Yangyang

633 10 0
                                    


Sen sinirlendin.

Giyindin, bacaklarını traş etti, ağda yaptın, bu gece YangYang'la bu randevu için her şeyi yaptın. Ve sonra seni iptal etti.

"Bu gece dışarı çıkamam. Her zaman dışarıda çok geç kalıyoruz, sarhoş oluyoruz ve sabahları bana bugünü hatırlattıkları bir programım var, "dedi telefonda özür dileyerek.

"YangYang, bir saat sonra akşam yemeğinde buluşacaktık." Üzüntünüzü duyabileceğini umarsınız. "Hazırdım."

Bir saniye sessiz kaldı. "İstersen buraya gelebilirsin."

Bu bir randevu değil, gerçekten değil, ama en azından bir uzlaşma teklif ediyor, bu yüzden bunu takdir ediyorsunuz. "Birazdan biterim."

"Seni seviyorum!" YangYang şarkı söylüyor. Hatta cevap vermeni bekliyor.

Yine de ona kızgınsın, bu yüzden ona "Yakında orada olacağım" demen yeterli.

Bu yüzden, vardığınız zaman, YangYang'ın kesinlikle ona kızdığınızı bilmesi gerekiyor. Kapıyı mahcup bir gülümsemeyle açıyor, hemen sana uzanıyor, ama sen yanından geçip daireye doğru yürüyorsun. Eşofman ve tişört giyiyor ve bir şekilde bu seni daha da sinirlendiriyor.

Ten ve Kun evde, mutfakta yemek hazırlıyorlar ve ikisi de sizi selamlıyor. Selamlamaya zar zor karşılık veriyorsunuz, sadece merhaba demek için duruyorsunuz, Louis'in şefkatle bacağınıza sürtünmesine izin veriyorsunuz ve sonra doğruca YangYang'ın odasına gidiyorsunuz.

"Dostum, ne yaptın?" Ten'in sorduğunu duyuyorsun. Ardından, "Özür dilesen ya da telafi etsen iyi olur. Onu senden daha çok seviyoruz, biliyorsun."

"Ten!" Kun cezalandırıyor ve ardından, "Ama cidden, YangYang, ne yaptın?"

Cevap verdiğini duymuyorsunuz ve bir an sonra YangYang odaya girip kapıyı arkasından kapatıyor. Ve sen sinirli görünürken, yatağında kollarını kavuşturmuş otururken sana bakıyor.

"Bebeğim, bütün gece bana kızmayacaksın, değil mi?" Masa sandalyesine doğru yürür ve yatağında yüz yüze gelmek için etrafında döner. "Benim için iyi bir kız olur musun?" Dizini sıvazlıyor.

"Bu gece dışarı çıkmak istedim, YangYang. Tıraş oldum, ağda yaptım, giyindim." Sen açıkla.

YangYang başını salladı. "Ve çok güzel kokuyorsun bebeğim. Buraya gelirsen ağda ve tıraşın boşa gitmez." Bir kez daha kucağını sıvazlıyor. sen kıpırdama. "İyi bir kız olmak istediğini sanıyordum."

İyi bir kız olmak istiyorsun ve işini boşa harcamama konusunda söylediklerini beğeniyorsun. Ama hepsini sadece onunla seks yapmak istediğin için yapmadın. Bu gece şarap içip yemek yemek ve sonra sikilmek istedin. Artık şarap, yiyecek almıyorsun, sadece erkek arkadaşın seks istiyor.

Ayağa kalkıp kucağına oturmak için hareket ettiğinizde, YangYang muzaffer bir şekilde gülümsüyor ama ona istediği her şeyi vermemekte kararlısınız.

Birlikte olduğunuzda sorumluluğun kendisinde olduğunu düşünmekten hoşlanır ve çoğu zaman YangYang'ın böyle düşünmesine izin verirsiniz ama bu gece onu öpüşmeye sürükleyen sizsiniz. Kucağında ezilmeye başlayan sensin.

YangYang'ı öpmek ve gıcırdatmak, sahip olmasına izin verdiğin tek şey. Sana dokunmaya çalıştığında, bir elini pantolonunun içine ya da gömleğinin altına sokmaya çalıştığında, elini uzağa oturt, ona sadece bunu ver. Sadece kıyafetlerin üzerinde. Ama yine de onun için çalışıyor gibi görünüyor, pantolonunun içinde ne kadar sert olduğunu hissedebiliyor ve zar zor dizginlenen iniltilerini duyabiliyorsunuz.

Kalçalarınızı kavraması ve onu ezmenize yardımcı olması çok uzun sürmedi.

"Bebeğim," diye iç çekiyor bir süre sonra, "böyle devam edersen beni boşayacaksın. Seni hissetmek istiyorum."

Boynundan öpüyorsun ve sonra tamamen geri çekiliyorsun, kucağından inip önünde duruyorsun. "Durabilirim, YangYang. İstediğin bu mu?"

"Hayır," diye inliyor ve seni kendisine doğru çekmek için uzanıyor. "Seni hissetmek istiyorum. Beni cezalandırıyor musun yoksa başka bir şey mi?"

Elini saçına sokup parmaklarını saçlarının içinde büküyor ve başını sandalyesine doğru geri itiyorsun. "Sence seni cezalandırmalı mıyım?"

Kaşlarını çattı. "Üzgünüm. Ben de çıkmak istiyordum. Ama yarınki programım için ölü hissetmek istemiyorum." Siz tekrar kucağına oturduğunuzda inliyor, çıkıntısını aşağı doğru gıcırdatıyor. "Üzgünüm, tamam mı?"

"Sen olduğunu biliyorum." Sen onun boynunu öp.

"Öyleyse seni becermeme izin ver. Senin içinde olmayı özledim." O da senin boynunu öpüyor ve kalçalarını yukarı kaldırarak sana sürtünmeye çalışıyor.

"Numara." Dudaklarına tek bir öpücük konduruyorsun.

Kucağına oturmaktansa dizlerinin üzerinde oturmak için geri çekiliyorsun ve YangYang kaşlarını çattı. Şimdi onu öpmek için saçından ileriye doğru sürüklüyorsun ve ellerini saçından çektiğinde geri çekilmiyor, açlıktan ölüyormuş gibi seni öpmeye devam ediyor. Ellerini göğsünden aşağı çekip kucağına kaydırıyorsun.

Ama eşofmanının şişkinliğine dokunmuyorsun, tam yanına dokunuyorsun, iç uyluklarını nazikçe ve alaycı bir şekilde okşuyor, horozundan tamamen kaçınıyorsun.

"Ben sana dokunmadan böyle boşalmanı istiyorum," diye mırıldanıyorsun öpücüğe.

Başını sallıyor ve "Bunu yapamam" diye sızlanıyor.

Ona bir kaşını kaldırıyorsun. "O zaman sanırım başka bir şey bulman gerekecek." Onu tekrar öpersiniz, parmaklarınızın iç uyluklarına, horozuna çok yakın, her zaman tam orada, dokunulmak istediği yere dokunmaya çok yakın yumuşak dokunuşlarla devam edersiniz. Kalçalarını yukarı kaldırıp bir şeyle temas kurmaya çalışıyor.

İstediğini yapabileceğine inancın var. YangYang, kendisi farkında olmasa bile, istediğini yapmakta her zaman iyidir.

Ve nefesi biraz daha hızlı gelmeye başladığında ve yumuşak, zar zor duyulabilen iniltiler çıkarmak için öpücüğünüzden ayrıldığında, onu yakalamış olduğunuzu bilirsiniz.

Ağzını boynuna yaklaştırıyorsun, tatlı noktasından öpüyorsun. Kendine hakim olamıyorsun, onun hassas iç uyluğunu okşayarak, bacağına bastırıyorsun. Ve onu oraya daha çabuk götürmek için, onun adına nefes nefese iniltiler ve iç çekişler atarak, kalçasını gıcırdatmaya devam ediyorsun.

YangYang nefesinin altında küfrediyor, kalçalarını hiçbir şeye karşı sallayıp boşalırken nefesi kesiliyor.

O zaman öne doğru kayarsınız, onun ereksiyonuna yerleşirsiniz, aşağı inersiniz, şimdi oraya ulaşmaya çalışırsınız.

YangYang, "Bunu yapabileceğimi bilmiyordum" diyor. Kalçalarınızı kavrar, sizi kendisine bastırır.

"Yaptım. Sen benim için iyi bir çocuksun, YangYang. Yapabileceğini biliyordum çünkü senden istedim." Ağzını kendi ağzına sürüklüyorsun, hala kendini onun üzerine sürtüyorsun ve görünüşe göre artık bu kadarı yeter.

YangYang ayağa kalkar, bacaklarınız beline dolarken sizi kollarında tutar ve sizi yatağına götürür, üzerine bırakır ve pantolonunuzu indirebilmesi için sizi çözer. Elleri pürüzsüz traşlı bacakların üzerinde geziniyor, külotunuzu kenara çekiyor, parmaklarını hassas mumlu ten üzerinde kaydırıyor ve o sizi yemek için eğilirken siz iç geçirerek yatağına gömülüyorsunuz.

Sonunda, onun diline boşalırken ikiniz de istediğinizi elde edersiniz ve YangYang tekrar sertleşir, bu yüzden sizi çabucak sikikleri için ikiniz de tekrar boşalırsınız.

Ve kıyafetlerinizi yerine geri çekerken, aslında sızlandığınızı, yemek yediğinizi ve düzüldüğünü düşünmeden edemiyorsunuz.

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin