"Yuta!"
Jaehyun, arkadaşının adını dudaklarında duymaya asla alışamayacak. Ve bir ev maçı galibiyetinden sonra senin futbol sahasında koşarak Nakamoto Lanet Yuta'yı kucakladığın siteye asla alışamayacak, gözleri bir kez bile Jaehyun'un yönüne bakmayacak.
Jaehyun takım kaptanı ve iki gol atmıştı, ama ona günün saatini bile vermedin.
Daha sonra, büyük zaferleri kutladıkları cemiyette, Jaehyun'un gözleri her zaman seni bulup takip ediyor gibi görünüyor, istemese bile. Ama Jaehyun'un emin olabileceği bir şey var, o da asla yakalanmayacağı gerçeği. Çünkü ona bir kez bakmıyorsun.
Jaehyun'un omzunun üzerinden bir şey Yuta'nın dikkatini çekiyor ve herhangi biri onu durduramadan, yerleşik anime prens frat kardeşleri koltuğundan atlıyor ve kafeterya alanından geçerek 'seni rahatlatıyorum' diye bağıran bir kucaklamayla seni sarmalıyor. '.
"Bugün onların sorunu ne?" Haechan homurdanıyor, bir saatten fazla bir süredir Haechan'ın sıfır iş yapmak istediğini açıkça belirttiği bir görev için ortağı olmaya ikna etmeye çalıştığı Yuta'yı yeni kaybettiği için sinirlendi.
"Sanırım test falan yaptı." Mark cevaplar, burun bir kitaba gömülür.
"Hâlâ ne okuyorsun?" Johnny, senin ve Yuta'nın yaptıklarıyla ilgilenmiyor, küçük Bonnie ve Clyde ikilisi gibi kafede komplo kuruyor. Bunun yerine, o sadece bir müzik teorisi öğrencisiyken en iyi arkadaşının neden ders çalışmak için bu kadar çok zaman harcadığını merak ediyor.
"Bu bir kitap."
"Yok ha." Johnny gözlerini deviriyor.
Jaehyun arkadaşlarını engelledi, gözleri sana ve Yuta'ya dikildi. Mark haklıysa ve bir test yaptıysanız, pek iyi geçmemiş gibi görünüyor. Kahve almak için sıradayken Yuta'ya tutunuyorsun ve orta saha oyuncusu sana bir şey söylüyor, kafası seninkine yakın.
Yuta seni bir ileri bir geri sallıyor ve sonra gözlerin kafeteryayı omzunun üzerinden tararken Jaehyun'a iniyor.
Bir an için futbol takımı kaptanının dünyası durur. Kalbinin göğsünde yalpalaması onu gerçeğe döndürüyor, bakışları artık Mark'ın ders kitabını almış olan Johnny'ye çevriliyor.
Jaehyun kayıtsız davranmaya çalışıyor ama zihninde sirenler çalıyor.
ona bakmıştın.
Onu seni izlerken yakalamıştın.
"Bu kitap hiçbir anlam ifade etmiyor." Johnny inleyerek Mark'ın ders kitabını onun yerine geri koydu. "Kütüphanede bu kadar çok zaman geçirmene şaşmamalı."
"Kütüphanede bakmaya gittiği ama hiç konuşmadığı sevimli bir kız olduğunu duydum." Çantasını alırken Yuta'nın alaycı tonu baskın çıkıyor. Eşyalarını bırakmıştı ama şimdi onları da atıyormuş gibi görünüyor. Jaehyun kafeteryada etrafına bakınır ve sizi dışarıya açılan kapıların yanında dururken bulur.
Kollarınız göğsünüzde çapraz ve kısılmış gözlerle onu izliyorsunuz.
Tekrar yakalandı ve Jaehyun, etrafında kaos patlarken gözlerini Mark'ın masadaki kitabına gitmeye zorladı.
"Kütüphanede tatlı bir kız mı var?!" Johnny, bu fikirden skandal görünerek soruyor. "Peki Mark! Bize hiç söylemedin!"
Yuta kapıdan size katılarak arkasında bir yıkım bırakır. Jaehyun sadece ikinizin de ona arka çıktığınızdan emin olduğunda başını kaldırdı. Yuta'nın kolunu omzuna atmasını ve sana bir şey söylemek için seni yanına çekmesini izlemeden edemiyor.