Shotaro akşam 11'e kadar eve dönmedi. Kestane rengi saçlarındaki terli çizgilerden ve Air Max'ini sürükleyişinden dans pratiğinde muhteşem bir gün olduğunu biliyordun.
Bu sizin için günlük bir sahneydi. Ancak bu gece Shotaro her zamanki gibi öpmek için eğilmedi ya da saçını yıkamanı istemedi.
Görüyorsun, Shotaro sana kızgındı.
"Hey bebeğim!" soğudun. "Nongshim Shin Ramyun mu yoksa Paldo Peyniri mi?" diye sordun, mikrodalganın yanında iki ramen kabı tutarak.
Bir şilte ve çıplak bir ampul dışında, mikrodalga, yeni dairenizde birlikte sahip olduğunuz tek şeydi. Açıkta kalan tuğla duvarlarda esnedi - onu yeniden boyamak için hala parayı bulamamıştınız.
"Aç değil," diye mırıldandı, banyonun kapısını çarparak.
Görüyorsun, iki gece önce, 7-11'de Sungchan'la yemekteyken, Shotaro'nun sırtını sıvazlamadan uyuyamayacağını ağzından kaçırabilirdin.
Dışarı çıktıktan sonra, küçük su samuru yüzü yanan bir kırmızıydı, o zamandan beri gergindi.
On dakika sonra Shotaro yerdeki şilteye atladı ve battaniyeyi sardı.
Yanına uzandın - zaten onun devasa Tokyo Olimpiyatları T-shirt'ünü giymiştin - ve huysuz bir erkek arkadaşın börekine gülümsedin.
"Sırt masajı?" fısıldadın.
Yüzünü yastığa bastırdığı yerden kaldırmadan sadece başını salladı.
Shotaro'nun yüzü, sırtını ovma bağımlılığını nasıl açığa vurduğunu düşündüğünde hâlâ yanıyordu. Sungchan gitmiş ve her NCT üyesine bundan bahsetmişti! Yuta-san bile yanına gelip karnının ovuşturulmasını isteyip istemediğini sormaya başlamıştı.
Her neyse, sırt masajı aptalca bir bebek işiydi. Ve Shotaro bir bebek DEĞİLDİ.
"İyi o zaman." Aklına kötü bir fikir gelirken yüzüne bir sırıtış yayıldı. Shotaro seni dondurmak istediyse, öyle olsun. Neyi kaçırdığını ona bildirmenin mükemmel yolunu biliyordun.
Dikkatle ayağa kalktın ve dairendeki diğer tek eşyayı aldın.
Shotaro'nun sizi memleketi Kanagawa'daki bir panayırdan kazanması devasa bir beyaz kutup ayısıydı. Sehpa, kanepe, kilim, ayaklık - her şey olarak görev yaptı.
"O zaman Bay Taro'yu kucaklayayım," dedin, ayı kucağında yatarken. O kadar devasaydı ki, Shotaro'yu aranızda karla kaplı küçük bir dağ gibi duvara yasladı.
Shotaro başını kaldırdı. "Ne denir?"
kıkırdadın. "Bay Taro'yu mu kastediyorsun? Ah, kafa karışıklığını anlıyorum. Bunun senin adınla HİÇBİR ilgisi yok!"
Şimdi, büyük silahları ortaya çıkarma zamanıydı.
Kutup ayısının ağzının küçük siyah noktasına doğru eğildin. "Neydi o?" Dikkatle dinliyormuş gibi başını salladın. "Ah, Bay Taro öpücük istediğini söylüyor."
Gülmemeye çalışarak beyaz bez yanaklarına öpücükler bırakmaya devam ettin. Shotaro'nun gözlerini üzerinizde hissedebiliyordunuz ve içten sırıtıyordunuz. Çalışıyordu.
Shotaro tam olarak ne yaptığını biliyordu - ama yine de onu kızdırdı. Aptal ayı! Sevgini başka bir adama savurduğunu görünce, kanı içten dışa ısınıyordu - bu sadece bir peluş bile olsa.
Son bir dokunuş için, ayıyı karnına koydunuz ve Shotaro'ya her zaman yaptığınız gibi sırtını ovmaya başladınız.
Shotaro dişlerini gıcırdatıyordu, çenesi kilitliydi. Sırt masajı değil! Bundan başka bir şey. Bu sadece Shotaro için yaptığın özel muameleydi. Kutup ayısının kendini beğenmiş beyaz gülümsemesini hayal edebiliyordu. Geri zekalı.
Sonunda, Shotaro daha fazla dayanamadı.
"Başkalarını öpme!" diye sızlandı, ayıyı kaptı ve hiçbir şey ikinizi ayırmasın diye yuvarlayarak uzaklaştırdı. Gülmeye başladın, sonra Shotaro'nun ifadesini gördüğünde hızla dudaklarını büzdün.
Shotaro tek dirseğinin üzerinde doğruldu ve sana derin derin baktı. Gülen su samuru erkek arkadaşını ciddi görünmeye çalışırken görünce sırıtmadan edemedin.
"Öpücüklerini benim için saklamalısın. Sadece ben! Söz mü?"
diye somurttun. "Yani sırt ağrılarım seni utandırmıyor mu?"
Karnına yuvarlanan Shotaro, başını ellerinin üzerine koydu ve gülümseme şeklindeki gözlerle sana baktı.
Sevimliliğine kafanı sallayarak, sırtına yavaşça masaj yapmaya başladın - tıpkı onun sevdiği gibi.
Gözlerini kırpıştırarak kapattı - uzun günün tüm gerginliği yüzünden sıcak tereyağı gibi eriyip gitti.
Ve sonra, bir ev kedisinin mırıltısı kadar sessiz, nazik horlamalar duymaya başladığınızda, sonunda onun derin, rüyasız bir uykuya daldığını anladınız.