Jaemin

1.1K 9 0
                                    


İşte günün sorusu: Jaemin'in bağlılık sorunları var mı? Kendinden emin değildi.

Jaemin ve yakın arkadaşları için günün değişmez sorusu buydu, bağlılık sorunları var mıydı?

Jaemin bir randevu girişiminden sonra uğursuz bir gün eve geldiğinde, arkadaşları bunun nasıl gittiğini yoğun bir şekilde sorguladı - en hafif tabiriyle pek de iyi değil. Jaemin, uzun zamandır arkadaşı Jeno ile konuşurken "Üç kez boşanmış biriyle randevuya çıkmak için çok fazla" dedi.

Jeno, Jaemin'in sözlerini mırıldanarak düşündü. "O zaman sana daha çok benzeyen biriyle çıkmayı dene... çok evlenmemiş" dedi Jeno gülerek, ama neredeyse tamamen ciddiydi.

Şimdi Jeno'nun sözlerini düşünme sırası Jaemin'deydi.

Jeno'nun bir fikri vardı, çok, çok sağlam bir nokta.

Sikini aşağı yukarı zıplarken Jaemin'in grileşen saçlarında ellerini gezdirdin. Onun üzerine her düştüğünde, Jaemin bir inilti çıkardı. Boynunuzda ve göğsünüzde birkaç saat içinde mora dönüşeceği kesin olan küçük pembe izler bırakırken doğrudan kulağınızın yanında inledi.

Alyansı, eli kıçına bir şaplak bıraktığında özel bir acı bıraktı. "Çok güzel" diye mırıldandı gözlerinizden düşen yaşları öpmeye başlarken "Nana için çok güzel"

Kalçaları yukarı kalktığında, horozunu senin daha derinlerine soktuğunda sana mükemmel bir şekilde gülümseyişine miyavladın. "Doğru, büyükanne için ağla bebeğim" diye dişlerinin arasından tısladı, seninle ilgili her şeyde kayboldu. İçine her girdiğinde inlemenden, göğüslerinin bir aşağı bir yukarı zıplamasına kadar. Ve şimdi, adının dudaklarından dökülen mantralarında kaybolduğunu hissetti, "nana! M'gonna...g-gonna cum~" kollarını onun boynuna dolayarak, çıplak göğsünü onun terlemesine karşı bastırarak inledin. bir.

Yüzünüzü hayranlıkla tararken Jaemin'in kaşları çatıldı. "Açacak mısın bebeğim?" neredeyse alay edercesine güldü - ama sen umursamayacak kadar uzaktaydın. "Devam et o zaman, sikimi kremle, meleğim"

Kendi orgazmınız sizi şaşırttığında yüzünüzdeki ifadeye kesinlikle hayrandı. Tırnaklarınız geniş omuzlarına kenetlenirken dudaklarından isminin zikredilmesi ve çığlıklar dışında hiçbir şey çıkmadı.

Jaemin ikinci geldiğinde, yükünü amına vurdu, dışarı çıktığında duvarlarını kaplamasına ve senden damlamasına izin verdi. Kafasını koltuğa yaslamış, nefesini düzenlemeye çalışırken sana baktı. Sevgili kocanızın son boşalmasının onun absine sızmasını izlerken göğsünüz inip kalkıyordu, siki hala eskisi kadar sertti. Duyarlı amını aletinin uzunluğu boyunca aşağı yukarı ovuştururken, aşırı duyarlılık karşısında yüzünü buruştururken huşu içinde izledi. Dürüst olmak gerekirse - şu anda ne kadar hassas olduğun umrunda değildi, sadece Jaemin'in düşünceleri kafandan geçti. Seni izlerken kuru dudakları bir gülümsemeyle aralandı. "Hadi bebeğim" diye emretti başını hafifçe kaldırarak.

Yaklaştığında, seni öpmek için elini boynunun arkasına sardı. İlk önce geri çekildin ve ıslak, özensiz öpücüğe geri çekildin. Kalçalarını Jaemin'in penisinin genişliğine karşı hareket ettirmeye devam ederken, göğsünde hıçkırıklar bırakmak için uzaklaşmadan önce Jaemin ağzının içinde inledi.

Ayın loş ışık kaynağı, Jaemin'in kaşları birbirine düğümlenirken yüzünün özelliklerini vurguluyor, sen parmağına biraz alıp yalamadan önce sikinin ucundan dağınık bir şekilde dökülüyor - onunla göz temasını kesmeye cesaret edemiyorsun.

Jaemin onun ölümü olabileceğini biliyor.

Şimdi Jeno arkadaşına huşu içinde baktı, sözlerine şaşırdı. "Mhm" Jaemin, Jeno'nun dudaklarında bir gülümseme oluşurken onayladı.

"Ve hepimiz bağlılık sorunlarınız olduğunu düşündük"

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin