıyor, seni yüksek sesle inliyor. Kalın şaftının duvarlarınızı yavaşça gerdiğini hissettiniz. Seni saatlerce becerdi, defalarca gelmeni sağladı. Fazla bir şey söylemedi ama eylemleri daha yüksek sesle konuştu. "Beni iyi bir kız gibi kabul et." Dudaklarını şişinceye kadar öptü, siki senin en yüksek limitlerine ulaşarak senin çekirdeğini derinden kazdı. Yarın yürüyemeyecek olsan bile, iki hayatın buna bağlıymış gibi seni becermesine izin verdin.