Parmakları titrek bir şekilde Zhong'un kollarından yukarı, Zhong'un omuzlarına doğru hareket etti ve oraya indiklerinde, havası kayboldu, çünkü adamın büyük elleri onu beline kadar takip etmiş, kıçından aşağı inip orayı gusto ile sıkmış, onun vücudunu etkilemişti. kendi. Chenle, ereksiyonunun hemen üzerinde sıcak, korumasız kedi fırçasını hissettiğinde nefesi kesildi.
"Vay canına..." Biraz boğuk bir sesle fısıldadı, parmaklarını tam olarak ensenin arkasındaki kıllara getirerek, seni isteyerek ıslak bir öpücük için çekti; heyecan verici. Kendi dudaklarını suistimal eden dolgun dudaklara karşı inledi.
Bu adamın önünde kendini çok az hissetti. Chenle, vücuduna neredeyse insanca imkansız olan bir tür cinsel yanma uygulayan bir figürdü. Tüm gözenekleri tepki verdi, tüm ince tüyler titredi, Çinlilerin her kesin, güçlü dokunuşu altında her şey kendi içinde yanıyordu.
Kulağınıza alacağınız basit bir darbe, Zhong'un orospu çocuğunun egosunu körükleyen küçük iniltilere neden olur. O buydu.
- daddy! - Öpücüğün, sana tamamen hükmeden Çinlilerin buzlu parmaklarıyla işaretlenmiş, narin boynuna eşit bir şekilde indiğini hissetmek için yalvardı.
"Etek dediğin o lanet kumaş parçasını kaldıracak mıyız?" O odada kendini ifşa etmek için bu boku kullanmak..." Dişlerinin arasından yumuşak bir şekilde, tam doğru ölçüde şiddetli bir şekilde konuştu, senin tekrar homurdanmana ve titremene neden oldu. Küçük ayaklar, destek için daha büyük gövdeyi kullanarak odanın zeminine zar zor ulaşır. Sizi feci seviyelere çıkardı.
Tamam, bir kot mini etek ve bir tür üst giydiğin doğruydu, ama hey, daddyneçok fazla sevgi ve bağlılık göstermiştin ve daddyin yaptı. İçini çekti, çünkü derinlerde ona ihtiyacı olan güzel bir kaltaktı.
Eteğini beline kaldırmak için Zhong'un omuzlarını destek olarak kullandı, bu da onu Chenle'nin gözünde çok güzel ve eşsiz bir karmaşa haline getirdi. Adam, üzerine oturduğunu hissedince alt dudağını ısırdı, şimdi neredeyse tamamen ortaya çıktı. Kucağını tamamen öptü ve sonra ağzını kulağına getirerek fısıldadı:
— Yazık sana küçük kız... Külot yok mu? "Parmaklar kıçının arkasından çıktı, ta ki ıslak girişine sürtünerek, ayağa kalkıp onunla nefes nefese kalmana neden oldu. "Utanmıyor musun küçük sürtük?" Kime kendini bu şekilde göstermek istedin? ifşa olmaktan hoşlanırmısın O aptalca ıslak amını olumlu bir cevap olarak kabul edeceğim. "Sen dalga geçtin ve yapabileceğin tek şey büyük rakamlara karşı yalpalamak, nefes nefese kalmak ve seninle ilgili o pis teoriyi doğrulamaktı.
Gözlerin aşağılanmayla sulandı ve Zhong'un solgun yüzünde küçük, boktan bir gülümsemenin büyüdüğünü gördün.
- Babanın pantolonunu aç ve en iyi bildiğin şeyi yap. - Bir parmak içeri girmekle tehdit etti, ama uzaklaştı, böylece başınız dönse bile verilen emri yerine getirdiniz.
Kötü yetiştirilmiş bir kız gibi davranamayacak kadar susamıştım. Sonra kemeri çözdü, onu kedinin sadece hareketle biraz daha damladığını hissetti.
Hevesli parmakları, Zhong'un mütevazı boyutundan çok uzakta mastürbasyon yaptı ve onun destek için dudağını ısırmasını izlemek, bunun sonu oldu.
Sonunda kendini tatmin etmek için biraz çaba sarf ederek kalçalarını kaldırdığında aniden sözü kesildi, kafası karıştı ama Chenle ne hakkında olduğunu açıklarken onu yatıştırdı.
- Daha iyisini yapacağız, küçük kızım. Ayağa kalk, küçük ellerini aynaya yasla ve benim için geri çekil, tamam mı bebeğim? - Seçenekler varmış gibi değildi, ondan emir almak zaten başını döndürdü ve tüm bu endişe artık kontrol edilemezdi.