"Şu anda meşgul olduğumu biliyorsun bebeğim. Geçen aydan beri çocuklar ve ben bunu planlıyorduk ve şimdi herkes özgür, bu yüzden sonunda bunu birlikte oynuyoruz." ekran. "Ayrıca... velet olma.", son kısmı kulağına fısıldadı.
Gözlerini devirdin ve başını omzuna koydun, dudaklarını bükerek. Jeno, sabah süpermarketten eve geldiğinizden beri oynuyor. Yani, neredeyse tam on iki saat boyunca durmadan oyun oynadı ve siz muhtaçsınız ve onun dikkatini çekmek istiyorsunuz.
Yeter artık diyerek boynuna küçük öpücükler kondurmaya başladın. Altında vücudunun sertleştiğini hissettin, Jeno'nun gergin kasları senin sevginden dolayı biraz dikkatinin dağıldığını ele verdi. Ondan bir tepki alsan da, yavaş yavaş aptal oyununa dikkat etmeye geri döndü. hafifçe, jisung ve chenle'nin kulaklığının üzerinden bağırdıklarını duyabiliyordunuz.
sonra, boynunu emmeye, küçük hıçkırıklar yaratmaya ve sonradan işaretlediğiniz yerleri yalamaya başladınız. Jeno mırıldandı ve göğsündeki titreşimler yukarı bakmana neden oldu. Tam sana bakıyordu, tekrar ekrana dönmeden önce yüzünde uyarıcı bir ifade vardı. İçini çektin ve kucağından inmeye karar verdin. sana biraz şaşkın baktı ama sen yatağa gittiğinde omuz silkti.
Telefonunuzu alarak, sadece Jeno'nun dikkatini çekme ihtiyacınıza odaklanabildiğiniz zaman, neyi sevdiğinize aldırmadan sosyal medyalarınızda akılsızca gezinmeye başladınız. Dokunuşunu kaçırdın, yani sonunda bir hafta izin aldı ve bu süre içinde ne yaptı? evet, her oyun oynadı. bekar. gün. Belli ki seninle konuşmuş ama şu anda ihtiyacın olan tam ilgi bu değildi.
Tüm zaman boyunca onunla olmana rağmen onu özledin. yani... sana bir şekilde ilgi gösterdi ama senin... özel bir ilgiye ihtiyacın vardı. Siz bunu yapalı uzun zaman oldu, Jeno'nun grubu oldukça dolu ve programları ile meşgul, bu yüzden çoğu gün dairenize gelmek yerine yurtta kalıyordu. Bu onun işiydi ve bunun için onu suçlayamazdın. ama o yanınızdayken ve size konuşmaktan veya sarılmaktan başka bir ilgi göstermediğinde şikayet edebilirdiniz. buna sinir oluyordun.
Onu kızdırmaya karar vererek uyku şortunu ve külotunu çıkardın. alaycı bir şekilde, onları onun yönüne fırlattın, çilekli külotun tam kafasının arkasına çarpmasını sağladın. Jeno sana bakmadan önce eline aldığında kafası karışmış görünüyordu. Seni görünce gözlerinin fal taşı gibi açılması komikti: Bacaklar ardına kadar açık, göğüs uçların giydiğin gömleğinin kumaşından içeri giriyor ve amcık bilgisayar ekranının loş ışığında ve ledlerin mor gölgesinde parlıyordu. çok, çok iyi görünüyordun.
"Neye bakıyorsun? Meşgul olduğunu söylemedin mi...?" diye sordun, ellerini yavaşça ortana doğru hareket ettirerek, yavaşça tomurcuğunu okşayarak ve ona bakarken dudaklarını ısırarak.
Kendini harekete geçirmeye başladığında gözlerinin karardığına yemin edebilirsin, şu anda sana dokunmak için neredeyse her şeyi havaya atıyordu. ama o zamana kadar sadece izlemeye karar verdi, karakterini gizlemek için çabucak ekrana döndü ve eskisinden daha hızlı bir şekilde sana döndü. Daha hızlı bir şekilde klitorisine baskı uygularken, adını hafifçe inlemeden edemedin. Jeno'nun yüzü sertleşti, bununla birlikte başka bir şey de yaptı. gözlerini senden alamıyordu. Kulaklıklı mikrofon setini masaya koyduğunda, sizi görünce hipnotize edilmeden edemedi. Özellikle içinde bulunduğun durumda, gerçekten gözleri ağrıyan bir manzaraydın.
Hareketlerini hızlandırdın, başın geriye atıldı ve serbest elin giydiğin gömleğin içinden sert meme ucunu okşadı. Kendinizi sınırlayarak, elinizi çabucak çekirdeğinizden çektiniz ve doruğa ulaştığınızı görmekten başka bir şey istemeyen Jeno'dan tatminsiz bir inilti aldınız.