Jungwoo, Doyoung'un birkaç gün önce kendisine gönderdiği adresi bulmak için biraz uğraşıyordu. Doğru mahallede olduğunu biliyordu, ancak arkadaşlarının olduğu evi görmesi zordu.
İçinde kıyafetlerini taşıdığı bavul biraz ağırlaşıyordu ama telefonunda görüntülenen haritayı takip ederek bir kapının önünde durana kadar birkaç blok yürüdü. Doğru yer olduğunu umarak ve mahcup olmamak için kapıyı birkaç kez tıklattı.
Kapı o kadar ani açıldı ki Jungwoo çıldırdı ve onun yerine omuz silkti. Taeyong onu bir gülümseme, yaramaz bir bakış ve açık kollarla karşıladı. "Hoş geldiniz," Jungwoo'nun geçmesine izin vermek için kenara çekildi. "Çocuklar! Jungwoo burada!" yaşlı olan bağırır.
Yukarıdaki kattan çığ gibi gelen ayak sesleri merdivene yaklaşırken duyulur ve kısa süre sonra cemiyetin tüm üyeleri yeni gelene sarılır. "Hey hey," Taeyong tekrar konuştu, "onu boğuyorsun." Hepsi özür dilemeye başladılar ve Jungwoo'nun o evin oturma odasında biraz dinlenmesine izin verdiler.
O, ancak bir haftalığına ziyarete gidecekti, çocuklar onu uzun zamandır görmedikleri için ısrar ettiler ve Jungwoo her zaman onları göreceğine söz verdi. Belli ki yalandı ama bu sefer gerçekti.
Jungwoo onlarla lisede tanışmıştı ve son sınıflarında tüm grup arkadaşlığı sürdürmek için aynı üniversiteye gitmeye karar verdi, diğerine giden tek kişi oydu çünkü ona daha iyi bir teklif gelmişti. Bu, arkadaşlıklarının dağılmasını hiç engellemedi.
Jungwoo grup sohbetine bir hafta onlarla kalacağını söyleyen bir mesaj gönderdi ve Johnny aynı gece bir parti vererek onu karşılayacaklarını söyledi.
"Hey, Y/N'yi kim davet etti?" Haechan sinirli bir şekilde araya girerek telefonuna baktı. Atmosfer biraz tuhaflaştı, herkes birbiriyle konuşmaya başladı ve konuşmanın konusu hakkında hiçbir fikri yokmuş gibi görünen Jungwoo'nun kafasını karıştırdı.
"O kim?" Taeyong'a biraz şüpheli bir şekilde sormaya cesaret etti, Haechan'ın söyledikleri yüzünden bağırmayan tek kişi oydu. "Doyoung'un başarısız bir fethi" diye yanıtladı, Jungwoo neden bu kadar çok skandal hakkında net olmadan başını salladı.
"Kara dul gibi," diye araya giriyor Mark, konuşmada çok dramatik ve spontane olduğu için dikkat çekiyor. "Seni kullanıyor ve sonra ortadan kayboluyor"
"Mark." Jaehyun ona "Kara dulların yaptığı bu değil" diyor. Mark'ın yaptığı böyle bir yoruma herkes güler. "Ne demek istediğimi biliyorsun" diye kendini savunuyor.
Jungwoo da güldü ama yine de anlamadı. "Baştan çıkarma yöntemi yüzünden tartışmalı" diye devam ediyor Taeyong, hangisi olduğunu söylemesini bekleyen bir kaşını kaldırıyor. "İyi davranıyor, kolayca aşık olduğunu ve istediği kişiyle seviştiğini söylüyor. Ne de olsa sigara içiyor ve 'Seni seviyorum' derse"
"Bu bir yalan!" Herkes bir ağızdan söylüyor.
"Ve bir daha asla seninle yatmaz" hikayeyi gülümseyerek bitiriyor. "Ve onun cazibesine kapılmaktan korkuyor musun?" Jungwoo son bir soru sormak için ağzını açtı.
"Onun gibi bir şey" Haechan Jungwoo'ya döndü. "Büyüleyici bir etkisi var, Y/N ile birlikte olan herkes aşık oluyor. Sadece Doyoung'a bak" diyerek eliyle yaşlı olanı işaret etti. "Onu hiç becermeden aşıksa, seviştiğini hayal et."
Jungwoo başını salladı, ama bu ona daha çok bir meydan okuma gibi geldi. Çabuk aşık olmadı, aşkla çekiciliği, aşkla seksi nasıl ayıracağını biliyordu. Oğlanların uyarılarının ona bir faydası olmayacaktı çünkü bu gece ne yapacağını çoktan kafasına koymuştu.