NCT127

1.7K 16 0
                                    


 Y/N kucağında uyuyakaldı

Lee Taeyong:

Bu adamın anne ruhunu kimse engelleyemez. Başınızın altına yastık koyar, sizi rahatsız etmez. Gidip battaniyeyi getirdikten sonra seni kollarına alır ve battaniyeyi örter. Saçlarına minik öpücükler bırakırken uykuya dalar.

Jung Yoon Ah:

Bu romantik çocukla romantik bir akşam yemeğinden sonra atıştırmalıklar hazırladınız, kendinizi koltuğa attınız ve battaniyenin altına girdiniz.Filmin sonunda uyuyan bir Y/n ve hala abur cubur yiyen bir Jaehyun vardı. film bitti, seni fark etti.(Sonunda)

''Ah prensesim uyuyor'' Atıştırmalıkları bir kenara koyup seni kaldırdı ve yatak odasına götürdü ve nazikçe yatağa yatırdı.

''İyi geceler Prenses~''.

Kim Jungwoo:

Jungwoo önünde belgelerle uğraşırken canınız sıkıldı, gidip kucağına oturdunuz ve ona sarıldınız. Bir süre sonra uykuya daldın. Ama uwu çocuk seni fark etmedi. Saat 12'de nihayet işini bitirdi ve kendini geri attı, senin yumuşak olduğunu görünce. ''Ah bebeğim uyuyor mu?'' Alnına bir öpücük bırakıp sana sımsıkı sarılıyor, sonra kendini uykunun kollarına bırakıyor.

Lee Mark:

Bir yanda sözleri yazan Mark Lee, diğer yanda Y/n Mark'ın koluna koala gibi sarılıp uykuya dalar. Kahvesinin bittiğini gördü, kahve almaya gidiyordu ama seni fark etti.

''Hey Y/n hadi, burada uyuyamazsın''

Lee Donghyuck:

Bu çocuk... Evet çocuk çünkü hala çocuk gibi. Uyuduğunu anlayınca sinsice gülümsedi. Saçlarının uçlarından tutup yüzüne sürterek seni gıdıkladı. Uyurken senin inlemene dayanamadı ve güldü, sonra kendini durdurdu ve uyudu.

Moon Taeil

Yüzüne tatlı öpücükler bırakırdı. Seni sımsıkı tutar ve arada bir yanaklarınla oynardı. En son gülümseyip seninle orada uyuyakalacaktı.

Johnny Suh:

Uyuduğunuzu anladığında bir çocuk gibi kıkırdayacak. Uzun bir süre gülümseyip yüzünü inceler, sonra seni alır yatak odasına götürürdü. Işıkları söndürür ve sana sarılırdı.


Doyoung ve Yuta eksik??

nct reactionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin