Doyoung

656 10 0
                                    


Doyoung, hayallerinin evini elde etmek için çok çalışmış ve çok çalışmıştı. Mahallenin sessiz olduğunu düşünüyordu ve öyleydi ama sorun komşusuydu. Neredeyse her hafta sonu evinin yanında bir parti vardı ve kimse bir şey söylemedi ya da şikayet etmedi.

O istisna olmayacaktı.

Doyoung çok utangaçtı ve sana kötü görünmek istemiyordu, bu yüzden tek yaptığı bir yastık kulaklarına bastırarak uyumaya çalışmaktı ve bunu yapamazsa pencereden dışarıyı seyrediyordu.

Kendi pencerenizden başka görecek pek bir şeyi yoktu, perde her zaman kapalıydı ve diğer tarafta birinin olup olmadığını zar zor seçebiliyordu. Doyoung'un silüetinizi hareket ettirme, saçınızı tarama veya belki dans etme alışkanlığı vardı.

Bir keresinde perdeyi indirdin ve onu bakarken buldun. Ona baktığını fark etmesi bir dakikasını aldı ve ne kadar utandığını görünce yanaklarına kırmızı bir renk geldi. Doyoung, yeni komşunuzun ne kadar sevimli göründüğüne gülerken, perdeyi kapattı ve nefesinin altında küfretti.

"Neden onunla konuşmuyorsun?" Jeno, Doyoung'a sorar. Yaşlı olan başını defalarca sallayarak inkar etmeye başladı. Jeno güler. "Ödlek"

O anda, oturma odasından çöpü çıkardığın anlaşılıyordu, Jeno fırsat buldu ve en azından seninle tanışmak için pencereye yaklaştı. Lanet olsun oğlum, diye mırıldandı. "Ben de korkardım ama daha çok nedeninle onunla konuşman gerekiyor"

Jeno gittikten sonra, Doyoung bir duş aldı ve evinize baktı, perde olmadığını ve sizin yatağınıza uzandığınızı fark ettiğinde. Niyetiniz açıktı, aynalarınızdan birinden Doyoung'un size dikkat ettiğini doğrulayabilirdiniz ve kahretsin, onun kalçasına bir havlu bağlayarak yalnız olmasını beklemiyordunuz.

Kesinlikle iyi bir vücudu vardı.

Doyoung gözlerini senden alamıyordu ve sen odanın içinde dolaşmaya başladığında ürkmedi bile, su damlaları saçlarından omuzlarına ve yüzünün bir kısmına düştü, yine de hiçbir şey onu sana bakmaktan alıkoyamadı. . Gömleğinin kenarlarını tuttun ve Doyoung'un kalbi kaburgalarına çarpmaya başladı, zaten bildiğin kadarıyla orada olduğunu gizlemek için koştu ve ışığı kapattı.

Sadece iç çamaşırlarıyla yere oturdun ve sonunda saçını at kuyruğu yapmak için taramaya başladın. Önce ellerinizi yüzünüze kaydırdınız, boynunuzu takip edip göğsünüze ulaştınız, daha şimdiden kan akışını hisseden ve orada birikmiş olan Doyoung'u görmeden, gözleriniz kapalı sutyenin üzerine göğüslerinize masaj yaptınız.

Nefesinin altından küfrediyordu, bunu yaparken seni izlemek çok kötü hissettiriyordu ve ona zevk de veriyordu çünkü duramıyordu.

Doyoung, sen sutyenini çıkardığın anda havluyu da attı. Aynayı gördün, ışıkları söndü ama odandan gelen küçücük ışıkla figürü seçilebiliyordu, gülümsedin, istediğini elde ediyordun.

Bir sonraki adım uzanmak ve ellerinizin kendi yollarına gitmesine izin vermekti. Klitini külotunun üzerine okşadın, o da avantaj sağladı ve neredeyse istemsizce sikini pompalamaya başladı. Doyoung göğsünüzün inip kalktığını, ağzınızın açık olduğunu, muhtemelen duymak istediği sesleri çıkardığını görebiliyordu.

Orada olmayı çok istiyordu.

Durdun ve şimdi tek iç çamaşırının kenarlarını tuttun, Doyoung'un gözleri genişledi ve çıkardıkça normalden daha fazla parlamaya başladı. Onu bir köşeye fırlattın ve iki bacağını da açarak, önceki uyarımın ürünü olan ıslak kıvrımlarının neredeyse mükemmel bir görüntüsünü verdin.

Kendine tekrar dokunmaya başladın, Doyoung sana ayak uydurmaya çalışıyordu, seni orada ve şimdi becerdiğini düşünüyordu. Vücudundaki su çoktan kurumuştu ve onun yerini ter almıştı, vücudunun sıcaklığı artık duştan kaynaklanmıyordu, buna siz ve onun dahil olduğu tüm durum neden oluyordu.

Doyoung, zevk ve güzelliğiniz karşısında kör olmuş ve büyülenmişti.

Ellerinin hareketi sizin için dikkat çekiciydi, bunu iyiye işaret olarak aldınız ve daha ileri gitmeye karar verdiniz. Sesli bir şekilde inlemene neden olan iki parmağını içine soktun ve başını geriye atarak gözlerini devirdin. Onun yerine Doyoung homurdandı ve derin bir iç çekti, tamamen yalnız yaşadı ama yine de yüksek sesle konuşmamaya çalıştı.

Nefesinizin hızlandığını, göğsünüzün şiddetle inip kalktığını ve elinizin ritmini artırdığınızı gördü, o da öyle yaptı. Şimdi parmakların klitorisini ovuşturuyor, karında durmadan büyüyen hissi yoğunlaştırmaya çalışıyor, gözlerin kapanıyor ve bacakların titremeye başlıyordu.

En iyi kısım henüz gelmedi. Yüzünü çabucak çevirdin, artık aynaya ihtiyacın kalmadı ve Doyoung'un penceresine baktın. Gözleri de sarkıktı, ağzı aralıktı ve alnı su ve ter karışımından ıslanmıştı. Ona baktığını ve bunu yaparken mastürbasyon yaptığını keşfetmesi uzun sürmedi.

Doyoung biraz utanmış hissetti, ancak bu onun ruh halini öldürmedi. Aynı duygu onu seninle aynı anda şehvetinin zirvesine. Onun duyabileceği yüksek, tiz bir inilti çıkardın ve muhtemelen diğer komşular da duyabilirdi.

Şimdi evet, sanki biri vücuduna bir kova buz atmış gibiydi. Havlusunun üzerinde geldiğini, yine terlediğini ve hepsinden kötüsünü görünce lanet etti:

Adını bile bilmediği bir kişinin önünde mastürbasyon yaptığını ve o kişinin de onun önünde mastürbasyon yaptığını.

Işığı kapattığı için minnettardı, bununla ne kadar kızardığını gizleyebildi. Siz odanızdan memnun bir şekilde gülümsediniz, görünüşe göre komşunuz biraz utangaçtı ve bununla umuyordunuz, utangaçlığı biraz geçer. Her neyse, bu günlerde yardıma ihtiyaç duyma bahanesiyle onun evine gelmenin iyi bir fikir olacağını düşündün.

Seninle bir sikişmeye karşı koyamazdı.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin